Goed bereikbaar. Snelle reactie en afwikkeling bij vragen en schade. Pluim op de hoed van al uw medewerkers, met name op die van John de Boer.
Klantvriendelijk. Snelle reactie.
Tijdens onze reis iets dierbaars en waardevols verloren. Een telefoontje en mailtje was voldoende om het vergoed te krijgen. Wat een goed gevoel om zo netjes en snel geholpen te worden.
Havelaar & van Stolk is al jaren naar volle tevredenheid onze leverancier. Van een simpele auto schade tot complexe zaken, Havelaar & van Stolk heeft ons nog nooit in de steek gelaten.
in zeer korte tijd geld op je rekening
Naar alle tevredenheid, er werd snel gehandeld en er werd duidelijk verteld wat er van me verwacht werd
.
Verzekering voor nieuwe auto was heel snel geregeld. Geen gezeur van wilt U dit of dat nog. Gewoon oversluiten.
Komen afspraken na, en denken met je mee.
Altijd meedenken om problemen op te lossen
altijd netjes en optijd geholpen
mijn probleem was in een keer opgelost
Al 19 jaar daar mijn motor verzekerd. Bij vragen staan ze je altijd goed en netjes te woord. Schades worden altijd zeer snel afgehandeld.
Goede comunicatie en uitleg
correcte benadering en er wordt prima rekening gehouden met mijn wensen
Nvt
Goed geholpen met een duidelijk advies.
prima
De dame aan de telefoon was zeer behulpzaam en belde mij later nog terug nadat ze iets voor mij had uitgezocht betreffende het veranderen van de verzekering
Het veranderen naar een goedkopere verzekering was geen probleem.
ik ben uitstekend geholpen door Karin Brouwer. Geen vraag was te gek of teveel. Complimenten
Zie bovenstaand
U hebt mij uitstekend geholpen door atief mee te werken en mee te denken.
Na een keuzemenu doorverbonden met een kundige medewerker.
Sinds 1996 al een zakenlijke aansprakelijksverzekering, eerst via ABN AMRO en na diverse fusies, verkoop en overnames mbt mijn polis kom ik nu bij jullie terecht. Zonder dat ik hier enige inspraak op had. Eerdere toezeggingen mbt verzekeringsdekking blijkt totaal niet meer van toepassing te zijn, zonder dat ik uberhaupt hiervan in kennis ben gesteld. Men kan toch ook niet verwachten dat ik de ellenlange polisvoorwaarden iedere keer bestudeer en ook begrijp. Uit het bezoek van uw collega recent was de ontvangen informatie meer in lijn waar ik eigenlijk niet voor verzekerd ben dan waar ik eigenlijk wel voor verzekerd ben. Het gevoel wat ik nu heb is van" waarom ben ik eigenlijk verzekerd...kan het net zo goed opzeggen". Premie wordt bovendien tegenwoordig berekend op een totaal andere wijze dan voorheen, wat voor mij zeer onvoordelig uitpakt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.