goed werk geleverd, vriendelijk, kennis van zaken.

Top bedrijf. zie hier boven.

• Plaatsen

Goed en schoon achtergelaten.

We zijn zeer tevreden met wat er gedaan is, alles is netjes achter gelaten complimenten hier voor.

Helemaal goed

Mooi kozijn in een dag geplaatst. Hele relaxte rustige vaklieden die met aandacht hun werk doen.

• Plaatsen

Mooie kwaliteit, flexibel en komen afspraken na

Kozijn en deuren zijn van degelijke kwaliteit. Zijn vooraf even langsgeweest in werkplaats. Prima uitleg van sloten, ophanging etc. Speciale scharnieren zonder meerprijs. Monteurs waren op tijd, bespreken alle relevante punten en geven goed uitleg. In 4 uur muur onder kozijn verwijderd en openslaande deuren geplaatst.

Super vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Super vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

• Offerte / inmeten N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Plaatsen N.v.t.

Zeer betrouwbaar en goed werk afgeleverd!

Wij hebben twee openslaande deuren achter en twee nieuwe raamkozijnen boven laten plaatsen. Dit werk is naar onze volle tevredenheid gedaan. We kunnen iedereen aanraden kozijnen te bestellen bij deze firma. De monteurs zijn gezellig en leveren gedegen werk af!

• Plaatsen

Topkwaliteit tuindeuren geplaatst door topteam

We zijn ongelofelijk blij en trots op onze dubbele openslaande tuindeuren in ons appartement in Amsterdam. Ze zijn geplaatst door een topteam van jonge bevlogen jongens, die als een goed team samenwerken en overduidelijk weten waar ze mee bezig zijn. Ze gaan voor niet minder dan perfect. De communicatie rondom het inplannen en de processtappen verliep iets rommelig. Dat kwam wel goed omdat ze er bij ABC-Kozijn echt voor je gaan. En het resultaat is daarbij boven verwachting. Let op: als eerste tekening krijg je een standaard tuindeur met horizontale en verticale roeden te zien in de offerte, dat is dan niet het definitieve ontwerp, maar gewoon een standaard tekening. We waren uiteindelijk bijna vergeten dat we de verticale roeden er helemaal niet in wilden, maar inmiddels zo gewend aan het beeld van die 'standaard tekening' dat we er bijna overheen keken bij het goedkeuren van het definitieve ontwerp. Bij onze buren is dat mis gegaan, die hadden er dus wel overheen gekeken en kregen een verticale roede in beide tuindeuren. Misschien help ik hier iemand mee door te waarschuwen :-). Tip aan ABC-Kozijn: pas je standaard tekening aan naar een deur helemaal zonder roeden en misschien is iets meer aandacht voor het rustig doornemen van de definitieve tekening en alle onderdelen die daarbij horen nog een idee. Dus hartstikke supertevreden en voor mooie tuindeuren een absolute dikke vette aanrader.

• Plaatsen

Als het laatste raam geplaatst wordt, is het perfect

Kozijnen zijn prima en goed geplaatst. Jammer dat er een barst in 1 van de ruiten zat maar dat gaat nog opgelost worden als de ruit binnen is.

Professioneel en kwaliteit

Prettige mensen om mee samen te werken! Fijne begeleiding en een super mooi eindresultaat. We zijn erg tevreden.

• Plaatsen

Helder in het contact, vriendelijke gasten bij het plaatsen van het kozijn. Alles in een mum van tijd helemaal netjes opgeleverd.

• Plaatsen

Kwaliteit, zowel in produkt als in medewerkers!

Geweldige kwaliteit en betrokken, trotse medewerkers die perfekt werk afleveren! Klasse!;

Vakmannen . Dik tevreden

Ze hebben goed meegedacht. Voor ons was geluid reduceren en de jaren 30 uitstraling behouden belangrijk beide is gelukt ze hebben oog gehad voor detail , Echt een mooie erker gemaakt en geplaatst . Bij deze mannen moet je zijn .

• Plaatsen

Een goed bedrijf met een uitstekend product

Goed overleg over de datum van plaatsing! Flexibele mensen Verder snel en goed werk geleverd door vriendelijke serieuze maar vooral vakkundige mensen. Kortom een aanrader!

Prima.

Na een wat stroef begin, waarbij er in eerste instantie geen reactie kwam op de aangevraagde offerte, alle lof voor het vervolg. Inmeten verliep goed. Op de geplande uitvoeringsdatum hebben de mannen vakkundig, keurig en snel het kozijn en de dubbele deuren gemonteerd.

Prachtige hoge tuindeuren deuren

Een goed en professioneel bedrijf dat prachtig maatwerk kan leveren.

• Plaatsen

Degelijk product, geïnstalleerd door vakkundige en plezierige mensen.

Goede adviezen bij het inmeten voor de offerte. In een halve dag was het hele project keurig afgerond, ondanks het feit dat lang niet elke hoek haaks was! Alles bij elkaar genomen een goede investering!

Snelle levering en plaatsing

De tuindeur is snel geleverd. Door de verbouwing en zwangerschap zat er wat haast achter de klus. Ze hebben zich aan hun belofte gehouden en op tijd geleverd zoals afgesproken ondanks de drukte.

• Plaatsen

top geregeld! Super deuren ben er blij mee. Precies zoals was afgesproken.

Top geregeld. Precies zoals afgesproken en op tijd geleverd.

• Plaatsen

Erg goed en vriendelijk (niet onbelangrijk)

Erg tevreden met zowel het proces als resultaat. Een nieuwe tuindeur en een paar ramen laten plaatsen. Prettige communicatie (soms wat rommelig, maar heel behulpzaam) en vriendelijke timmermannen die top werk hebben geleverd. Ik bel ze de volgende keer weer.

goed en degelijk bedrijf

bestelde openslaande deuren zijn netjes en vakkundig gemaakt en gemonteerd. Planning liep wel een weekje vertraging op maar was voor ons geen probleem

Uitstekend uitgevoerd

Vanaf het aanvragen van de offerte tot aan de daadwerkelijke plaatsing ging allemaal erg voorspoedig. Tijdens het verwijderen van de oude schuifpui kwamen we een overwachtte constructie tegen. Dit is in overleg uitstekend opgelost en het eindresultaat ziet er prachtig uit. Mijn complimenten aan de monteurs, die echt een stapje meer hebben gezet hiervoor.

Prima bedrijf.

Afspraken , inmeten, levering en plaatsen TOP verlopen

Alles volgens afspraak ,zeker tevreden

Alles precies volgens afspraak geplaatst , zeer tevreden.

• Plaatsen

Snelle en vakkundige plaatsing van onze schuifpui.

Mooie tuindeuren

Het is allemaal, van begin tot eind, soepel verlopen. De jongens die de tuindeuren hebben geplaatst zijn prettig en werken vlot door. De tuindeuren zijn solide en zien er prima uit.

Streekweg 17

1616AA Hoogkarpsel