Geen problemen gehad!
100% service
Ik betaal louter mijn rekeningen. Bij Ik heb ervaring met moet ik iets invullen. De laatste keer dat ik telefonisch contact heb gehad is meer dan tien jaar geleden. Dat lijkt me niet relevant voor u.Ik heb dus zomaar wat ingevuld bij deze vraag anders kan ik niet verzenden. Overigens klopt mijn e-mailadres niet. Dat luidt: [email protected]
Snel en goed geholpen.
Bij vragen wordt er snel gereageerd. Jaarlijks nemen we met de verzekeringsadviseur de verzekeringsportefeuille door waarbij er goed mee wordt gedacht over mogelijke aanpassingen.
Ik moest mijn autoverzekering wijzigen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de wijziging werd goed en adequaat afgehandeld.
Geen. Titouani
klantvriendelijk
Wij hadden besloten om voor onze vereniging alle verzekeringen samen te voegen. Daarom hebben wij e.e.a. Bij H&S moeten beƫindigen. Dat is goed en professioneel uitgevoerd. D. Zwaaneveld, secretaris Zon en Leven.
We hebben een kleine portefeuille, maar op sommigen denk ik met behoorlijke overdekking en dus te duur. Ik had wel een meer proactive houding verwacht in meedenken in alternatieven. Dat zie ik op geen enkele manier terug. Heb enige tijd geleden bijvoorbeeld mijn rechtbijstandverzekering maar zelf afgesloten buiten H& vS om. Helft goedkoper met voldoende dekking. Rol bestaat eigenlijk uit het opsturen van de rekening
Onlangs kreeg ik een factuur voor verlenging van een verzekering. Het bedrag was lager dan voorheen, omdat ik vanwege mijn leeftijd niet meer verzekerd was. Na ruim 30 jaar verzekerd te zijn geweest, had ik graag vooraf een bericht gehad over het waarom van deze wijziging.
Ik regel al sinds de jaren 90 mijn verzekeringen via Havelaar & van Stolk. Altijd duidelijk en goed advies.
Betaal al 20 jaar premies, als je dan 1x iets hebt .. helaas we kunnen niets voor je doen.
Ik hoop ze nooit nodig te hebben. Maar het contact tot nu toe was goed!
Als ik vragen heb omtrent mijn motor(en) verzekering(en) word ik altijd goed te woord gestaan door vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken.
Ik heb alleen maar goede ervaringen.
Komt goed over m.b.t. onze Intern verhuizing van Sterrebos 169/5344AN/Oss naar Sterrebos 360/5344AR/Oss.
Schade is goed behandeld
Contact gehad met John de Boer. Was helder en duidelijk in zijn uitleg en had nog gevoel voor humor hoor :-).
Tot nu toe altijd correct, snel en met bevredigend resultaat geholpen
vriendelijk,direct verbinding,keurigbehandeld.
Welk oordeel moet ik nu baseren op het ontvangen van de jaarlijkse premienota? Ik vermoed, dat we al meer dan 40 jaar aan elkaar verbonden zijn zonder dat ik ooit tot een gerechtvaardigde schadeclaim ben gekomen.
Snelle contacten en het gevoel dat ze voor onze organisatie proberen met goede voorstellen te komen
Er is in de loop van jaren een relatie is opgebouwd,waarbij de prijs vooral aan de lang(st) blijvende client altijd beloond zal moeten worden.
Ik had offertes aangevraagd, maar Mn verzekering van mijn auto is op jullie eigen houtje aangepast. Ben nu op vakantie dus na 16 sept moet ik maar bellen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.