Jarenlang gebruik gemaakt van beleggen in Robecofondsen. Altijd tot tevredenheid.
Dank voor uw mooie review!
De verschenen Nieuwsbrieven waren duidelijk en informatief.
Dank voor uw mooie review!
Veel tijd kwijt geweest en frustratie opgelopen bij het identificatieproces. De communicatie daarover was onvoldoende zeker in het begin. Nieuwe website minder plezierig en overzichtelijk dan de oude. Op de PC inloggen met de app werkt niet. Moet steeds wachten op een sms. Probeer dat niet eens meer te herstellen. Brrrr waar je dan weer in terecht komt. Sorry maar het is niet anders. Vrienden van mij zijn om al het gedoe vertrokken bij Robeco..
Dank voor uw eerlijke review. Het inloggen met de Inlog App zou eigenlijk geen problemen moeten geven. U kunt eens contact met ons opnemen. Mijn collega's helpen u graag bij het goed instellen van de tweefactor authenticatie.
Hoe vaak bezoekt u de website of de Robeco app? Antwoord: niet vaak meer. De app bestaat niet meer & de website geeft mij niet de overzichtelijke informatie die ik zoek.
Dank voor uw eerlijke review. Vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over de vernieuwde Mijn Robeco omgeving. Onze ontwikkelaars werken hard aan het verbeteren van onze website. Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.
Zeer goede service
Dank voor uw prachtige review!
Enorm getobt om de extra AFM informatie aan te leveren, zeer gebruiks onvriendelijk. Gelukkig erg behulpzame medewerkers getroffen om deze hobbel te nemen. Nieuwe platform werkt goed! Aankopen nieuwe fondsen was onmogelijk! Gelukkig inventieve en zeer behulpzame Robeco medewerker getroffen, waardoor het met vertraging van een paar dagen toch is gelukt. Software wordt overduidelijk niet of slecht getest, gezien fonds aankopen een primaire gebruiksmogelijkheid is.
Dank voor uw eerlijke review! Goed om te vernemen dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze medewerkers. Wij zullen uw bevindingen delen met onze ontwikkelaars, zodat wij de Mijn Robeco omgeving kunnen blijven verbeteren.
Vorig jaar bericht gekregen dat ik mij moest identificeren. Had alleen een verlopen paspoort. Identificatie mislukt. Speciaal hiervoor een nieuw paspoort aangevraagd. Het is mij echter niet gelukt het identificatie proces succesvol te doorlopen. Oh ja ik ben 65 en dus digibeet. Mijn dochter, leerkracht economie lukt het ook niet..... poos geleden bericht gekregen dat de rekening is geblokkeerd. Hoe nu verder te gaan is mij onduidelijk. Ik wil maar 1 ding en dat is weg bij Roparco/Robeco Ik ben niet de enige als ik internet raadpleeg. E mails worden niet beantwoord of ik krijg antwoorden zonder enige relevantie. Ik ben moegestreden en er klaar mee. Zowel Robeco als Roparco opheffen aub. Aandelen verkopen ongeacht koers aub.
Dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren bij het aanvullen van de gegevens. Graag komen wij met u in contact om u te begeleiden bij het doorlopen van dit proces. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om na te gaan wat wij voor u kunnen betekenen.
Als schriftelijk gemachtigde heb ik het saldo van de Roparco rekening in twee tranches overgemaakt naar andere banken. De bankrekening van de bank die als laatste is gebruikt is door het systeem (?) automatisch als standaard tegenrekening opgevoerd. Dat kon ik ook constateren aan de hand van de eigen Roparco rekening, waar ook bleek dat de als laatste gebruikte bankrekening als standaard tegenrekening werd ingevoerd. Merkwaardig omdat voor de opheffing van de Roparco rekening altijd van andere standaard tegenrekeningen gebruik is gemaakt. Via een button kon ik bij mijzelf deze wijziging ongedaan maken. Maar voor een gemachtigde bleek dat niet mogelijk omdat er geen button voor wijziging was. Na veel gedoe eindelijk - tijdelijk - de originele tegenrekening als standaard rekening opgenomen, zodat een effectentransactie kon plaats vinden. Er wordt veel veranderd, waarschijnlijk uit marketing motieven. Maar al deze veranderingen zijn bepaald geen verbetering.
Dank voor uw eerlijke review! Wij zullen uw bevindingen delen met de betreffende afdeling, zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.
Prima service, jammer dat de procentuele grafieken zijn verdwenen en deze zijn vervangen voor absolute getallen. verder prima gemak wel lagere rendementen, niet in staat om de grille van de markt momenteel op te vangen.
Dank voor uw eerlijke review! Onze ontwikkelaars zijn continu bezig met het verbeteren van de Mijn Robeco omgeving. Uw bevindingen zullen met hen worden gedeeld.
Goede telefonische hulp met de overgang Wel jammer dat ik het niet meer met mijn persoonlijke app kan openen Was heel makkelijk.
Dank voor uw mooie review! De oude Robeco app is vervangen door de Robeco Inlog app. Hiermee kunt u inlogpogingen op de website goedkeuren en op uw mobiele apparaat de portefeuille raadplegen.
Werkt prima, goed rendement
Dank voor uw mooie review!
De nieuwe website vind ik niet duidelijker. Een app op de telefoon lukt mij niet.
De nieuwe website ervaar ik niet als beter. Het plaatsen van een app op mijn telefoon is. Niet. Gelukt.
In contact met Robeco heb ik altijd het gevoel dat mijn vragen op een serieuze manier worden behandeld en adequaat worden beantwoord
Ben erg tevreden en dat zegt wat in mijn geval.
Ben erg tevreden en dat zegt wat in mijn geval.
Vriendelijk en deskundig.
Vriendelijk en deskundig.
Vriendelijk en deskundig.
Paar jaar aan het beleggen via Robeco ONE. Dit jaar wat minder leuke resultaten, maar uiteindelijk lijkt het toch allemaal wel weer goed te komen. Iets spannender dan sparen, maar wel net zo makkelijk.
Wow, bedankt voor deze mooie review!
Anders zag je gelijk het rente percentage in een totaal aanzicht . Nu is het verdwenen en is het veel moeilijker om de aandelen met elkaar te vergelijken.
Bedankt voor uw review. Wij hebben u inmiddels al persoonlijk een reactie gestuurd. Wij werken continue aan verbetering voor de vernieuwde website en hopen dat u snel weer alles kunt vinden wat u graag ziet.
Sinds de overgang naar een nieuwe website en de nu nodige App om in te loggen is het er niet beter op geworden bij Robeco! Kon je voorheen nog in je overzicht de waarde en het aantal participaties makkelijk terug vinden, nu lukt dat niet meer. Een slechte zaak! Ook de nieuwe gebruikers omgeving is niet prettig en onlogisch, veel scrollen en klikken nodig om de gewenste informatie te vinden (als die al te vinden is!) en veel te veel witruimte. Ook ben ik niet of onvoldoende geïnformeerd over de op handen zijnde veranderingen. Heel vervelend, het overviel me! Dit had ik niet verwacht van een gerenommeerd bedrijf als Robeco. Kortom alle veranderingen zijn in dit geval geen verbeteringen, integendeel het is er slechter op geworden, helaas! Na ruim vier weken een nietszeggende reactie ontvangen op mijn klachten.
Bedankt voor uw review. Wij hebben u inmiddels al persoonlijk een reactie gestuurd. Wij werken continue aan verbetering voor de vernieuwde website en hopen dat u snel weer alles kunt vinden wat u graag ziet.
Goed bereikbare en duidelijke site om mijn beleggingsportefeuille te raadplegen.
Wat fijn om te lezen. Bedankt!
Inkoop en verkoop was in het nieuwe systeem even wennen. De resultaten van de beleggingen kunnen beter maar dat is afhankelijk van de economiën in diverse landen
Dank voor uw review. Fijn dat u inmiddels al gewend bent aan de vernieuwde wijze van aan- en verkopen. Indien u nog hulp kunt gebruiken, kunt u uiteraard contact opnemen via 010 224 11 99.
Fondsnamen zijn ingewikkeld en niet altijd duidelijk
Bedankt voor uw review. Indien u extra informatie wilt met betrekking tot de fondsnamen, kunt u uiteraard contact opnemen met onze beleggingsspecialisten. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 uur en 17:30 uur via 010 224 2444.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.