
Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen.
Zonder meer prima. Mankement snel verholpen. Deskundig advies. Ook een hoop hinderlijke rommel verwijderd. Aardige man. Formuleert goed in begrijpelijke taal.
De afspraak kon op kort termijn worden gemaakt. Het probleem en de mogelijke oplossingen werden besproken. Binnen een uurtje waren allemaal opgelost. Dank David, volgende keer bellen we je weer.
Ik zelf hoor slecht en soms spreken monteurs niet goed in de microfoon waardoor deze voor mij slecht te horen is.
geweldig zo ik geholpen wordt
Monteur aan Huis: Nooit aan beginnen! Pas op, zeer klantonvriendelijke bejegening bij verlenging Bullguard. Mijn BullGuard loopt nog tot 20-1- 2018. Rond 20 september 2017 werd ik door een medewerker van BullGuard gebeld of ik dit wilde verlengen. Nou dit wilde ik wel. Ervan uitgaande dat de verlenging ingaat op 20-1-2018 en dat ik dan ook pas voor de verlenging betaal. Nou dat werkt anders. Ik kreeg gelijk de factuur. Ik belde naar MAH en werd schofferend toegesproken door 1 van de medewerkers. Vervolgens had ik er helemaal geen zin meer in en wilde van de hele verlenging en contact met dit bedrijf af. Ik heb geprobeerd mij te beroepen op het herroepingsrecht van 2 weken, dat normaal geldt bij 'kopen op afstand'. Volgens Monteur aan Huis kan dat niet want de licentie zou al geactiveerd zijn op mijn computer. (Dit zonder mijn toestemming!!). Dit kunnen zij zo doen omdat het blijkbaar in hun Algemene Voorwaarden staat. Inmiddels heb ik bereikt dat ik de factuur pas in januari betaal. Helaas zit ik hiermee nog wel aan dit klantonvriendelijke bedrijf vast. Ik ga wel mijn vaste onderhoudscontract bij hen zo spoedig mogelijk opzeggen.
Erg jammer dat u onze service als onplezierig heeft ervaren. In principe waarschuwen wij de klant altijd wanneer de BullGuard anti-virus afloopt binnen een half jaar. Dat komt omdat sommige klanten soms voor een langere tijd geen contact met ons opnemen. Het mooie van BullGuard anti-virus is dat de klant eigenlijk dagen koopt. Mocht de klant nog dagen over hebben, dan worden de nieuwe dagen er gewoon bij op geteld. In uw geval is er waarschijnlijk miscommunicatie geweest over het bovenstaande waarvoor ons excuus. We hebben toen ook afgesproken dat u de factuur pas in januari hoefde te betalen. Zo heeft u gekregen waar u om vroeg. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben dan staan wij altijd klaar om u weer van dienst te zijn!
Altijd deskundige en vriendelijke hulp.
Ik heb geen Problemen Monteur Aan Huis tevreden Klant . Zeker Goeden aanrader goede Services en Kwaliteit.
Goed
Monteur David Kraaijenbrink heeft mijn computerprobleem boven verwachting goed en op zeer prettige wijze verholpen.
De Monteur was op tijd in overleg met hem heb ik besloten om de harde schijf op mijn laptop te vervangen,ik hoop dat de nieuwe schijf het de komende jaren nog heel goed doet op mijn laptop.
Nieuwe PC geleverd en geprogrammeerd. per PIN betaald. Service daarna heel goed Digitale factuur omschrijving volledig en goed
prima
Een hoop geld kwijt en nog steeds hetzelfde probleem wat voor een technicus niet moeilijk is. Nooit meer met dit bedrijf
Kundige monteur, prettig in omgang. Ook zeer plezierig dat er onderdelen zijn meegenomen, waardoor alles in één bezoek kan worden afgehandeld.
Bullguard Antivirus laten verlengen.Prima communicatie wederom,de vriendelijkheid en zeker de deskundigheid waarmee je geholpen wordt dat alleen al is een verademing.Kortom ben zeer tevreden over jullie allemaal!
Perfect, deskundig geholpen
Prima werk geleverd.
Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort lege boxen, omdat de bovengewaardeerde items genoeg zeggen. Nou vooruit, in één woord: goed.
we kunnen weer lekker genieten van een goed ingestelde computer
Oordeel was snel, aansturen op nieuwe computer terwijl er amper naar de computer gekeken is. Ga een second opinion laten doen, mocht er totaal iets anders uitkomen, dan laat ik dat zeker nog weten.
De afspraak was dat de monteur zich tussen 11.00 en 13.00 uur zou melden. Echter, hij stond al om 09.20 op de stoep. Had ook fout kunnen gaan!
Zeer snelle en goede service, duidelijke uitleg.
Ik heb eerder mijn ervaring gedeeld over "Monteur aan huis". Waarbij de kosten niet van tevoren waren besproken met de desbetreffende monteur. Ik heb zoals eerder vermeld, telefonisch contact gehad over het probleem. Meneer heeft rustig en geduldig mijn verhaal aangehoord. Meteen de dag erna ben ik teruggebeld. Hij zal het bedrag boven de €37,50 terug overmaken! Wat mij betreft is het probleem keurig netjes hiermee afgehandeld! De monteur is nog net nieuw, ik ga ervan uit dat dit ook natuurlijk soms wat onduidelijkheid kan geven. Maar het bedrijf heeft me keurig netjes behandeld, en daar wil ik ze heel hartelijk voor bedanken.. Zou ik ze aanraden? Jazeker!
Verleent geen service aan Windows 7 gebruiker. Heeft het probleem niet opgelost. Inmiddels iemand gevonden die mijn computer wel weer in werking heeft gekregen voor 40 euro.
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.