100% service, meedenkend en vriendelijk; Alsof wij een unieke klant zijn.
De verzekeringsvoorwaarden en de premies zijn prima en de medewerkers zijn buitengewoon deskundig, meedenkend en vriendelijk. Ik voel me nooit een nummer! Het enige negatieve vind ik dat de afgelopen jaren de ooit goede telefonische bereikbaarheid veranderd is in ellenlange wachttijden en verstoorde verbindingen.
Ik heb tot op heden nog géén polis ontvangen voor de ZF-538-N, ik vind daar wat van. Oorzaak ligt vermoedelijk bij verzekeraar. Heb verder weinig ervaring met verzekeringen, dit omdat we zelden iets te melden hebben.
Zue hierbiven. Alleen Allianz zelf:5 brieven met bijlagen, alleen ivm adres, pff
Fijn om continu een bekend contact te hebben ( voor mij Karin Brouwer). Schakelt lekker snel en gemakkelijk. Weer TOP geregeld.
Geen
Ik ben heel tevreden over Havelaar & Stolk, nog nooit was er een probleem in alle jaren die ik met hun werk.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan
Mijn mail met opmerkingen en specifiek aangegeven fouten in de polis werden slecht gelezen waardoor ik meerdere malen die aan moest geven.
In de nieuwe polisvoorwaarden stond dat een klasse 3 beveiliging noodzakelijk was voor onze oude camper, destijds geaccepteerd met alleen een startonderbreker. De medewerkster beloofde te kijken wat ze voor ons zou kunnen doen: Binnen het uur werd ik teruggebeld dat de diefstalverzekering voortgezet kon worden met alleen de startonderbreking.
Geen klachten . gewoon goed
Ik weet niet nooit wat gedeclareerd
Heel goed π
Goede ervaringen met afsluiten polis en doorgeven wijzigingen. Wel zijn de premies de laatste jaren sterk gestegen en zijn de voorwaarden versoberd.
Informatie die ik nodig had m.b.t. een melding van een ruitschade was prima.
Dank aan Ferrie!
Prijs en produkt voor mijn motor is ook goed!
In no time werd de schade afgehandeld door personeel wat ook in het weekend reageert. Keurige service!
Door gebroken sleutelbeen mijn vakantie moeten annuleren. 1 telefoontje was genoeg om alles te regelen. Formulier opgestuurd per email met de benodigde bijlagen en afhandeling vond nog dezelfde dag plaats. Schade bedrag binnen enkele dagen op de rekening. Klasse !!! Zo hoort het.
Efficient , no-nonsense en praktisch
In het verleden had ik de contacten met de heren Huizing en van Poppel, in die tijd liep alles op rolletjes. Nu vind ik dit ver beneden pijl. Heb al eens eerder gevraagd, om een vast contact persoon, maar een antwoord bleef uit.
Scoren alleen op winst. Geen automatisch advies voor zeer oude auto die WA+casco verzekerd was. Een maal schade gemeld voor caravan en had meteen het gevoel dat Havelaar mij als crimineel aanmerkte.
Ik heb niet zoveel ervaring met jullie, ben al jaren klant bij Havelaar& van Stolk. Een keer schade gehad en dit zelf geregeld, het is keurig afgehandeld. .
Al jaren lang met dezelfde personen een uitstekende samenwerking
Bij aankoop nieuwe auto was poliswijziging natuurlijk nodig. Prima meegedacht en geregeld. Uitstekende medewerkster
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.