Na eerdere vervelende ervaring met vorige tussenpersoon. Hebben wij er alle vertrouwen in.
Snel geholpen en prima service.
Het aangebodene was direct duidelijk en overzichtelijk ook na de aanpassing onzerzijds.
prettige ervaring met werknemer die weet waarover ze praat.
1. recente declaratie ivm annulering (reisverzekering) werd vlot afgewerkt 2. het zou erg behulpzaam zijn als bij het afschrijven van verschuldigde premies wordt vermeld om welke verzekering het gaat. Wij hebben verschillende verzekeringen via u lopen en het is iedere keer weer een puzzel voor welke verzekering wordt betaald
Uitstekend service ik ben te vreden
Ik heb een nieuwe auto gekocht en moest dus de verzekering aanpassen. Dit ging snel en met een goede service!
Alert aan de telefoon en meedenken omtrent verzekering
Goede service. ..luisteren goed naar je
fijne mensen
Op al mijn vragen kreeg ik een snel en correct antwoord.
heel fijn
Altijd snel en correct geholpen denken goed met je mee
Snelle afhandeling van de schademelding
Super goed geholpen
Inmiddels heb ik mijn auto omgezet naar persoonsauto en verzekerd via andere afdeling van jullie. Ik zou gebeld worden, ging blijkbaar mis maar ik ben er niet van op de hoogte omdat ik geen telefoon heb gehad. U heeft mij een email gestuurd maar het is in de junkmail map gevallen dat zag ik dus ook niet. Toevallig zoek ik een andere email in mijn junkmail en zie uw email. U had iets attenter kunnen handelen om een paar keer te proberen met bellen. Ik werk op Schiphol en er is niet overal goed bereik en ik luister nooit mijn voicemail. Ik hoop dat u iets hebt aan mijn commentaar
Medewerker had direct de relevante gegevens beschikbaar en verzoek werd dezelfde dag nog in orde gemaakt.
Voel me meestal niet serieus genomen als vrouwelijke motorijder!
Verzekerd bij Alianz autoverzekering Op Zaterdag gebeld en hoofdkantoor gesloten. Doorverwezen naar Havelaar & van Stolk. Op Zaterdag gesloten. Doorverwezen naar Alarm nummer. Gegevens doorgegeven. Konden geen bevestinging of registratie code geven dat er een melding is gedaan. Dus bij eventuele schade geen enkel bewijs dat de verzekering is overgeschreven. Moest op Maandag contact nemen met Havelaar & van Stolk ivm aanvullende gegevens. Maandag gebeld. Medewerker wist niet dat er een overschrijving had plaats gevonden. (?), Gegevens wederom doorgegeven. Zou woensdag of donderdag schriftelijk het contract ontvangen. Op Dinsdag kwam het contract binnen. Gebeld met Havelaar & van Stolk. Melding ontvangen dat de gegevens verwerkt waren maar nog niet verzonden. Allemaal zeer verwarrend wat niet mag gebeuren met iets wat zo belangrijk genoemd kan worden.
goed
Zeer adequaat. Snel afspraken kunnen maken en zeer snelle afhandeling. Zeer tevreden
Heb altijd goede ervaring gehad Te beginnen met Quispel en jullie
het schrappen van de bijrijders verzekering komt zomaar ineens uit de luchtvallen,
Ik heb met diverse email adressen contact, dus weet nooit of een reply naar diegene ook juist is. Soms duurt het lang voordat er een antwoord komt. En soms wacht je op antwoord per mail en ontvang je alles per post thuis. Onduidelijkheid over status van de aanvraag. Is er 1 contact persoon (bv. in mijn geval voor Unilever) of zijn er meerderen?
Ik ben heel goed geholpen met mijn autoverzekering Minder tevreden ben ik over de rechtsbijstandverzekering die ik heb voor de verhuurde panden maar die blijkbaar niet de schade dekt die ik gehad heb (lang verhaal)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.