Zeer deskundig en betrokken medewerkers die alles in het werk stellen om de schade goed af te handelen
Correct, geduldig en deskundig.
pretig
Een geweldige ervaring met Mevrouw Sperling. Accuraat,snel,to de point. Kortom een prima advies na veel uitzoekwerk.
Het gaat hier wat ons betreft over Helviass. De heer Verkaik heeft zeer invoelend en begripvol gereageerd op onze teleurstelling over SOS international. De coulante manier waarop de hele zaak is behandeld is heel bijzonder. Hier werden we wel gehoord.
Ik heb al jaren mijn verzekering via jullie lopen en ben super tevreden
Prettige en betrokken mensen
soms laat een antwoord lang op zich wachten ( zie mijn email d.d.18.02.2019 )
Nette accurate afhandeling.
Irma heeft de kwestie netjes afgehandeld
Jarenlang goed en betrouwbaar
Gewoon goed
Prima en duidelijk geholpen
Ben al jaren klant, ben heel tevreden over hun behartig mijn zaken altijd goed en correct.
Vriendelijkheid, vakmanschap en een prettige manier van. samenwerking. in een sociaal maatschappelijk positief, perspectief gebied in deze bikkelharde maatschappij. Hoop nog jaren cliƫnt te blijven.
Wordt altijd keurig en goed geholpen. Ook bij de andere afdelingen. Groeten,Ad Lablans
Heb alleen telefonisch contact met dit kantoor. Wordt netjes doorverbonden met de juiste persoon door de telefoniste en de behandelaar doet precies wat van hem verlangd wordt. Maakt alles netjes in orde en zorgt dat de mutatie foutloos bij jou thuis komt.
Worden altijd netjes terug gebeld of gemaild
goede afhandeling van de schade.
Ons contact met Marina van der Veen is altijd super goed. Ze weet heel goed waar ze het over heeft en handelt snel. Telefonisch en per email is ze heel goed bereikbaar.
Wij gingen open in een gesprek om voor ons bedrijf een verzekeringspakket aan te vragen. Duidelijk en open informatie gekregen over alles wat voor ons relevant was. Bevelen Havelaar & van Stolk zeker aan mocht iemand aan ons vragen.
De beoordeling is ingevuld door de partner van Jacco Vonk. Ik ben in aanraking gekomen met Havelaar & van Stolk toen mijn partner een motor ongeluk heeft gehad. Het contact was onprettig en zeker niet persoonlijk. Een van de eerste vragen was waarom meneer Vonk geen schadeformulier had ingevuld. Er werd NIET gevraagd wat er was gebeurd. Was dat wel gevraagd dan was het duidelijk waarom het schadeformulier niet ingevuld was (ernstig trauma aan twee polsen en bovenbeen). Daarna werd mij verzocht met de veroorzaker rond de tafel te gaan zitten.....Ik was niet bij het ongeluk aanwezig. Er werd mij ook niet gevraagd of ik dit emotioneel aan zou kunnen, of ik dit zou willen. In mijn ogen totaal niet empatisch en zelfs onprofessioneel. Er werd gevraagd of ik het politie rapport kon opvragen. De politie heeft me uitgelegd dat dat een taak van de verzekering is. Ik had gehoopt nooit in deze situatie terecht te komen. Helaas is dat wel gebeurd. Ik verwacht dan dat de verzekering mij op weg helpt, dat is zeker niet gebleken. Ik heb dit bespreekbaar proberen te maken dat ik me erg onpersoonlijk benadert voel...daar kwam weinig respons op. Aangezien ik mijn energie nodig heb voor de zorg van mijn partner heb ik niet meer de moeite genomen jullie op de hoogte te stellen van mijn ontevredenheid. Bij deze! Met vriendelijke groeten, Marianne Rasker
Zeer persoonlijke aandacht is er geschonken bij het sluiten van een nieuwe polis die volledig op maat gemaakt is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.