Filters

8

Goede service door vakkundig en sympathiek personeel

Het door ons op 10-10-2022 bestelde zonnescherm werd op 16-01-23 gemonteerd met behulp van een hoogwerker. Zowel buiten als binnen werd het netjes afgewerkt: rommel werd opgeruimd en afval meegenomen. De twee mannen werkten stug door en waren goed op elkaar ingespeeld met de nodige humor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging N.v.t.
9

Ik ben meer dan tevreden, heel blij met het hele team van telefoon tot op de welkvloer.

Na meer dan 40 jaar na plaatsing van 5 rolluiken en zonnescherm heeft dit team ervoor gezorgd dat alles weer optimaal werkt. Dank aan Floris, de gezellige en accurate telefoniste en de mannen die het herstelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven
10

Goed en naar wens

Bestellen en meten was zo gebeurt, plaatsen netjes en alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden
10

Goede service

Goed advies, word niets opgedrongen. Redelijk snelle levering. Goede montage door vakmensen. Krijg ik nu extra korting op volgende bestelling haha

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven
9

Goede afspraak. Fijn personeel. Prima bedrijf met een goede service

Van begin tot eind een goede communicatie. Je kan er van op aan dat alles prima geregeld wordt. Een bedrijf zoals het hoort. Recht door zee. Niet lulle maar poetse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
10

Very positive!!!!

Very positive experience since the quotation to the installation.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven
10

fijne samenwerking, prima product geleverd

Fijne medewerkers. afspraken worden nagekomen. goed product geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven
10

Fantastisch, helemaal goed!

Uitstekend advies gekregen en een schappelijke prijs. Afspraken werden nagekomen en de communicatie was ook goed. Op tijd geleverd, uitstekende kwaliteit producten. Het team dat voor de montage zorgde was geweldig! Ze veroorzaakten geen overlast, dachten goed mee en ze lieten het ook weer keurig achter, nadat wij een gebruiksinstructie hadden gekregen. Dit bedrijf kan ik iedereen van harte aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven
9

Zeer goed

Bestelde rolhordeur is zeer netjes op onze schuifpui gemonteerd. Wat ik wel vreemd vind is dat wij voor de reparatie van ons Pergola zonnescherm verschillende prijsopgaven krijgen. Dit is dus de reden dag ik hem ook nog niet heb laten repareren. In augustus kregen wij van de monteur die de Pergola kwam inspecteren dat de motor vervangen ongeveer 450 euro zou kosten. Een week later kregrn wij een telefoontje van werkvoorbereiding dat waarschijnlijk 800 á 850 euro zou gaan kosten. Andy, de monteur die hier was voor de montage van de hordeur, vertelde ik dit toen hij vroeg of het Pergola zonnescherm ook van In - 'n outdoir kwam. Hin vond dit vreemd en vroeg of ik het zonnescherm een keer in en uit wilde laten gaan. Zijn conclusie een kapote condensator of motor. De opgegeven prijs begreep hij niet en belde met wervoorbereiding. Hij kreeg een telefonische prijsopgaaf, na opzoejen in computer, van 45o á 500 euro! Andy adviseerde oom bij deze reparatie de banden due het scherm geleiden te vervangen. Ik ga dus in het voorjaar weer contact opnemen en naar Andy vragen voor reparatie van ons Pergola zonnescherm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden
8

Hele goede service

De medewerkers dachten met ons mee, zowel bij het opnemen van het werk als bij het monteren. Flexibel zijn ze ook: bij montage diende er nog afstemming te zijn met onze aannemer, daar speelden de monteurs prima op in en dachten dus ook hier mee. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden
8

SERVICE EN VRIENDELIJKHEID VAN PERSONEEL

Het was een hele koude dag, personeel was op tijd. en goed doorgewerkt om de zonnescherm op te hangen, het ziet er erg goed uit. mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over her resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
10

Zowel aan de telefoon alsook de monteurs hadden Kennis van zaken en waren behulpzaam vriendelijk

Al jaren klant bij in -‘n outdoor cq van Steenhoven in Dongen zij leveren nog ouderwetse service dus nog steeds erg tevreden binnenkort gaan wij onze zonneschermen ook laten vervangen alsmede buismotoren laten plaatsen in onze rolluiken die nu nog een lint hebben Met vriendelijke groet L van Dalsum Raamsdonksveer

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
10

Prima

Klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging N.v.t.
10

Voortreffelijk !!!

Voortreffelijk !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging N.v.t.
8

zeer goede ervaring

Bedrijf dat zijn afspraken nakomt , Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden
10

Uiterst tevreden over de plaatsing van een balkonscreen

Balkonscreen is op een zeer moeilijk bereikbare plaats uitstekend opgehangen. Het resultaat is fantastisch en de afwerking subliem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi zonnescherm maar slordige service

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi scherm, maar slordige service

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi eind product, maar slordige service.

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi eind product, maar slordige service.

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi eind product, maar slordige service.

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi eind product, maar slordige service.

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
5

Mooi eind product, maar slordige service.

Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen
9

zeer goed bedrijf

zeer correct geholpen, van het begin tot de montage van het rolluik, bedankt hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden
8

Prima

Vlotte en correcte bevestiging screen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Bedrijfsgegevens

De Slof 8

5107 RJ Dongen

0162 316 388

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.