Afgelopen dinsdag bij de vestiging in Utrecht de batterij van m’n Samsung Galaxy S6 laten vervangen. Toen ik de telefoon na 45 min. weer kwam ophalen, bleek dat bij het loshalen van de voorkant van het toestel, de laklaag aan de bovenzijde was gescheurd…. De medewerker zei dat ze er een nieuw scherm op zouden zetten, echter was deze op dat moment niet in de juiste kleur op voorraad. Op de bon werd vermeld dat men mij zou contacteren als het juiste scherm binnen zou zijn met de mededeling “coulance” en een bedrag van € 0,00. In de loop van de middag werd ik gebeld door dezelfde medewerker met de mededeling “dat hij van zijn baas op z’n flikker had gehad” en dat ik het volledige bedrag voor de reparatie van het scherm diende te betalen (€ 169) Hier ben ik, uiteraard, niet akkoord mee gegaan. Aangegeven dat in mijn beleving dit een fout van hen is en dat zij dit ook zouden moeten oplossen. Hier kon hij mij niet verder bij helpen en ik zou worden teruggebeld door zijn “baas”. Deze belde mij binnen 2 minuten terug. Volgens hem was het vastzitten van de laklaag een fabricagefout van Samsung maar hij wilde mij wel tegemoetkomen en zou het scherm kunnen vervangen voor € 119,00….nadat ik zei dat ik niet vond dat ik voor de kosten moest opdraaien, omdat naar mijn idee de fout bij hen lag, kon het scherm worden vervangen voor € 100…. Na dit telefoontje maar even naar de winkel gegaan en daar de discussie nog even doorgezet….echter zonder, voor mij, bevredigend resultaat. Ik wil niet betalen en zij vinden dat ze coulant genoeg zijn om “slechts” € 100,00 voor een nieuw scherm te rekenen. De medewerker vertelde mij ook nog hij niet had gezegd dat het scherm kosteloos zou worden vervangen…0,00 op de bon betekende ook niks (hij wist niet wat t ging kosten en daarom werd er € 0,00 op de bon gezet) Dit werd afgedaan als spraakverwarring…. Wanneer mij al direct duidelijk was gemaakt dat ik voor (een deel van )de kosten diende op te draaien had ik daar direct tegenin gegaan…. Er werd ook een aantal malen naar een a4-tje verwezen waarop stond dat zij niet verantwoordelijk waren voor schade aan toestellen na de reparatie…Aangegeven “mijn” schade was ontstaan tijdens de reparatie en dat dit, naar mijn idee, een wezenlijk verschil is. Contact opgenomen met een Samsung Premium Support Center.(waar ik overigens het bestaan niet van wist) Volgens hen is het geen fabricagefout maar “pruts werk” bij het openen van de telefoon. Volgens hem is het ook niet nodig om bij het vervangen van de batterij het scherm te verwijderen…. Overigens zijn de kosten voor reparaties vergelijkbaar (€ 175 voor een nieuw scherm) maar met behoud van de garantie. In het vervolg laat ik mijn telefoon bij hun repareren. GSM reparatie centrum: leuk om een hoesje te kopen maar laat ze niet aan je telefoon knutselen!
Snelle hulp, fijne service, geen extra kosten, eerlijk, top! Absolute aanrader!
Voel me bedonderd na de reparatie! Na een week kwam ik terug omdat mijn achterkant niet goed aansloot, schroefje zat niet helemaal goed vast. Helaas was daardoor ook mijn achter kant gebroken, maar dat is te lijmen. Bij terug komst werd ik afgewimpeld met de mededeling dat het achterkant van mijn telefoon was gebroken (tegenoverliggende hoek dan waar hij opgevallen was) en dat daarom het schroefje niet goed vast kon. Dit werd met een enorme nonchalance gedaan, zonder enige vorm van begrip dat ik dit niet logisch vond en bij klachten moest ik maar een mailtje sturen. Bij thuiskomt zag bij daglicht pas goed dat ze met lijm bezig zijn geweest om de achterkant weer dicht maken. Ik neem aan dat daarom het schroefje er ook niet meer in wilde. Toen ik de medewerker er later op attendeerde dat ik enorm teleur gesteld was, vooral door zijn houding en reactie, was zijn antwoord hierop dat hij nooit klachten over zijn houding kreeg (het lag dus aan mij) Helaas, want uit de poster in de winkel begreep ik dat ze een hele hoge klanten waardering hebben, niet voor mij dus!!!
Geweest met mijn Galaxy S4 voor een scherm en camera reparatie. Ik was zonder afspraak er naar toe gereden en het kon gelijk gemaakt worden! Fijne service en erg vriendelijk personeel!
Vanochtend het scherm van mijn Sony Z2 kapot gegaan. Overal naartoe gebeld, ik zou mijn toestel 1 a 2 weken kwijt zijn. Kosten €170. Totdat ik hierheen belde en Dennis aan de lijn kreeg. Een uur later was mijn toestel klaar!! Wat een service. Kosten €130. Mijn complimenten voor zijn service!!!
Op korte termijn reparatie mogelijk. Snelle en klantvriendelijke service en tegen een prima prijs.
Binnen 15 minuten was mijn iphone gemaakt! Bedankt!
Ik ben in Spijkenisse langs geweest voor mijn Sony Xperia Z5, helaas laten vallen en de touchscreen werkten toen niet meer. Maar gelukkig hadden ze het scherm op voorraad en kon k dezelfde dag nog terecht voor de reparatie!! Super geholpen!!
Ik had stad en land afgebeld voor een iphone 6S plus scherm. Dit bedrijf was de enige die dit scherm op voorraad had! Gelukkig konden ze deze apart houden zodat ik gelijk kon langskomen voor reparatie! Goede ervaring! Super service, Bedankt Jongens!
Afgelopen zaterdag in de winkel in Utrecht geweest. Ondanks de grote drukte in de winkel was mijn telefoon wel binnen 20 minuten gerepareerd. Helemaal happy! Hulde aan deze jongens!
Goede klantvriendelijke service. Ook nog 6 maanden garantie voor dezelfde prijs als andere gsm reparatiewinkels!
Ik ben met twee toestellen langs geweest voor reparatie. Helaas moest ik voor allebei de toestellen terugkomen omdat de reparatie niet(goed) gelukt was. Voor mijn Sony xperia moest ik zelfs twee keer terugkomen omdat de vervangen achterkant de eerste keer los liet en de tweede keer er stof achter de camera lens zat. Uiteindelijk is het met pijn en moeite opgelost. Helaas, want qua snelheid was het in eerste instantie dik in orde.
Super service!
Ik heb mijn 5s hier naar toe gebracht omdat mijn dockin g connector niet meer werkte. Dit gebeurde in mijn vakantie, erg lastig.. en heb bij terugkomst dus direct contact met hun opgenomen. De telefoon was na reparatie prima in orde. Ik had echter gevraagd de oude vervangen module terug te geven. Na inspectie mbv microscoop kwam ik er tot verbazing achter dat de connector voor de helft gevuld was met stof. ( het echte probleem) Een schoonmaak actie van een paar minuten had dus eigenlijk voldoende geweest, dit is overigens een veel voorkomend probleem wat bekend is bij de reparatie bedrijven. Ik ben hier mee teruggegaan, maar om het maar kort te zeggen, de eigenaar was totaal niet voor reden vatbaar. ik heb mijn module zelfs terug aangeboden, maar daar was absoluut geen interesse in.
Ik maakte om 10:30 een afspraak zodat ik om 11:00 uur mijn iphone kon laten maken. Daar aangekomen was mijn afspraak al verwerkt en kon mijn iphone direct achterlaten. Wij kwamen na 45 minuten ( waren even wat winkels bezoeken in de stad ) terug en toen was hij al klaar! Super service van 2 aardige mannen! Mocht mijn schermpje of iets anders kapot zijn ga ik zeker terug!!!!! vriendelijke groet, een zeer tevreden klant!
Super winkel en heel snel geholpen!!
Mooie winkel, vriendelijk personeel en snel en vakkundig geholpen. Klasse!!!
Nadat mijn scherm van de Sony Xperia Z3 kapot was gegaan, ter reparatie aangeboden bij vestiging Utrecht. Snel gerepareerd, daarna bleek ook een mankement te zijn voorgevallen met de accu. En zonder gedoe , hebben zij deze kosteloos vervangen. Heel erg blij mee. Goed werk verricht, binnen korte tijd en zeer aardig personeel. Aanrader voor wie zijn telefoon wil repareren op welk vlak dan ook !
Kon direct langskomen om gebroken scherm te laten repareren, snel en goed opgelost.
Mijn iphone 5c was binnen 20 minuten gerepareerd, nog sneller dan verwacht. Prima service en advies over bescherming van het scherm.
Zeer snelle service, vriendelijk personeel goeie kwaliteit en veel leuke accessoires .
Smaragdplein 237
3523EJ Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.