ik heb meerdere polissen van oldtimer auto/motor en andere motoren bij Uw bedrijf en ben absoluut tevreden als klant. ik heb zelf gelukkig nog geen beroep op U hoeven doen maar ook mijn zoon is bij Uw bedrijf verzekerd en hij heeft schade gehad en die naar alle tevredenheid en op korte termijn afgehandeld. ik zal U zeker aanbevelen bij anderen. Chapeau.
Goed
Zie boven
Indien nodig wordt goede service verleend. Ervaring hoofdzakelijk met de oud Unilever medewerkers.
Deze beoordeling is niet van toepassing op Helviass !
Heb jullie 1 keer nodig gehad. Super hoe dit geregeld werd en hoe snel. Bedankt.
deskundig en plezierig
goed
gewoon goed, als ik ze nodig heb zijn ze er
Ik werk altijd samen met Marjolein Dievelaar. Ze is fijn om mee samen te werken. Communiceert duidelijk en staat altijd klaar als er iets is en pakt dit gelijk op!
Helaas achtersta gehad, stommiteit van mijzelf. maar een prettig bedrijf.
Na me eerst gemeld te hebben konden ze een aantrekkelijker polis aanbieden, dit zou anders moeten denk ik.
Al jaren een zeer tevreden klant nooit is het te veel gevraagd,zeer klant vriendelijk. chapeau
Eerste ervaring is goed te noemen. Het klonk gelijk goed en als ik iets vroeg kwam het gelijk goed.
vooral de snelheid waarmee zaken werden afgehandeld sprak mij aan
Mijn polis vermeldt ==>zie polis PM16. Ik heb toegestuurd gekregen vorig jaar voorwaarden PM 15. Gaarne toezending voorwaarden PM16 Ik ben teleurgesteld door de terugval van aantal tredes. Per jaar rijd ik 25.000 KM. Alleen autoinbraak schade € 438,= geclaimd. Mijn leeftijd 70 jaar. Nimmer een aanrijding veroorzaakt. Wordt er naast aanmeldbeloning €10,= Cool Blue of korting jaarpremie trouwe klanten ook beloond? Nu ervaar ik slechts tariefverhogingen. Hierbij niet de HT BTW meegerekend natuurlijk. Worden trouwe klanten, zonder noemenswaardige claims, beloond, zoals het bestaan van aanmeldbeloningen en/of korting jaarpremie? Op voorhand dank voor uw reactie. Mvg P. Gorissen
Ik heb altijd heel goede ervaringen met uw bedrijf. Hierbij heb ik ook een nieuw e-mail adres. [email protected]
Ik mis het persoonlijke contact met de tussenpersoon . Alles moet tegenwoordig maar via de pc en daar voel ik weinig voor
wijziging auto verzekering ging goed
Na aanrijding werden door de tegenpartij met veel intimidatie meerdere schades geclaimd. Ook de nu vergoede schade zit op een ander plaats van de auto dan de plaats van de aanrijding. Het hele ongeval geeft mij een naar gevoel. Eerst intimidatie en bedreiging van de tegenpartij die mij er actief in betrekt. Daarna wordt ik als een zeur behandel door het niet gewoon te laten lopen, terwijl er andere schades dan de echte geclaimd worden.
nb
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.