Goed geholpen door kundig personeel
100% positief
mijn oude werkgever
Xx
Zeer tevreden,erg vriendelijk te woord gestaan en op mijn vragen goede uitleg gekregen.
De verzekeringsadviseuse stond ons vriendelijk te woord en hielp ons met wat te doen na onze schade. Binnen enkele dagen stond het geld al op onze rekening
Goedemorgen afhandeling
wordt als je een probleem hebt altijd netjes geholpen.
Word altijd snel en goed geholpen door Havelaar medewerkers.
Vanwege aanschaf andere auto uitstekend geholpen door een van uw medewerksters.Goede adviezen bij mijn keuze mbt verzekering van auto.
Snelle service en uitbetaling
Juiste service met prima informatie en de motorverzekering direct geregeld.
Zie hierboven.
zeer tevreden en zeer behulpzaam..
gewoon alles goed en snel geregeld top
Deskundige hulp gekregen bij autoverzekering en goed advies
Door er zelf achter te komen dat we te veel betaalde, doorgegeven aan betreffende die er over gaat na wat strubbelingen, heeft een andere dame nu wel de goede premie berekend. Vervelende dat ik het geld wat ik teveel heb betaald alleen van het laatste half jaar was.
Karin Brouwer dacht met me mee, om te kijken wat voor mij zinvol en gunstig was en probeerde niet zo veel mogelijk te 'verkopen'. Het enig minpuntje is dat de verzekeringsmaatschappij (Allianz) slecht scoort qua maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Alsof je met directe collega s te maken hebt.
Via de club bij Havelaar & van Stolk terecht gekomen voor de verzekering van mijn motor. Goede en snelle afwerking en scherpe offerte voor zowel mijn motor als ook mijn auto, Heb beide dan ook overgesloten.
Is een fijn bedrijf die sbel kan handelen en helpt zoeken naar oplossingen
Na aanleiding van een telefonisch contact en offerte voor een opzittende verzekering reageerde ik per email terug voor meer info. Daarop kreeg ik geen reactie. Dus belde ik terug. Ik werd geholpen, maar het duurde nog weken (3 à 4) voordat de aanvullende info per email toegezonden werd. De reactietijd van de medewerkers is dus heel slecht. Een offerte hoort daarbij zo te zijn dat het voor een leek duidelijk is. Ik kreeg een offerte zonder verdere onderbouwing of toelichting. Het kan dus echt heel veel beter.
Aanrijding gehad. Schade gemeld. Bericht ontvangen dat schade hersteld mag worden. Tot zover prima. Daarna doodse stilte. Ik wens geïnformeerd te worden of ik wel/niet schuld heb aan aanrijding e.d.
Yvonne Hoeven is zeer deskundig en neemt de moeite om iets uit te leggen en geeft goed advies
Vriendelijk en snel handelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.