Het door ons op 10-10-2022 bestelde zonnescherm werd op 16-01-23 gemonteerd met behulp van een hoogwerker. Zowel buiten als binnen werd het netjes afgewerkt: rommel werd opgeruimd en afval meegenomen. De twee mannen werkten stug door en waren goed op elkaar ingespeeld met de nodige humor.
Na meer dan 40 jaar na plaatsing van 5 rolluiken en zonnescherm heeft dit team ervoor gezorgd dat alles weer optimaal werkt. Dank aan Floris, de gezellige en accurate telefoniste en de mannen die het herstelden.
Bestellen en meten was zo gebeurt, plaatsen netjes en alles naar wens
Goed advies, word niets opgedrongen. Redelijk snelle levering. Goede montage door vakmensen. Krijg ik nu extra korting op volgende bestelling haha
Van begin tot eind een goede communicatie. Je kan er van op aan dat alles prima geregeld wordt. Een bedrijf zoals het hoort. Recht door zee. Niet lulle maar poetse.
Very positive experience since the quotation to the installation.
Fijne medewerkers. afspraken worden nagekomen. goed product geleverd.
Uitstekend advies gekregen en een schappelijke prijs. Afspraken werden nagekomen en de communicatie was ook goed. Op tijd geleverd, uitstekende kwaliteit producten. Het team dat voor de montage zorgde was geweldig! Ze veroorzaakten geen overlast, dachten goed mee en ze lieten het ook weer keurig achter, nadat wij een gebruiksinstructie hadden gekregen. Dit bedrijf kan ik iedereen van harte aanbevelen!
Bestelde rolhordeur is zeer netjes op onze schuifpui gemonteerd. Wat ik wel vreemd vind is dat wij voor de reparatie van ons Pergola zonnescherm verschillende prijsopgaven krijgen. Dit is dus de reden dag ik hem ook nog niet heb laten repareren. In augustus kregen wij van de monteur die de Pergola kwam inspecteren dat de motor vervangen ongeveer 450 euro zou kosten. Een week later kregrn wij een telefoontje van werkvoorbereiding dat waarschijnlijk 800 á 850 euro zou gaan kosten. Andy, de monteur die hier was voor de montage van de hordeur, vertelde ik dit toen hij vroeg of het Pergola zonnescherm ook van In - 'n outdoir kwam. Hin vond dit vreemd en vroeg of ik het zonnescherm een keer in en uit wilde laten gaan. Zijn conclusie een kapote condensator of motor. De opgegeven prijs begreep hij niet en belde met wervoorbereiding. Hij kreeg een telefonische prijsopgaaf, na opzoejen in computer, van 45o á 500 euro! Andy adviseerde oom bij deze reparatie de banden due het scherm geleiden te vervangen. Ik ga dus in het voorjaar weer contact opnemen en naar Andy vragen voor reparatie van ons Pergola zonnescherm.
De medewerkers dachten met ons mee, zowel bij het opnemen van het werk als bij het monteren. Flexibel zijn ze ook: bij montage diende er nog afstemming te zijn met onze aannemer, daar speelden de monteurs prima op in en dachten dus ook hier mee. Top!
Het was een hele koude dag, personeel was op tijd. en goed doorgewerkt om de zonnescherm op te hangen, het ziet er erg goed uit. mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over her resultaat.
Al jaren klant bij in -‘n outdoor cq van Steenhoven in Dongen zij leveren nog ouderwetse service dus nog steeds erg tevreden binnenkort gaan wij onze zonneschermen ook laten vervangen alsmede buismotoren laten plaatsen in onze rolluiken die nu nog een lint hebben Met vriendelijke groet L van Dalsum Raamsdonksveer
Klantgericht
Voortreffelijk !!!
Bedrijf dat zijn afspraken nakomt , Top
Balkonscreen is op een zeer moeilijk bereikbare plaats uitstekend opgehangen. Het resultaat is fantastisch en de afwerking subliem.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Beste Eric, Hartelijk dank voor je beoordeling. Allereerst onze excuses voor het slordige verloop van de order. Een aanschaf van een nieuw zonnescherm zou een “feestje” moeten zijn, en hier hebben wij te wens overgelaten. Met deze review help je ons met verbeteringen om soortgelijke ervaringen in de toekomst te voorkomen. Wij hopen uiteraard dat je alsnog tevreden kunt zijn over het eindresultaat en hopen dat je de komende jaren nog veel plezier hebt van je aankoop. Wij staan graag voor je klaar. Graag tot ziens! Met vriendelijk groet, Team IN-‘N OUTDOOR
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
Het uiteindelijke zonnescherm is mooi, maar het hangt wel 3 maanden te laat. Hopelijk voldoet hij in het voorjaar wanneer we hem nodig gaan hebben. Kwalitatief kan ik dus nog geen oordeel geven. De afhandeling van het hele traject, (uitzoeken, keuzes maken, levering en ophangen) was ronduit slordig te noemen. Nadat we in de winkel het scherm en doek hadden uitgezocht werd er een inmeet moment gemaakt. Tijdens het inmeten werd er medegedeeld dat het doek wat uitgekozen was een meerprijs was. We hadden duidelijk in de winkel aangegeven dat we een doek wilden wat standaard was. We moesten dus thuis binnen 5 minuten een nieuw doek kiezen. Bij het installatie moment bleken de verlengde steunen er niet bij te zitten. Monteurs gingen onverrichte zaken weer weg na 1 uur. 2 weken niks meer gehoord dus toen gebeld of ze al iets wisten. Toevallig wilden ze ons net gaan bellen voor een nieuwe installatie afsprak. Deze vond 2 weken later plaats. Ook toen ging het niet door omdat de steunen niet gingen passen. Wel slordig als ze reeds een aantal keer bij ons thuis zijn geweest. Na 2 weken wederom zelf contact moeten opnemen of ze al iets wisten. 10 dagen later zouden ze weer komen tussen 11:00-13:00 voor installatie. Uiteindelijk waren ze er om 14:00 en werd het scherm gehangen. Het kon alleen niet afgemaakt worden omdat de chemische ankers in de muur minstens 2 uur moesten uitharden voor het scherm uit kon om af te stellen. Het was reeds 16:30 uur dus de werkdag zat er op. 4 dagen later kon er iemand langskomen om hem in te regelen en af te stellen. Kortom erg slordig allemaal en we hebben regelmatig vrij moeten regelen op ons werk om thuis te zijn. Voor de ongemakken hadden we een vorm van compensatie netjes gevonden. Vooral omdat het één van de duurdere schermen was.
zeer correct geholpen, van het begin tot de montage van het rolluik, bedankt hiervoor
Vlotte en correcte bevestiging screen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.