Ik ben uitstekend geholpen, met alle ins en outs op een rij uitgelegd en op mail zodat ik een goede keuze heb kunnen maken.
Na informatie over een nieuwe Motor in verzekering bij H&S snel gehandeld
Direct actie ondernomen om mijn vraag op een juiste manier te beantwoorden
Mijn ervaring is dat ze goed met je kunnen meedenken en daaruit ook de juiste lijnen kunnen uitzetten. Waar ze moeite mee lijken te hebben is de communicatie en het op de hoogte houden van het dossier.
Prettig geholpen
Het blijft vervelend als er een schade ontstaat, buiten je schuld gaan er dingen stuk, bij mij waren het 2 schuttingen, een poort en een carport die omgewaaid, ingestort en weg geblazen waren. Een hoop geregel, diverse bedrijven in schakelen om de schade te herstellen, maar iedereen had het druk. Offerte's opvragen, geregel met jullie, wachten op een expert. Totaal nieuw voor mij allemaal, want ik heb vrijwel nooit schade. Dus dat je eerst de helft krijgt was ook nieuw voor mij. Nu alles achter de rug is moet ik heel eerlijk bekennen dat jullie perfect werk hebben afgeleverd, dat is ook de reden dat ik nu al bijna 30 jaar klant van jullie ben, ik heb echt nooit 1 reden gehad om bij jullie weg te gaan, heel hartelijk bedankt en ga zo door, proficiat!
Netjes afgehandeld.
Beste, Ik heb in December met jullie gebeld over verschillende verzekeringen, die ik bij jullie zou willen afsluiten, helaas nog steeds geen terugkoppeling hierover gehad, waaronder over recreatie Chalets, personen auto, buscamper. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet Brenda Kuulkers
Stammel, stotter, schaamrood op de kaken.... wat erg... U heeft helemaal gelijk. Compleet misgegaan. Excuses ! Mijn collega heeft inmiddels telefonisch contact met u gezocht en gaat voor u aan de slag. Vriendelijke groet, Simone
Mijn ervaring is dat er tenminste geluisterd wordt wat wij heel belangrijk vonden. Ook werd er teruggebeld zoals beloofd en neemt men hier nog de tijd voor je om alles naar tevredenheid in orde te maken .
Dank dat u de moeite heeft genomen de review in te vullen en het in ons gestelde vertrouwen. Dit waarderen wij enorm. Vriendelijke groet, Simone
Met het zoeken van een juist alternatief voor de oldtimer verzekeringen.
Vriendelijk, accuraat, begrijpend, ondersteunend, in een woord: perfect!!
7 is voor mij voldoende vriendelijke medewerkers maar om bij de juiste te komen ligt wellicht aan mijn vraagstelling gezien de complexiteit van de bij u lopende verzekeringen
Goedemiddag, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. U geeft terecht aan dat het voor u niet overzichtelijk is waar de diverse verzekeringen lopen. We gaan u een polisoverzicht sturen om dit inzichtelijk te maken. Heeft u vragen, bel ons : 088-6501160. Vriendelijke groet, Simone
Zie omschrijving
Alleen maar goede ervaringen.
De dame die mij belde over mijn aanvraag voor een reisverzekering was ontzettend aardig, zeer behulpzaam en efficiënt. Kortom, fantastische service!
Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. We zijn u graag van dienst. Fijn dat we weer met vakantie kunnen.... Heel veel plezier toegewenst. Vriendelijke groeten, Simone
De schade die ik werd keurig en adequaat afgehandeld. Ga zo door!
prima afgewerkt de schade
Ik had nog een oud polisnr waardoor claim eerst niet in behandeling werd genomen, na juiste nummer alles ok
Prima geïnformeerd en meegedacht.
Ik ben goed geholpen en alles werd goed duidelijk gemaakt. Daar ben ik heel blij mee. Ik heb daarnaast ook nog twee auto's verzekerd bij Havelaar & van Stolk.
Geen problemen. Snelle reactie.
Havelaar zet de schade aan ons huis in Nieuw-Vennep uit bij Q-build en zij schakelen weer een aannemer in en die is nu 2 keer komen kijken en de schade is uitt mijn hoofd geroepen 18/2 geweest en we leven nu 26/4 en er is nog steeds geen datum bekend wanneer ze de schade komen herstellen. Volgens mij loopt de verzekering via ASR waarvoor Havelaar heeft gekozen en ons geadviseerd, maar bij schade is dat dramatisch. Ons huis in Abbenes liep via een andere verzekeraar via Havelaar en die schade is snel en goed afgehandeld.
Goedemiddag, Inmiddels is er uitvoerig contact geweest tussen u en collega Paul. Het verloop van de afwikkeling van de schade heeft door externe partijen vertraging opgelopen. We spraken met u af dat u met ons contact opneemt als u deze week niets verneemt van QBuild. Hartelijke groet, Simone
ik ben al jaren klant, maar merk daar buiten de facturen nauwelijks tot niets van.
Goedemiddag, Wij hebben elkaar zojuist gesproken over deze beoordeling. U heeft de review uitnodiging ontvangen omdat we recent uw ongevallen verzekering van Allianz hebben overgesloten naar onze volmacht. Via ons agentschap is dit de enige verzekering die u heeft lopen. Graag zouden we de gelegenheid krijgen ook uw overige verzekeringen te bekijken. Mocht u hiervoor openstaan, neemt u dan contact met ons op ? Groet, Simone
Op de nieuwe polis is het lastig waar je moet zijn voor de schade te melden. Was het ASR of een andere maatschappij. Wij kwamen er niet direct uit.
Dank voor uw beoordeling. Voor schade kunt u altijd contact opnemen met ons op telefoonnummer 088-6501100. Of melden via de website: www.havelaar.com. U hoeft niet zelf naar een maatschappij te bellen. Vriendelijke groet, Simone
Informatie wordt niet begrepen door de man van H&S. Er wordt niet teruggebeld.
Geachte heer, Dank voor uw beoordeling. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Het al dan niet terugbellen berust op een misverstand. De door u aangeleverde informatie hebben we doorgezonden naar de verzekeraar. Vandaag of morgen heeft u de gewijzigde polis in de mailbox. Excuses dat dit wat langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Hartelijke groet, Simone
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.