Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb destijds een soort flyer ontvangen met .o.a. "vier keer per jaar een computer APK". Niet altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De monteur was conform de afspraak en maakte een zeer deskundige indruk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

er wordt goed meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er is vaak weinig geduld met mij als ik het probleem probeer uit te leggen als 80-plusser. Het lijkt vaak alsof de behandelaar zo snel mogelijk het gesprek wil beëindigen. Ik krijg meer dan eens de indruk dat er te weinig personeel is (bezuiniging). Er zijn (hoge) uitzonderingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Al maanden problemen met de computer. Monteur aan huis is geweest. reparatie bijna 400 euro. De volgende dag bleek probleem nog steeds hetzelfde, waarna dezelfde monteur weer kwam. Harde schijf bleek kapot was niets meer aan te doen, dus werd ons een nieuwe computer geadviseerd die hij meteen kon installeren want die had hij bij hem. Contact gehad met monteur aan huis ivm de reparatiekosten van bijna 400 euro waar wij het niet mee eens waren gezien de kosten van de reparatie enige dagen daarvoor. Dit kunt u vast nog wel terugluisteren omdat de gesprekken worden opgenomen die we een aantal keren gevoerd hebben. De nieuwe computer van u had een prijs van bijna weer 400 euro terwijl de oude niet gerepareerd had moeten worden maar er meteen een nieuwe aangeboden had moeten worden. Dus totale kosten bijna 800 euro. Wij kwamen er met u helaas niet uit. Wij hebben dit zo kort mogelijk weergegeven. De nieuwe computer meteen weer een probleem met het opstarten. Gebeld en het zou aan de monitor of kabel kunnen liggen. De monteur zou een kabel en monitor meenemen om te kijken of dit het probleem was. De monitor was volgens de monteur prima dus zou het aan de kabel kunnen liggen. Tot onze verbazing had hij niets bij hem en zou vandaag 22-02-2017 terugkomen met een kabel om te kijken of dat het probleem was. Niemand gezien!!! U begrijpt dat het vertrouwen tot het nulpunt gedaald is . Wij hopen dat u toch nog iets voor ons kunt betekenen zodat het vertrouwen weer terug komt. Wij zijn al jaren klant en betalen daarvoor 179.00 euro per jaar. Wij zien uw reactie gaarne tegemoet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
4

2 sterren: slechter dan verwacht

waar komt die monteur voor wees eens wat duidelijker

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer ervaren jongemannen, met de juiste kennis dat goed word gebruikt. Woon in Groningen maar ondanks dat word ik op de goede en snelle manier geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een wat moeilijker ervaring hebben ze zich volledig gerevancheerd! Het zijn altijd aardige mensen aan de telefoon en ze werken snel en effectief. Ik ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service. Voorheen werd na 3 maanden contact gezocht voor een afspraak. De laatste tijd moet ik zelf bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jullie hebben 2 een storing getracht te verhelpen, maar niet naar behoren opgelost. Nu is de PC nog altijd langzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tot nu toe, goede kommunicatie, en goede oplossingen voor problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ok, Windows 10 installeren niet gelukt, goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed en snel geholpen, hoffelijk zelfs tegenover mijn domme vragen. Een beetje over-enthousiast allerlei extras tijdens onderhoudsbeurt geïnstalleerd, zonder probleem er weer af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het contact met uw medewerker was prettig. Een echte professional, die mij desgevraagd goede suggesties gaf, en het computerprobleem snel gediagnostiseerd had, en adequaat opgelost heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Diverse problemen deskundig opgelost. Huisbezoek wel aan de dure kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Betaal vanaf nov. 2015 t/m heden, maar heb na maart 2016 geen oproep meer gekregen voor een tweede onderhoudsbeurt. (Twee keer per jaar is wat beloofd is). In de eerste drie maanden van mijn abonnement is er op ergelijke wijze veel misgegaan, daarna waren er geen problemen meer die aanleiding gaven voor verzoek om dienstverlening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Heb wat verkeerd info gekregen (dat alle stekkers eruit halen 's nachts niet uit zou maken: daarom gaf mijn Acer laptop aan dat batterij leeg was, dus stekkers mogen er niet allemaal uit itt wat door MaH adviseerde Eens kwam monteur langs maar kon niets doen voor mij, ik moest toch betalen voor niet verleende diensten Jammer, ontmoedigend. Ik wilde opzeggen maar het kwam er niet van (had net een nieuw jaar betaald) Nu hoop ik maar dat het hierna beter zal gaan! en dat dit bericht niet tegen mij gebruikt zal worden. Het begon goed maar door deze twee voorvallen ben ik niet meer heel enthousiast U drong aan dat ik dit in zou vullen. Eerst dacht ik: laat maar. Ik weet niet of u zo blij zult zijn met mijn reacctie

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen goed en snel geholpen. Op sommige vragen kon geen antwoord worden gegeven (en daar zit ik nu nog mee), maar dat hangt ook sterk af van degene die bij jullie achter de telefoon zit. Sommige problemen zijn niet opgelost. En ik heb een aantal schijven op een USB-stick laten zetten, maar van 1 ding dat ik had meegegeven (een externe harde schijf die was vastgelopen) heb ik geen mails op een stik terug gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als ik bel voor een probleem kan wordt dit snel opgepakt. Kan het probleem niet gelijk verholpen worden dan wordt er naar een oplossing gezocht of geboden. Het onderhoud (scannen) van de computer op afstand gaat snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud

Bedrijfsgegevens

Databankweg 6 c

3821AL Amersfoort

088-4010444

info@monteuraanhuis.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.