De contacten verlopen op een persoonlijke en prettige manier. Er wordt snel gereageerd op aanvragen en wijzigingen, in mijn geval door Therese Baan als desk adviseur.
Hulp bij het declareren van de kosten voor Medische hulp-kofferschade en het verkhrijgen van pakketkorting was minimaal. Kan zeher verbeterd worden H.C.C.Veldboer
Mijn aanvraag voor een nieuwe verzekering werd snel en naar volle tevredenheid afgehandeld. Erg servicegericht en vriendelijk personeel.
klantvriendelijk
Zeer goed en netjes geholpen Goed mee gedacht met de klant
Eigenlijk zegt bovenstaande zin alles
Goed voorgelicht.
Er wordt alles aan gedaan op tot een gepasten en goedkoopste oplossing voor de klant te komen. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ze denken altijd met je mee en geven altijd op een correcte manier antwoord.
Zeer positieve ervaring opgedaan met Havelaar & van Stolk. Ik wilde en motorverzekering afsluiten en ben daarbij zeer goed geholpen. Niets wa steveel en ik werd zelfs na afluiten gebeld of alles was gelukt en tevreden was.
We zijn al sinds Unilever tijd in contact met mevr Brouwer en ook al hebben we elkaar nooit ontmoet het is altijd een geruststellend moment wanneer je haar aan de lijn hebt. Ook nu weer. Zij heeft alles prima uitgezocht en bij gesteld. Nu kunnen we weer jaren vooruit.
Goede uitleg over een verzekering die ik nodig had en wat de totale kosten zijn en alle info omtrent dekkingen.
ging vlekkeloos
Vriendelijk en vlot
Zeer onprettige ervaring met Havelaar en Van Stolk. Ging om een schadeafhandeling. In eerste instantie werd de casus niet opgenomen door éen contactpersoon en hierdoor wist niemand er wat vanaf. Het contact verliep steeds via de mail en hierbij werd geschreven vanuit de organisatie en niet vanuit een contactpersoon. Steeds werd mij beloofd teruggebeld te worden maar tevergeefs.. Ik als klant moest steeds navraag doen over de voortgang van de schade. Uiteindelijk was de toegezonden info verdwenen en later werd informatie onjuist doorgestuurd en totaal niet volledig. Daarbij werd ik te woord gestaan door Paul Vermeij die erg onprofessioneel was en weinig kennis van zaken had.
Voor ons is Ron van Loon het aanspreekpunt binnen Havelaar & Stolk, hij is betrouwbaar, reageert snel en m.n. belangrijk hij is klant gericht vriendelijk! Helaas zijn onze ervaringen met de help desk medewerkers niet al te goed. Hier zou klantvriendelijkheid (m.n. luisteren naar de vraag van de klant en niet gelijk al oordelend) een van de punten zijn waar (hard) aan gewerkt zal moeten worden. Het komt (te) regelmatig voor dat wij via de help desk niet het juiste antwoord of service krijgen die we vervolgens van Ron van loon wel krijgen. Ons inziens dient de help desk meer aandacht te gaan geven aan kwaliteit dan aan kwantiteit! Bovenstaande normering slaat dus op de helpdesk en niet op Ron van Loon!
Ben al lang klant over de service ben ik tevreden alleen de prijs voor je autoverzekering is wel wat hoog dat zou een reden kunnen zijn dat ik toch verder ga kijken.
Opsturen van de offerte duurde even maar daarna is alles prima per telefoon en internet afgewerkt.
Uitstekend geholpen bij het continueren van een autoverzekering en overzetten naar een andere auto.
Altijd goede ervaringen gehad
Prima!
betrouwbaarheid
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg, een dame, was niet uitermate vriendelijk. Ik had verkeerde aan de lijn, terwijl ik nummer uit brief had gebeld. Zij gaf ander nummer op maar nummer was niet in gebruik. Toen het nummer vanaf groene kaart gebeld en deze man was vriendelijk. Dus in eerste instantie negatieve ervaring waar ik op oordeel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.