Goed advies en vriendelijk
Er is naar mijn weten maar zelden contact of advies geweest vanuit Havelaar & van Stolk. Dat was zeker anders in de tijd van AC in't Veld
super snel, kreeg nog geld terug, geen creditnota echter, c.q. niet gezien. Verder alles keurig geregeld, zoals vroeger al bij - ín 't Veld -
zie boven
Snel een nieuwe polis in huis
-
Voor een nieuwe auto verzekering omgezet. Prima info en snel geregleld.
vriendelijk en correct geholpen
Korte lijnen, snelle actie als het nodig is en altijd op tijd geïnformeerd als er veranderingen op komst zijn. De accountmanager denkt mee ook als de vraag verder rijkt dan verzekeringen.
Na de overname heeft Havelaar & van Stolk pro-actief de benodigde verzekeringen omgezet en aangevraagd.
Het is uiteindelijk geregeld maar het systeem werkte niet, de contactpersoon wist niet hoe hiermee om te gaan. Verkeerde kenteken in het systeem. Uiteindelijk heb ik per mail laten bevestigen dat nieuwe autoverzekering in orde was en per 13 september in zou gaan. Is gedaan maar toen uiteindelijk de papieren kwamen is de verzekering drie dagen te laat in gegaan (16 september) en hebben we dus drie dagen onverzekerd rond gereden. Ik had er niet aan moeten denken als er in die tussenliggende dagen de auto bij een ongeval betrokken zou zijn geweest.
Ze zijn bereid om je te woord te staan.
De mutatie naar aanleiding van mijn verhuizing en de bevestiging daarvan is snel en correct vastgelegd en bevestigd.
De titel spreekt voor zich. Afspraken worden nagekomen.
Perfect
geen omschrijving
Heb info aangevraagd omdat er sprake was van het in dienst nemen van een medewerkster. Dat is niet doorgegaan. Dit heb ik ook met Joyce overlegd. Nu is er toch op 16-09 ten onrechte € 43,35 afgeschreven. Heel graag dit geld weer retour. Vriendelijke groet, Jolanda van der Eijk
Na mijn telefoontje om als gevolg van een gebroken voet een vakantie te annuleren werd mij een formulier via mail toegestuurd. Ik heb het ingevuld n met een foto van mijn gips been opgestuurd naar de Europeesche in Amsterdam zoals vermeld op het formulier. Brief werd retour gestuurd, ik geprobeerd te bellen en werd mij verteld dat het kantoor in Utrecht gehuisvest is. Na nog een telefoontje naar uw kantoor was alles snel geregeld.
Netjes telefonisch te woord gestaan en per eail.
Erg jammer dat de IDEX taxatie niet meer gratis is. Daarom was ik destijds naar jullie overgestapt. Maar helaas. Eerst klanten binnen lokken en daarna de verzekering aanpassen.
Mijn verblijf in het buitenland werd om zakelijke redenen verlengd. Per mail verzoek ingediend om een opgave te doen van de kosten voor de verlenging. Zeer snel geinformeerd wat de extra kosten waren.
Zie hierboven.
ik wilde mijn polis wijzigen en dat ging prima, correct en snel.
Duidelijk en klantgericht zegt genoeg. Dank voor de aanpassingen.
zoals gebruikelijk via de heer John den Boer perfect geholpen. Het prettige van hem is dat hij altijd met je meedenkt hoe de betreffende handeling opgelost moet worden en er alle tijd voor neemt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.