Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen, alleen na verloop van tijd was de verbinding verbroken. Lang gewacht. Geen probleem vr., gr. Hans Schaap

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Marco is heel juist en hij kan het bedrijf en weet direkt wat het probleem is. Voor marco 9

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben blij dat ik jullie ingeschakeld heb. De monteur zei, dat de pc goed werkte maar dat het probleem waarschijnlijk aan het scherm lag. Een nieuw scherm is ter plekke door jullie geleverd. Een ASUS scherm. Wel even wennen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

copieer doet het goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nieuwe desktop is vlot en op vakkundige wijze geïnstalleerd. De bestanden van de oude computer zijn goed overgezet naar de nieuwe configuratie. De monteur heeft er bovendien alles aangedaan om de WiFi-verbinding zo goed mogelijk te maken. Daarover ben ik zeer tevreden. De afspraak was echter dat hij tussen 10:00 uur en 12:00 uur zou komen, en hij kwam Pasen de tweede helft van de middag, en dat nadat ik zelf contact had opgenomen. Een communicatie storing tussen de monteur en de zaak bleek de oorzaak. Afgezien daarvan ben ik verder wel tevreden over de servicevan MAH.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn probleem was snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na telefonisch contact is de monteur langs gekomen. Helaas bleek de disk kapot en is het beter dat ik een nieuwe computer koop. Nu weet ik waar ik aan toe ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ben zeer tevreden wijziging email adres: [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen contact meer met scherm. Wokensdagmiddag gebeld en de volgende dag op de afgesproken tijd was de monteur aan huis die de videokaart veving en daarmee het probleem heeft opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In het algemeen prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

die man deed goed zijn werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en goede uitleg/reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik word altijd (en dat is nog al eens) plezierig eholpen waarbij over oplossingen wordt meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat laat ter plaatse, maar verder vakkundig en snel geholpen. Zo nodig zal ik weer gebruik maken van Uw diensten. Hoogachtend, H.H.van Seters.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na een fors probleem met mijn laptop heb ik MonteurAanHuis ingeschakeld. Werd via de telefoon erg netjes te woord gestaan. Ook werden er evt. Kosten besproken. Monteur werd gestuurd en was erg deskundig. Heeft mij precies kunnen vertellen wat er aan de hand was en wat er gerepareerd moest. Reparatie werd snel en goed uitgevoerd, waardoor ik weer snel aan het werk kon! Erg fijn! Ik heb een onderhoudsabbonement genomen en ben zeer tevreden! Het zijn kundige mensen en zeer vriendelijk. Bedankt MonteurAanHuis, dankzij jullie kon ik weer snel aan het werk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat een geweldige hulp! Ik belde omdat mijn word steeds afsloot tijdens het werken. Meteen schoot de vriendelijke medewerker mij te hulp. Hij vertelde duidelijk wat ik moest doen en wat ik van monteur aan huis kon verwachten. Zelden zo’n goede communicatie mee gemaakt. Binnen een kwartier was het probleem verholpen! Ik had dit zonder het goede meedenken van monteur aan huis nog steeds problemen gehad, maar nu kan ik zonder stress fijn verder werken met word!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een zeer goede ervaring met Monteur aan Huis. Mijn computer startte niet op en ben dezelfde dag nog geholpen door een monteur. Veel kennis van zaken en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gebeld, snel te woord gestaan door de mensen van monteur aan huis en werd goed geadviseerd en was snel van mijn computer problemen af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Computer was erg traag. Bleek mijn harde schijf kapot te zijn. Dezelfde dag kwam monteuraanhuis nog langs om het te repareren. Erg vriendelijke mensen en perfect geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Eerste keer gebruik gemaakt van "Monteur aan Huis". Erg goed bevallen en zeker voor een herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een ballentent

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Monteur aan Huis voor de Rechtbank gedaagd Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. In maart 2017 heb ik dit bedrijf gebeld omdat ik een probleem had met mijn e-mailinstelling en ik wilde mijn Windows 7 upgraden naar Windows 10. Een monteur is langs geweest en heeft 607 euro in rekening gebracht voor ca. 1,5 uur computerwerk. Vanwege mijn beperkingen (o.a. autisme) en gevorderde leeftijd, sta ik helaas niet zo sterk in mijn schoenen. Wel heb ik een paar uur later telefonisch geprotesteerd tegen de torenhoge rekening, maar volgens Monteur aan Huis was er niets mis met de rekening van hun monteur. Ik heb vervolgens mijn jongere broer ingeschakeld, als een soort advocaat. Hij heeft veel juridische kennis. Wat volgde was een maanden lange strijd, waarbij dit bedrijf steeds met allerlei smoezen kwam voor al die kostenposten op de factuur. De smoezen in al die maanden waren ook tegenstrijdig met elkaar. De strijd eindigde in december 2017 bij de Rechtbank Midden-Nederland en tegenover de rechter had dit bedrijf heel wat minder praatjes. Toen gaf dit bedrijf toe dat er fouten op de factuur stonden. Ik heb door tussenkomst van de rechter uiteindelijk 412 euro van dit bedrijf teruggekregen. Monteur aan Huis werkt niet met een uurtarief en daar zit ‘m volgens mij de truc in: voor één en dezelfde handeling / dienst hebben ze bij mij vierdubbele kosten gerekend. De Windows 7 naar 10 upgrade alleen al was bij mij 480 euro ! En bovendien hebben ze aan mij – heel slim – antivirussoftware verkocht die ik achteraf gezien helemaal niet nodig had. Volgens een deskundige was mijn computer al goed beveiligd. Eén ding is zeker: dit bedrijf komt er bij mij NOOIT meer in !

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel geduldig, neemt de tijd, stelt je op je gemak, Zeer prettig en hartelijk, en dekundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Bedrijfsgegevens

Databankweg 6 c

3821AL Amersfoort

088-4010444

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.