Filters

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gisteren monteur langsgeweest. Heeft hier lang gezeten. Probleem was dat ik via laptop in mijn externe harde schijf kan komen. Hij heeft aangegeven dat hij zelf ook niet bekend is met MyCloud. Heeft op zijn gemak de gebruiksaanwijzing doorgenomen. Wat simpele aanpassingen gedaan zoal ww veranderen (wat ik overigens zelf ook kan en eerder heb gedaan). Tijdens zijn bezoek niet 1 keer over bijkomende kosten gehad. Uitkomst: probleem is nog steeds NIET verholpen, kom nog steeds niet in me harde schijf. En dat heeft me 138€ gekost!!! Heb gevraagd waarom hij het niet over de kosten heeft gehad wat nu boven de 37,50€ Is gekomen. Ant: vergeten!!!! Waar heb ik in godsnaam voor betaald???????? Na gesprek afgesproken dat ik €97,20 zou betalen, met enorme tegenzin maar gedaan. Nogmaals: probleem is niet verholpen, ben nu tòch €97,20 armer. Betaald aan een onkundige monteur. Monteurs moeten hun instructies nakomen. Wordt vandaag gebeld voor een oplossing, ben benieuwd wat eruit komt, anders mijn rechtsbijstand inlichten hierover. En als laatste: heb ik ook geen eens een factuur of bon gehad, waar heb ik godsnaam voor betaald.. Dacht er zelfs nog aan om een abbonement te nemen, geen dénken aan!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

vriendelijk,bekwaam,correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd vlot en zonder problemen. Je voelt je echt welkom. Soms merk je dat er een 'nieuweling' achter de telefoon zit en gaat het niet zoals bedoeld, maar uiteindelijk komen we er wel uit. Ben blij met MAH.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelheid van helpen is oke.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik geef nooit een 10 maar nu moest het er toch van komen. Prettige medewerker ,vriendelijk enthousiast over het vak waar hij in werkt. En natuurlijk last but not least deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prefecte instalatie bij het draadloos printer aansluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke en correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel geholpen en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn laptop deed het niet meer. Gebeld naar monteur aan huis en het probleem werd gelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en sterk in uitleg en toelichting omtrent de afgeschreven computer + tevens goede en betrouwbare voorlichting over de kwaliteit ten aanzien van de nieuw geleverde top desk computer. Correcte installatie overeenkomstig onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er moest ingrijpend zaken gedaan worden, omdat er overgestapt moest worden naar een nieuwe computer. Heb zelf daar niets geen kennis van, nieuwe computer was snel geplaatst maar het overnemen van de oude (veel) gegevens duurde een stuk langer, en ook helaas nog gegevens kwijt welke op de oude computer nog wel werkte. Afspraak dat ik enkele dagen later nog gebeld zou worden om enkele punten nog door nemen is niet gelukt. Van de week nog een keer de hulp van MaH ingeroepen, welke contact prima verlopen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goed geholpen, klantvriendelijke monteur met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als er een probleem is met mijn laptop ,bv het updaten ervan,hoef ik maar contant met MAH op te nemen en daar staan ze klaar om dat voor mij te doen. Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het viel mij een beetje tegen dat de monteur helemaal van Amersfoort naar Lelystad moest komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

rustig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Toen ik de helpdesk met mijn probleem belde, werd mij een monteur aangeraden. De kosten zouden Euro 37,50 voor het vaststellen van het probleem, uitvoeren van eventuele kleine reparaties en het oplossen van het probleem. Alleen voor eventueel benodigd materiaal zouden er extra kosten kunnen komen. De monteur heeft de computer weer keurig aan de gang gebracht (zonder benodigde materialen!), maar de rekening kwam uit op Euro 57,45 omdat hij er wat langer aan had moeten werken. Netjes betaald, maar dit is niet conform de afspraak! Paar dagen later had ik weer een vergelijkbaar probleem. Bel ik de helpdesk kon de betreffende medewerker maar niet tot een besluit komen of het Euro 50 of Euro 37,50 ging worden. Hij kwam uit op hulp via de telefoon voor Euro 50 en Euro 37,50 voor een monteur thuis. Toen ik zei, dat het raar was, dat een bezoek aan huis goedkoper was, werd meneer wat geprikkeld en werd mij gemeld, dat dit de opties waren. Voor mij dus niet meer. Kwaliteit van de monteurs is goed, maar de financiële en communicatieve zaken zijn hier zeker niet op orde!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn ervaring is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind uw monteur kundig en ervaren. Hij vertelde wat hij ging doen en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en snel de problemen opgelost met mijn computer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer tevreden met monteur Mark,correcte persoon en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had nog graag meer uitleg willen hebben, het ging soms te snel, over de functies van de balken bv hoe sla ik iets op en waar en hoe vind ik het weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes, snel en een aardige jongeman die heel duidelijk uitlegt wat er precies aan de hand is, en wat hij gedaan heeft. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

de canonprinter is aangesloten op de laptop maar de bedoeling was dat ik ook vanaf mijn mobiel (android)zou kunnen printen maar dit is niet het geval zou dit wel graag willen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant

Bedrijfsgegevens

Databankweg 6 c

3821AL Amersfoort

088-4010444

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.