Voorbereiding kan stukken beter, verblijf is super
op het moment dat de reserveringen open gaan voor het volgende seizoen snap ik niet dat er of een groter belteam of ook al online een reservering gemaakt kan worden. De eerste dag is er geen doorkomen aan aan de telefoon en dag 2 al veel bezet. Gefaseerd de boel open zetten of veel meer online zou een hoop frustratie schelen.
Dan uiteindelijk gelukt een alternatief te boeken. Informatie vooraf is super, wegafsluitingen, parkeerbeleid etc wordt goed doorgegeven. Maar dan het inchecken. Om half 4 start met 3 incheckpunten, max 3 mensen binnen in de ruimte (Coronabeperking die ik snap), en 50 mensen in de regen en wind buiten en chaos op het parkeerterreintje. Dat moet toch anders en meer verspreid kunnen? Ruimere inchecktijd, schoonmaak pakket kan al achtergelaten worden in het huis, zeker bij volledige betaling en al eerdere reservering geen plattegrond meer nodig of online te bekijken. Eindcheck zou online afspraak mogelijk gemaakt moeten worden. Dus investeren op automatisering zou ik een enorme verbetering vinden.