Teleurgesteld in communicatie
Hadden een screen besteld , zou snel geleverd kunnen worden .
Na 7 weken nog niets gehoord . Na 3x bellen , zou het de week later binnen zijn en een afspraak kunnen inplannen . Wat blijkt nu na weer een week verder kleurnummer niet meer in de collectie te zitten .
Maar weer zelf moeten bellen!!!!
Raar dat als je wat besteld er niet gecontroleerd wordt bij de fabriek en je overal zelf achteraan moet.
Weer terug naar Sun Express , andere kleur uit gezocht .
Na ongeveer 2 weken zelf gebeld , het scherm zou de volgende week binnen zijn, en we konden meteen een afspraak maken.
De dag van de afspraak ,krijgen we om 14.00 uur een telefoontje de monteur niet zou komen , want had daar geen tijd meer voor ,tijd was te kort. Maar wel een verlofdag moeten nemen!
Helemaal over de emmer , Sun expres gebeld .
Nu zouden ze 2 dagen later komen, wisten nog niet Hoe laat .
Maar je kunt zomaar niet vrij nemen van je werk , dus geeist dat ze de volgende dag zouden komen .
Kwamen dan rond 17.00 uur , voor ons geen probleem .
Degene die kwamen hebben het scherm prima gehangen , waren in een kleine 2 uur klaar .
Het zou een goede service geweest zijn als men ons na alle problemen als eerste hadden ingedeeld op de bewuste dag zodat men het minste risico liep voor de KLANT dat ze niet meer zouden komen.
Helaas heeft het vertrouwen en de service hiermede wel een flinke deuk opgelopen helaas