Vakmensen met hart voor de zaak

Er is in korte tijd veel en goed werk verricht, en als er iets was wat niet in één keer goed ging, werd dat snel en zonder gedoe in orde gemaakt. Korte lijntjes, goed werk!

• Ervaring met: Verf en behang

Voldoet niet voldoende aan de wens

Raambekleding sluit niet goed aan de onderkant: er komt te veel zonlicht doorheen. Ligt niet aan de monteur maar aan het product. Ik Had vooraf graag toelichting gehad hierover voordat ik het aanschafte.

• Service N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

top advies, service en uitvoering

Zeer vriendelijke personeelsleden, ruim assortiment en zeer vakkundige plaatsing. Raamdecoratie en vloerbekleding laten plaatsen naar volle tevredenheid. Nieuwe opdrachten staan al in de planning, ons vaste adres ook weer voor de volgende projecten.

• Vestiging Schagen, Aanhuis.nl

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen en ontzorgt door de mensen van aanhuis.nl

Geweldige service

Prettige persoonlijke benadering, er wordt echt met de klant meegedacht. Vloer is perfect gelegd

• Ervaring met: Vloeren

totaal bezien goed, wel duur(der) in vergelijking met gelijkwaardige 'concurrenten'

Grootste 'probleem' was deels het schilderwerk en het niet houden aan duidelijke en ruim vooraf gemaakte afspraken. De 'beste schilder van Leiden' heeft voor zover ik weet zelf geen meter geverfd en het overgelaten aan twee medewerkers waarmee het slecht en moeilijk communiceren was ivm taalproblemen. Verder nog leveringsproblemen met de rolgordijnen en overgordijnen, hetgeen m.i. te voorkomen was. Dit mede ook omdat het Verfhuis vóóraf 50% aanbetaling vraagt (in mijn geval 10.000 euro) en dit is dan met name voor de tijdige inkoop e.d.. Kwaliteit van de geleverde producten is prima. De uitvoerders vloer en gordijnen toonden goede inzet en betrokkenheid. PS) Nog bedankt voor de bloemen!

• Ervaring met: N.v.t.

IK kwam binnen voor een vloer voor mijn nieuwe huis maar na kennismaking met Richard al gauw besloten om hem ook het schilderwerk en raamdecoratie te laten verzorgen. Goede en heldere adviezen van Richard en zijn team leidden tot verrassende keuzes en een fantastisch resultaat. Duidelijke planning van de werkzaamheden welke afgestemd werden op de aanleg van vloerverwarming en levering van de nieuwe keuken. Werkzaamheden zijn uitgevoerd door echte vakmensen die gaan voor perfect werk.

• Vestiging Lelystad, Aanhuis.nl

Wat een fijne zaak!

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van de firma. Het was weer top. Alles klopte. De informatie, het opmeten, de afhandeling en de toezegging voor service achteraf. Bovendien ook nog prima kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden Ik hou alleen niet zo van orchideeën :)

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ik heb nu een perfect zonwerend gordijn.

De mailconversatie kwam wat moeizaam op gang. Dit kwam, denk ik, vrnl door dat ik niet wist dat het complete raam van velux was. Daarna liep het allemaal vlot. De installateur was snel en informatief. Heel prettig.

• Advies N.v.t.

Vakmensen en alles onder 1 dak

Uitgevoerd naar tevredenheid is renovlies met schilderwerk, vloeren egaliseren en bekleden met PVC, kasten plaatsen op maat gemaakt, binnenzonwering leveren en monteren

• Ervaring met: Specials

Verduisterende gordijnen in de slaapkamer en een op maat gemaakte kast. Daar kwamen wij voor. We werden heel goed geholpen door Carlijn. Ze nam de tijd en gaf goede tips inzake kleur en indeling. De prijs viel ook alleszins mee. Ophangen en plaatsing ging zeer vlot en professioneel. We raden Aanhuis dan ook ten zeerste aan. Top bedrijf met bevlogen en kundige medewerkers.

Perfecte service en vakmensen

John heeft ons perfect geholpen om een probleem met onze 5 jaar oude pvc-vloer op te lossen wat eigenlijk niet van Aanhuis Zoetermeer was. Hij heeft zeer veel moeite gedaan in overleg met de leverancier en is met een prima oplossing gekomen om de vloer te vervangen. Het plaatsen / vervangen van de vloer is door 2 vakmensen gedaan die de vloer perfect hebben gelegd. Wij zijn uitermate tevreden met het team van Aanhuis Zoetermeer.

• Vestiging Zoetermeer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Aanhuis heeft uitstekende kwaliteit geleverd, veel dank.

zie boven

Super goede service

Iedereen - van winkel tot montage- was bijzonder vriendelijk en behulpzaam! En we zijn heel blij met het resultaat :-)

Alle lof voor Team Verfhuis

Weer heel goede ervaringen met 't Verfhuis Frank Scheffer - doen hun werk met aandacht en zorg. Grote klasse

Goede service en kennis.

Goede en duidelijke informatie in de winkel. Bij ons over de hele beneden verdieping pvc vloer gelegd. De oude vloerbedekking verwijderd. Geëgaliseerd en pvc vloer gelijmd. Alles in 3 dagen. Nette stoffeerders en rustig gewerkt.

• Vestiging Zoetermeer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Fijne winkel. Meedenkend personeel. Geweldige service en een fantastisch eind resultaat!

• Vestiging Heerenveen Bronsnijder, Aanhuis.nl

Super geholpen helemaal top

Wij zijn super blij met het verfhuis de service is echt super goed zijn daar heel vakkundig geholpen komen de afspraken na prijs kwaliteit is ook heel erg goed wij blijven in de toekomst ook vaste klant bij het verfhuis

• Ervaring met: Verf en behang

Fantastisch.

Fijn geholpen. Vikgende vloer komt binnenkort ook daar vandaan

Prachtig resultaat

Wij hebben al jaren goede ervaringen. Men denkt mee en geeft goed advies.

Vakwerk !

Erg blij met de zonnewering en de hordeur. Netjes en mooi afgewerkt.

• Vestiging Gieten, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Goede service, mooi eindresultaat

Ruim de tijd voor keuze uit het aanbod. Prima gelegd!

Goed geslaagd

Bij Aanhuis zijn wij goed geslaagd voor onze vloer. We gingen voor een pvc vloer vanwege de praktische voordelen, maar hebben op advies van Aanhuis nu een CO2 neutrale 'houten' vloer met de eigenschappen van pvc - het beste van twee werelden en het ziet er niet alleen fantastisch uit, het voelt en oogt ook als een echte houten vloer. Tijdens de levering ging er iets niet helemaal goed (twee verschillende kleuren geleverd), dat is binnen een week opgelost.

• Vestiging Zwolle, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Super service, fijn bedrijf, kundig personeel zowel in de winkel als leggen van de vloer

Zeer prettig advies, goede service, en zeer netjes gelegd.

• Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Vakkundige mensen die kwaliteit leveren

Duidelijke communicatie en hele kundige mensen zorgen voor een prima resultaat!

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?