Goed geregeld

In de winkel werd veel tijd uitgetrokken om ons goed te adviseren. Het vervolg liep goed en de montage ging als een zonnetje. Hele prettige monteur die snel en netjes werkt.

• Vestiging Hoogeveen, Aanhuis.nl

Netjes gelegd

Blij dat ik voor Aanhuis heb gekozen voor mijn vloer. De klus was het leggen van een PVC vloer over bestaande tegels, inclusief egaliseren en alles tot in de details afwerken. De gezellige heren hebben dit zeer netjes uitgevoerd. Klus is af zonder restpunten, dat is ook wel eens fijn!

• Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Super service en top vakmanschap

• Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl

Erg tevreden

We zijn heel goed geholpen bij de styling van ons nieuwe huis. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Het 3D ontwerp was erg fijn om alles visueel te krijgen. De communicatie was top. De werkzaamheden (behang en sausen, vloer leggen, acoustische panelen plaatsen en op maat gemaakte kast) werden ook vlot en professioneel uitgevoerd . Het is een mooi geheel geworden waar we erg tevreden mee zijn en nog lang van zullen genieten. Wij bevelen aanhuis.nl, Gouda zeker aan.

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl

Super goed geholpen

Voor de inrichting van de slaapkamers in ons nieuwe huis zijn we super goed geholpen. Zowel met de inrichting en kleuradvies en voor het realiseren daarvan. Alles onder 1 dak. Dankjewel Kelly en Jon.

• Ervaring met: Vloeren

De opdracht aan Aanhuis is uitstekend uitgevoerd!

Afgelopen jaar heeft Aanhuis voor ons een aantal opdrachten in ons huis uitgevoerd. Deze zijn zeer deskundig en binnen het geplande tijdspad gerealiseerd. Dit alles is uitgevoerd in goed overleg en afstemming en naar grote tevredenheid. Jack en Ron hebben zeer netjes werk geleverd. Een week later heeft Miguel de traprenovatie voor ons kundig en naar tevredenheid uitgevoerd. Alles bij elkaar kunnen we melden dat we zeer tevreden zijn met de werkzaamheden van Aanhuis. We genieten er nog dagelijks van!

• Vestiging Lelystad, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Goed advies gekregen bij onze keuze en een ruim assortiment. Prima vakman die alles bij ons thuis heeft aangebracht. Het is erg mooi geworden. Bedankt!

• Vestiging Goes, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Super goede service en bekwame vakmensen

Echt super naar ons zin

Prima advies en service

In de voorgaande jaren al vaker hier iets gekocht. Altijd zeer goede ervaringen.

Enthousiast, meedenkend, professioneel.

Jong, enthousiast en meedenkend. Wij waren op zoek naar duettes voor onze keukenramen. Maar onze keus viel natuurlijk op de duurste soort, waardoor wij teleurgesteld wilden afhaken, hier kwam Jon met een prachtig alternatief. Na het telefoontje dat de duetten binnen waren kwam hij ze nog dezelfde avond monteren. Top service!

Prima samenwerking, prima service

Voor ons nieuwbouwhuis gingen we naar Aanhuis.nl Eindhoven voor vloeren en ramen. We werden prettig en deskundig geholpen - van een aantal verkennende en adviserende gesprekken tot.en met de bestelling en levering. Het inmeten en inhangen van de raambekleding verliep soepel en naar volle tevredenheid. Het leggen van de vloeren was wat lastiger, omdat het (veel) langer duurde dan verwacht eer vloeren en muren voldoende droog waren. Remco van Rewal parket die voor Aanhuis.nl de.vlieren legde was uitermate zorgvuldig en heeft alle.moegelijke.moeite gedaan om de vloer nog voor onze verhuizing gelegd te krijgen. Voor de plinten is hij verschillende keren teruggekomen. Zorgvuldig, behulpzaam en professioneel. Chapeau! Onderstaande 'rapportcijfers gelden dan ook zowel.voor.de.raamdecoratie als.voor de. vloeren.

• Vestiging Eindhoven, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

wordt goed naar onze wensen geluisterd

Ontzorging en puur kwaliteit

Ze hebben hier alles gedaan van de vloer, de muren tot aan de inbouwkasten. We hadden behoorlijk wat tijdsdruk maar ze hebben alles binnen de beschikbare tijd gedaan. Wat met name fijn is dat de communicatie zo goed was. Je weet precies waar je aan toe bent. Werkelijk alle medewerkers waren gewoon vriendelijk en stemden alles goed af.

• Ervaring met: N.v.t.

Uitstekende Service en Goed advies

Wij waren op Zoek naar Behang an hebben dit uiteindelijk aangeschaft bij aanhuis in Doetichem. Advies was goed en konden ook de stalen van het behang mee naar huis nemen, een fatsoenlijk stuk waar je dus echt wat aan had. Uiteiendelijk hebben we een Keuze gemaakt en het behang besteld, Dit was na enkele dagen al geleverd en konden we dus met de klus beginnen

• Ervaring met: Verf en behang

De service van deze winkel is echt heel goed. Bij vragen waren ze altijd goed bereikbaar en onze spullen (en dat was veel!) werden allemaal volgens de planning geleverd. En prima vaklui die de wanden gedaan hebben, vloeren en de plinten en de kasten geplaatst hebben en de raamdecoratie opgehangen hebben! Kortom echt boven verwachting goed verlopen!

Correct aardig vakkundig.

fijne ervaring kom er graag.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Alleen jammer dat ik geen antwoord heb ontvangen op mijn mail. . Deze ging over het feit dat er in september een korting van 21 % op decorettes was. Ik heb hier niets van terug kunnen vinden op de factuur dus heb toch maar het hele bedrag betaald nadat ze geplaatst waren.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service, kennis van zaken en fijne mensen

In de winkel kregen we deskundig advies en alle ruimte om stalen te bekijken, ook thuis. Daarna volgde het leggen van de vloer- en trapbedekking. Heel professioneel gedaan, netjes gewerkt en fijn gezelschap. Kortom: zeer tevreden op alle punten!

keurig

Mannen hebben een goeie prijs. In 1 keer goed geleverd gemonteerd en alles netjes opgeruimd.

• Ervaring met: Specials

Persoonlijk en georganiseerd!

Bij t Verfhuis in Leiden is het zo fijn dat ze alle klussen voor je coordineren: schilder/ behanger, tapijt, rolgordijnen en plinten. Eén aanspreekpunt, allemaal vakmensen. Bij het kiezen wordt er echt meegedacht,ook als je het voordeligsye behang wilt en de goedkoopste tapijttegels. Als er iets mis gaat, dan bel of mail je e het wordt zsm rechtgezet.

Zeer goed.

Goede uitleg in de winkel in Doetinchem over de mogelijkheden. Tijdens het inmeten uitleg over de mogelijkheden. Snelle levertijden en netjes opgehangen.

• Vestiging N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Men heeft ons bij Rido een goed advies gegeven. Keurig gewerkt van begin tot eind. Meegedacht wat wel of niet kon en/of mogelijk was.

• Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl

Meer dan goed . Geweldig

De schilders hebben top kwaliteit geleverd met de plafonds en muren. Alles met renovlies. Alsof het gestuct is. Dan het marmoleum is in een woord wow. Super strak gelegd en naden nauwelijks te zien. Je moet echt zoeken. Verder zijn alle mannen en Wim Mos fijn om Zaken mee te doen. Vriendelijk en hardwerkend. Zoals u begrijpt meer dan blij en tevreden met Aanhuis Willem de zijgerlaan

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Dé aankleding van het huis!

Tijdens onze afspraak werden we goed geadviseerd en kwamen al vlot tot onze definitieve keuze van plissé gordijnen en overgordijnen. Aanbrengen van alle materialen gingen soepel en afstemming met de monteur was erg prettig. Complimenten voor het gehele team! Wij zijn erg blij met het eindresultaat en de service die wij hebben gehad.

• Vestiging Utrecht Zuid, Aanhuis.nl

Alles prima geregeld

• Vestiging Maastricht, Aanhuis.nl

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?