Als ik informatie opvraag krijg ik altijd een attente medewerker aan de telefoon, die goed weet hoe alles in elkaar zit en dit ook duidelijk kan vertalen naar begrijpelijke taal.
Men kan niet de diensten leveren of verlengen die wij als bedrijf nodig hebben.
Ik zou graag willen dat er meer meegedacht wordt / meer gecommuniceerd wordt. Aangezien ik het erg druk heb en verzekeringen niet op mijn prioriteitenlijst staat heb ik het nodig dat het initiatief meer van jullie kant genomen wordt.
Prima service
Fijne adviseur die meedenkt met de klant.
Mijn ervaring is erg goed! Altijd bereikbaar en altijd terugkoppeling. Goede service en duidelijke informatie!
Ook ervaring met schademelding: goed
Deskundig snel vriendelijk (veel tekst verplicht invullen is een nadeel)
Al jaren heb ik een motorverzekering lopen bij Havelaar & van Stolk en hoewel veel digitaal gaat tegenwoordig wordt ik bij telefonisch contact altijd prima te woord gestaan; duidelijke uitleg en goed advies.
Ben weer zeer goed geholpen.
Er werd snel gereageerd per mail op een autowijziging die ik heb doorgevoerd inclusief de bevestiging dat de auto was verzekerd op de betreffende ingangsdatum en toen bleek dat de garage de auto 1 dag eerder bij de RDW had aangemeld was er opnieuw een snelle reactie. Top geen onzekerheid en snelle duidelijkheid!
Directe adequate telefoonaanname alsmede directe opvolging op het mail onderhoud.
geen omkijken naar
goed
Ik ben zeer goed geholpen. Ook werd ik erg serieus genomen en alles is heel snel in behandeling genomen. De afhandeling was ook super snel.
Gr. En prettige feestdagen en voorspoedig 2020
Zeer goede ervaring. Ik wil blijven bij deze tussenpersoon. Kan Allianz nog wat van leren.
zie boven.
meestal gaat het prima
Goede hulp, snelle reactie op mijn vragen en ook nog een tip voor kostenbesparing voor mijn zorgverzekering
Zie boven
Top geregeld, snelle reactie!
Mijn schade is netjes en snel afgehandeld, bedankt
Daar lag ik dan op het asfalt. Gelukkig niets gebroken, alleen ribben en linkerschouder gekneusd. erzeking H&vS gebeld, die het repatrieren van de motorzonder verder omkjnken van mij of andere leden van de groep regelde. Motor wefd bij mijn dealer afgezet. Schade-expert taxeerde de reparatiekosten nauwkeurig en voor dat bedrag werd de motor weer jn de staat van voor de valpartij gebracht. Bemoeienis mijnerzijds: korg overleg met de dealer en dat was alles.
Sneller kan volgens mij niet!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.