
Vlot en deskundig.
prima geholpen
prima geholpen
Mika Vandaag 14-1-2019 kon ik mijn email niet bereiken. Pagina bleef blank. Monteur aan huis gebeld en Mika heeft mij goed geholpen. Probleem met hulp op afstand verholpen.
totaalpakket 'mens & machine' super tevreden! prijs/kwaliteit vergelijking heb ik niet gedaan ofwel kan ik niet écht beoordelen! vandaar geen 10. Chapeau voor de heer D. Kraaienbrink!!!
garantie geval(letje). Enkel op 1jan. werd telefoon niet opgenomen .
ik ben 100% tevreden over de dienstverlening, begrip, invoelend vermogen, bereikbaarheid, en deskundigheid van de medewerkers, altijd behulpzaam en bereikbaar!
Mijn nieuwe laptop (Lenovo, 27-12-2018) heeft een paar problemen, ik heb al 2 keer gebeld voor een afspraak, gisteren zou een monteur vroeg komen, de hele dag niemand geweest, en vandaag weer hetzelfde, ik zou teruggebeld worden en is ook niet gebeurd. Ik heb de laptop meteen betaald en ik vraag me af waarom ik de beloofde service niet krijg!!
Op 4 januari hebben wij een Monteur aan huis gestuurd, die alle problemen gelukkig voor u heeft kunnen verhelpen. Tijdens de feestdagen zijn er minder monteurs beschikbaar geweest waardoor we u niet eerder hebben kunnen helpen. Hopelijk is nu alles naar wens, mochten er toch nog vragen zijn dan horen we dat graag.
Op een duidelijke en vriendelijke wijze vond de communicatie plaats met duidelijke informatie, antwoorden en advies. Het werk werd keurig getoetst op een goede werking.
Na telefoon, kwam monteur op afgesproken tijd, adviseerde mij een nieuwe laptop aan te schaffen en zou deze dan de volgende dag brengen en alles overzetten. Zo geschiedde. Betaling kon aan huis op de pin. Met andere woorden: alle lof voor Antwan, Mika en Victor. Ik heb besloten om jaarlijks abonnee te worden. Heerlijk rustig idee. Ze kunnen fijn van afstand in je computer en fouten verhelpen. Nogmaals aan te bevelen voor een ieder!!!!!
Prima gedaan weer en nu ervaren of alles bij het oude is.
Ze komen de afspraak niet na , en moet nu ondertussen al meer als 30 dagen op m`n geld wachten , de administratie kan dat niet eerder . ik ben bang dat ik de 2000.00€ niet meer terug krijg Maar er zijn meer stappen dan een telefoon
Goede deskundige hulp
perfecte hulp op afstand kan geen computerzaak aan tippen.
De klus was bepaald niet eenvoudig. Installatie va een nieuwe computer en van Windows Office is bijzonder goed verlopen. aar naast ook nog de scanfunctie aangezet wat tot dusvear niemand is gelukt,
Correcte en heldere manier van werken en uitleg.
Prima geholpen, zeer tevreden
moest veel betalen om dat de monteur 1 knop in moest drukken van de modus in plaats van 30 euro moest ik nu 54,58 betalen. voor 1 toets ben het daar niet mee eens.
Ik had problemen met t windows , een zgn blauw scherm geeft en daarna opnieuw automatisch opstart.Dit probleem heb ik gemeld. Er wordt een monteur gestuurd die mij verteld dat er niets aan te doen is en dat ik maar op een nieuwe computer moet overstappen. Toevallig heeft hij er eentje bij zich. Ik heb betaald voor de eenmalige kosten en ben zelf verder naar oplossingen gaan zoeken omdat ik niet zo maar een nieuwe computer wil kopen. Na speurwerk op internet kom ik tot een aantal oplossingen die tot nu toe goed werken.
Graag zouden wij willen weten of de door u gevonden oplossing nog steeds werkbaar voor u is. Bij verouderde hardware (5 jaar of ouder) is het raadzamer om de hardeschijf te vervangen of te kiezen voor een geheel nieuw systeem. Blijven doorwerken met een (kapotte) schijf kan dataverlies veroorzaken.
Er was een afspraak ingepland voor vorige week donderdag om 11.59 voor onderhoud ik zit nog steeds te wachten. Waarschijnlijk loopt de kalender van de monteur heel erg achter. Service laat veel te wensen over.
Beste Ruth, We hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen op donderdag. Tevens hebben we u gebeld in verband met een openstaande incasso van 26-10-2018 waar we helaas ook gehoor op kregen. met vriendelijk groet Edwin van Monteur aan Huis
goede en snelle service
Alles uitstekend gedaan. Monteur deelde mede dat hij terug zou moeten komen om de grote hoeveelheid software er in te zetten. Ik heb medegedeeld begrip hier voor te hebben maar dat ik dit ook zelf kan en dan ook zelf ga doen. Ik neem dit dan ook beslist niet kwalijk. Monteur zou aan het bedrijf vragen om i maand zonder kosten te kunnen bellen als ik eventueel problemen zou hebben
Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid van uw service. Zal u dan ook bij iedereen aanbevelen
Ervaring prima, zoals hierboven aangegeven. Kleinigheidje: op de factuur wordt ik als niet-lid omschreven. Volgens mij ben ik wel lid; zoudt u dit willen aanpassen? Vriendelijk dank.
Monteur aan huis is beschaafde,rustige professional die meteen begreep dat ik een echte "digibeet"ben.we waren alleen vergeten het norton programma te installeren!
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.