Filters

8

Goede ervaring, fijn contact met de medewerkers, ondanks dat een aantal uploads niet goed gaan

Ondanks dat bepaalde uploads niet goed gaan is er altijd fijn contact met medewerkers en wordt er steeds een oplossing gevonden om verder te komen. Fijn dat er ook middels mail gecommuniceerd kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en super behulpzaam

De medewerkers zijn heel behulpzaam en reageren snel. Ook het systeem waarin je je documenten upload gaat soepel en worden razend snel beoordeeld. Kortom top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Stap voor stap simpel en snel zelf een hypotheek regelen tegen een scherp rentetarief

Stap voor stap kun je op een simpele en snelle manier een hypotheek regelen bij BijBouwe. De prima bereikbare klantenservice staat klaar om te helpen en vragen te beantwoorden. En dat tegen lage kosten en scherpe rentetarieven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring!

Fijn dat alles online kan. Rente aanbod is makkelijk te verlengen. Elaine Boer heeft verder heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

super

alles is heel duidelijk , goed te toen voor een leek. De bemiddelingskosten word je vrolijk van net als de mogelijkheid de rente voor 30 jaar vast te zetten. En het grootste pluspunt is de klantenservice, ze reageren snel [ dat scheelt een heleboel stress ] en supervriendelijk : een dikke 10 !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door het gehele team

Online je hypotheek regelen. Echt een aanrader voor ieder. Die een nieuwe, hypotheek wil. Stukken goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld!

Ik heb e dienstverlening/samenwerking ervaren als zeer positief, snel en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte afhandeling van mijn hypotheekaanvraag

Downloaden van documenten gaat makkelijk. De gehele procedure gaat mooi vlot. Verbeterpunt: Bij verlengingsvoorstel moet een document worden ingevoerd ook als het voorstel niet nodig is. Misschien kan daar een "wegklikhokje" komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige, snelle en moderne manier om een hypotheek af te sluiten

Erg positief. Snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en overzichtelijk hypotheekaanbod

Wij kozen ervoor om onze hypotheek zelf te willen regelen. Met Bijbouwe kon dit ook. Helaas duurde het door de overlijdensrisicoverzekering en taxatie veel langer dan nodig was. Ondanks dat, is alles op tijd geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk personeel, erg uitgebreide informatie zelf aanleveren.

Vriendelijke en deskundige telefonische ondersteuning! Veel (aanvullende) informatie moeten aanleveren, waarbij het digitaal een paar keer niet echt duidelijk was. Jammer van de verplichte ORV bijBouwe.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt super service

Op elk moment dat we een vraag hebben, kunnen we bijbouwe bellen en staat er een team vol enthousiaste medewerkers klaar om ons te helpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en ook snelle service, met name bij het oplossen van problemen.

Na het voor de eerste keer invullen van de webpagina's kwam ik onduidelijkheden tegen, die in een telefoon gesprek snel werden uitgelegd. Toen er zich onverwachte problemen voordeden (in dit geval doordat er bij het kadaster fouten ware gemaakt) werd en deze snel opgelost. Vragen werden snel beantwoord. Alle contacten waren vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot geregeld, goede ondersteuning

Precies zoals je hoopt van een online hypotheekverstrekker: alles online, lekker snel geregeld en daarnaast ook beschikbaar om te helpen als je ergens niet uitkomt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het afsluiten ging soepel en overzichtelijk.

Omdat de vervolgstappen steeds helder zijn is het afsluiten echt eenvoudig. Als je iets niet weet kun je ze goed bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne manier van werken

Mijn ervaring is redelijk positief uitgevallen, al is het moeilijk oordelen omdat ik geen vergelijkende ervaring heb met bijvoorbeeld een ander bedrijf. Maar het contact verliep soepel en snel, meestal binnen de verwachting van een werkdag reactietijd. Inhoudelijk liep het wat stroef bij een paar onderwerpen. Maar of dit aan Bijbouw lag of dat elk bedrijf hier over was gestruikeld kan ik niet oordelen.

  • Aanbevelen? Ja
4

matig

wil graag een 30 min orientatie gesprek. Dit is alleen mogelijk tijdens kantoor uren. op de site staat bel ons als dit niet schikt. Voor mij overdag niet mogelik ivm full time baan. dus gebeld met Jeroen. waren geen andere opties dus wel jammer voor mij haha of voor BB nou dan maar naar de concurrent zeg ik ja suc 6 zegt Jeroen. Toch wel vreemd dat ze zo klanten verliezen/wegsturen i.v.m kantoortijden

  • Aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het afsluitproces is duidelijk. No nonsense. Het belangrijkste wat mist is dat je nu maar 1 prijs op kan geven van je nieuwe huis, die vervolgens zowel als koopsom en als marktwaarde gebruikt wordt. Dit gaf in mijn geval problemen want de koopsom kan uiteraard behoorlijk afwijken van de marktwaarde.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kort na elkaar twee hypotheken afgesloten, één via een hypotheekadviseur en één via bijBouwe. Als je een beetje bekend bent met de materie komt het er op neer dat je bij beide door dezelfde hoepeltjes moet springen qua verzamelen en opsturen van documenten, alleen via een adviseur kost het 2000 euro meer en duurt het een aantal weken langer. bijBouwe biedt een zeer aantrekkelijke rente (daar gaat het uiteindelijk om) en als je er via de website ergens niet uit komt, staan ze direct telefonisch voor je klaar.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een positieve ervaring met het online afsluiten bij uw organisatie. Ik heb vooraf meerdere partijen gebeld en informatie opgevraagd. Daarbij viel op dat veel partijen slecht bereikbaar waren en de mensen aan de telefoon onvoldoende kennis van zaken hadden. U bent een positieve uitzondering. Ik heb een kleine opmerking en dat gaat om de bankgarantie. Ik heb deze formulieren per mail opgestuurd maar online valt niet te volgen of dit tot stand is gekomen of wat hiervan de status is. Zou mooi zijn als dat ook via het upload systeem gaat.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super!! Altijd behulpzaam Makkelijk te bereiken en niet geheel onbelangrijk, als je belt wordt je supersnel te woord gestaan. Voor de rest kon ik altijd bellen voor elke soort vraag. Wij zijn tevreden klanten en zouden jullie zeker aanraden bij bekenden.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het is helemaal lekker verlopen voor mij

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben behulpzaam geweest bij de aanvraag van de hypotheek voor mijn zoon en schoondochter bij bijBouwe. In vergelijking met andere aanbieders verbaasde het mij toch wel hoe behulpzaam zij waren. Telefonisch werd je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, per email werd er vlot geantwoord en het dashboard is erg duidelijk en geeft precies aan wat je nog moet doen in de actielijst. Enige kennis van zaken is wel vereist maar als u dat heeft is dit een absolute aanrader zelfs al zijn er IETS goedkopere aanbieders. bijBouwe het meer dan waard.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles helder en duidelijk weer gegeven en waar nodig telefonisch advies en toelichting.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een proces van ongeveer 12 werkdagen (van registreren op website tot tekenen offerte) beschikken wij inmiddels over een bijBouwe hypotheek. Ik moet wel de kanttekening maken dat we de afspraak voor taxatie van ons nieuwe huis pas maakten op de dag van registratie bij bijBouwe (vertraging circa 3 werkdagen). Daarnaast moest onze persoonlijke situatie afzonderlijk beoordeeld worden (nog eens 3 werkdagen). Als dit niet het geval was geweest en je alle benodigde documenten paraat hebt op het moment van registratie, denk ik zeker dat het mogelijk is om alles binnen 5 dagen af te ronden. Tijdens het proces zijn we steeds goed te woord gestaan (via mail en telefoon), waardoor er aan onze kant geen enkel moment sprake was van paniek. Ik lees meerdere 'klachten' over een te trage website. De website is inderdaad niet snel, maar functioneert voor de rest naar behoren. De website zelf is zeer duidelijk en was voor ons de rode draad doorheen het proces.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9

Bedrijfsgegevens

Frederik Roeskestraat 100

1076ED Amsterdam

020-7946059

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.