
telefonisch geholpen
Geweldig geholpen door Patrick, hij verdient opslag! Wat een kei!
Zeer nette mensen. Monteur heeft blijk gegeven zeer veel geduld te hebben, maar moet de laptop helaas vervangen voor en nieuw exemplaar. Nu vraag ik mij af of de garantie ook opnieuw ingaat per 31-5-2018. Zoudt U mij daarover willen informeren?
Monteur wist meteen de fout. Harddisk stuk. Vervangen door Samsung V-Nand SSD 850 EVO 500 GB. Voor dit onderdeel werd 289,95 (incl. BTW) berekend. Normale prijs in de winkel ca. 130 euro. Dus pas op. van deze 500 GB
Vriendelijke monteur, open, duidelijk. Uiteraard kan mijn eigen computerkennis aan de zijne niet tippen maar ik ben tot volle tevredenheid geholpen.
Ik ben een communicatietechnicus en een elektronicus (HBO), ik heb een jaar ervaring in Nederland op het gebied van computeronderhoud en ik kan snel iets nieuws leren
Vlot en snel,bovendien afdoende.
De bios wachtwoord moest gewijzigd worden en het probleem was niet opgelost. DE MONTEUR HEEFT NIKS GEDAAN OM HET PROBLEEM OP TE LOSSEN. iK MOEST NAAR EEN GESPECIALISEERD COMPUTER WINKEL OM HET PROBLEEM OP TE LOSSEN EN DAAR IS HET GLUKT.
Geachte heer, Vervelend dat u geen goede ervaring met onze monteur heeft gehad. Echter heeft hij uw computer nagekeken en geconstateerd wat het probleem is. Hij heeft daarna verschillende oplossingen aangeboden om het probleem op te lossen. Daar wilde u geen gebruik van maken en is onze monteur zonder extra diensten vertrokken. We zijn in ieder geval blij dat uw probleem in ieder geval is opgelost.
Zie mijn historie als klant. Al vele jaren ben ik dat. Gewoon een "kleine" particuliere klant die zich in zijn "on deskundigheid" serieus genomen voelt door de professionals van MAH .
De problemen werden wel opgelost, maar geen aanwijzingen voor mij, om mijn problemen nog eens RUSTIG te bekijken.Het leek voor mij dikwijls toch erg onbegrijpbaar en daardoor is er denk ik veel verloren gegaan
Vandaag gebeld, vandaag monteur aan huis! Vriendelijke heer, zeer ter zake kundig. Heeft alle programma's teruggezet op de nieuwe computer, veel werk en pas weggegaan nadat alles naar wens was!
Nog steeds geen toegang tot outlookbestanden!
Beste mevrouw Steinbusch, Vervelend dat u nog niet in uw outlook bestanden kan komen! Ik denk dat het om een misverstand gaat aangezien er niet gerekend is voor het e-mail instellen. Dat terzijde gaan wij dit natuurlijk wel voor u oplossen! Wij zullen u zo snel mogelijk contacteren om dit voor u in orde te maken.
zeer goed
vanaf begin oktober aan de slag geweest met jullie voor vastgelopen computer en kapotte harde schijf. Vandaag het opgegeven. En het laatste zelf maar gaan organiseren. lees het bij jullie zelf maar na. Echt verschrikkelijk. Tip: communiceer duidelijk met klant en geef je collega's niet de schuld van alle ellende.
Prettig en duidelijke uitleg en heel veel geduld
Top monteurs die weten waar ze het over hebben. Ben top geholpen met hulp op afstand door Vincent. Hij weet echt overal een oplossing voor. Ga zo door 👍
Ik snapte niet waarom ik 100,- euro moest betalen i.p.v. de aanbieding van 49,50 euro. De monteur heeft gedaan wat onder die 49,50 valt. Nu ben ik er ook achter dat het installeren van nieuwe schijf + beveiliging helemaal geen 450,- hoeft te kosten. Ik heb hierover navraag gedaan. Dus al met al ben ik over deze monteur niet zo tevreden. Hij sprak ook iets te arrogant tegen mij. Als ik jullie nig eens nidig heb, wil ik deze monteur zeker niet. Trouwens mijn achternaan is Van Velsen en NIET VAN ZEILSEN.
Ik wist meer over computers dan de monteur. Na controleren van de drivers kon hij niks voor mij doen maar zegen "je moet andere computer bedrijven contact nemen." 50 euro voor absoluut niks.
Geachte heer Buttes, Voor € 49,95 komen wij inderdaad bij niet leden langs om het probleem te onderzoeken, vast te stellen en kleine problemen op te lossen. In uw geval ging het om een defect onderdeel met een specifiek type nummer. Helaas had de monteur die niet op voorraad en kon hij het probleem niet gelijk oplossen. We hebben meerdere malen getracht contact op te nemen met u of we dit onderdeel alsnog voor u kunnen bestellen. Helaas bent u voor ons niet bereikbaar.
Super snel geholpen door de monteur! Erg blij mee. Ik kreeg geen verbinding meer met internet, maar dat is nu verholpen en ik kan weer verder.
Het was weer een prima ervaring met Monteur aan Huis, in de persoon van David. Prima kerel, klantvriendelijk en alles goed gerepareerd.
Het bezoek van Patrick bij mij thuis was vakkundig en zakelijk, vriendelijke en geduldige benadering. Het duurde even voor outlook werkte maar toch mijn dank voor alle moeite. Hoop dat het ion de toekomst zo blijft als het nodig is.
Snelle deskundige hulp!
Bedankt voor het helpen en oplossen van het probleem. In de toekomst zal ik graag gebruik maken van de diensten van uw bedrijf.
De monteur was erg aardig, deed dat hij voor kwam en ondertussen als hij moest wachten was er ook tijd voor een praatje.
Vriendelijke monteur, goed werk en advies
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.