Filters

9

Behulpzaam en vriendelijk.

Na eerdere vervelende ervaring met vorige tussenpersoon. Hebben wij er alle vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Goed service

Snel geholpen en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. N.v.t.
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

Goed behandeld

Het aangebodene was direct duidelijk en overzichtelijk ook na de aanpassing onzerzijds.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Geen
8

duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen

prettige ervaring met werknemer die weet waarover ze praat.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons nee
8

behulpzaam

1. recente declaratie ivm annulering (reisverzekering) werd vlot afgewerkt 2. het zou erg behulpzaam zijn als bij het afschrijven van verschuldigde premies wordt vermeld om welke verzekering het gaat. Wij hebben verschillende verzekeringen via u lopen en het is iedere keer weer een puzzel voor welke verzekering wordt betaald

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons zie boven
8

Te vreden

Uitstekend service ik ben te vreden

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Fouten boorkomen
10

Goede en snelle service

Ik heb een nieuwe auto gekocht en moest dus de verzekering aanpassen. Dit ging snel en met een goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
8

Vriendelijk en hulpvaardig

Alert aan de telefoon en meedenken omtrent verzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
7

Klantvriendelijk

Goede service. ..luisteren goed naar je

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Goede service verstand van zaken

fijne mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Goede en snelle service

Op al mijn vragen kreeg ik een snel en correct antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Geen
9

altijd een zeer goede service en directe behandeling en afhandeling

heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons nee
8

Goede service en goed personeel

Altijd snel en correct geholpen denken goed met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
9

prima

Snelle afhandeling van de schademelding

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Particulier
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Super goed geholpen door de medewerkster en goede informatie gekregen. Mijn complimenten

Super goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Geen bijzonderheden
4

Bel niet een keer maar totdat je de klant spreekt.

Inmiddels heb ik mijn auto omgezet naar persoonsauto en verzekerd via andere afdeling van jullie. Ik zou gebeld worden, ging blijkbaar mis maar ik ben er niet van op de hoogte omdat ik geen telefoon heb gehad. U heeft mij een email gestuurd maar het is in de junkmail map gevallen dat zag ik dus ook niet. Toevallig zoek ik een andere email in mijn junkmail en zie uw email. U had iets attenter kunnen handelen om een paar keer te proberen met bellen. Ik werk op Schiphol en er is niet overal goed bereik en ik luister nooit mijn voicemail. Ik hoop dat u iets hebt aan mijn commentaar

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Bel i.p.v. 1 keer een aantal keer totdat je de klant spreekt
9

Goede en snelle service.

Medewerker had direct de relevante gegevens beschikbaar en verzoek werd dezelfde dag nog in orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Bedrijf
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
4

Slecht er werd ten onrechte teveel premie berekend

Voel me meestal niet serieus genomen als vrouwelijke motorijder!

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons Maak geen verschil tussen man en vrouw en de premie moet ook gelijk zijn!
4

verwarrend

Verzekerd bij Alianz autoverzekering Op Zaterdag gebeld en hoofdkantoor gesloten. Doorverwezen naar Havelaar & van Stolk. Op Zaterdag gesloten. Doorverwezen naar Alarm nummer. Gegevens doorgegeven. Konden geen bevestinging of registratie code geven dat er een melding is gedaan. Dus bij eventuele schade geen enkel bewijs dat de verzekering is overgeschreven. Moest op Maandag contact nemen met Havelaar & van Stolk ivm aanvullende gegevens. Maandag gebeld. Medewerker wist niet dat er een overschrijving had plaats gevonden. (?), Gegevens wederom doorgegeven. Zou woensdag of donderdag schriftelijk het contract ontvangen. Op Dinsdag kwam het contract binnen. Gebeld met Havelaar & van Stolk. Melding ontvangen dat de gegevens verwerkt waren maar nog niet verzonden. Allemaal zeer verwarrend wat niet mag gebeuren met iets wat zo belangrijk genoemd kan worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons Zie beoordeling
8

goede sercive en vriendelijk personeel

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
10

Geweldig

Zeer adequaat. Snel afspraken kunnen maken en zeer snelle afhandeling. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons Het enquĂȘte formulier naar de melder sturen en niet naar onderstaande mail. In dit geval iemand die
7

Goed

Heb altijd goede ervaring gehad Te beginnen met Quispel en jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Bedrijf, Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons Geen
7

kort/bondig en zakelijk

het schrappen van de bijrijders verzekering komt zomaar ineens uit de luchtvallen,

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.
7

goed maar verbeterpunten mogelijk

Ik heb met diverse email adressen contact, dus weet nooit of een reply naar diegene ook juist is. Soms duurt het lang voordat er een antwoord komt. En soms wacht je op antwoord per mail en ontvang je alles per post thuis. Onduidelijkheid over status van de aanvraag. Is er 1 contact persoon (bv. in mijn geval voor Unilever) of zijn er meerderen?

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons zie boven
10

goede en snel aan een autoverzekering geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn autoverzekering Minder tevreden ben ik over de rechtsbijstandverzekering die ik heb voor de verhuurde panden maar die blijkbaar niet de schade dekt die ik gehad heb (lang verhaal)

  • Aanbevelen? Ja
  • In welke hoedanigheid beoordeelt u ons Particulier
  • Heeft u nog tips voor ons problemen met mijn rechtsbijstandverzekering waar ik minder tevreden over ben

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.