
de afspraak is 1x in de 3 maanden de computer opschonen, maar het is altijd later, ik was er net over aan het nadenken om zelf contact te zoeken, en toen werd ik gebeld voor het onderhoud, dus daar was ik erg blij mee.
Eén keer een goede ervaring van de 3x. Eerste keer voldoende snel en deskundig mijn probleem opgelost. De twee keer daarna ervaren dat er traag gereageerd werd om langs te komen, 1x kwam de monteur niet binnen het afgesproken tijdsblok. De oplossing die beide keren geboden werd (vervangen van de router) was niet in lijn met de analyse. Na aanmelden klacht geen terugkoppeling en bij opzegging (lukte niet via monteur en ook niet telefonisch) heb ik een ticket aangemaakt om op te zeggen. Ook hiervan geen terugkoppeling. Jammer, in de basis kan het een goede dienst zijn. Ik ben deze maand dus gestopt met mijn abonnement.
Geachte / Beste Johan Eekma, Jammer om van je te moeten vernemen dat je niet tevreden bent geweest over onze dienstverlening. Wil je dan ook via deze weg een excuus aanbieden, omtrent de monteur die niet op het juiste tijdstip was komen opdagen. Ik snap dat dit erg vervelend is, vooral omdat je natuurlijk ook nog andere afspraken hebt staan op de dag. Bovenstaande probleem kwam door een capaciteitsprobleem, gelukkig is dit nu weer verholpen/ opgelost. Zou ik nog iets voor je kunnen betekenen om je toch als klant bij onze club te mogen behouden? Zo niet, stuur dan even via de post een opzegbrief van het servicepakket, dit kan inderdaad niet telefonisch of via de mail opgezegd worden i.v.m. de automatische incasso. Hier onze gegevens: MAH B.V. Postbus 2693 3800 GE Amersfoort Hopelijk ontvang ik geen brief van je en als ik nog wat kan doen dan hoor ik dat graag van je. Je kan me altijd mailen als er iets niet goed gaat op: [email protected] Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Goede ervaringen.Soms minder afhankelijk van dmedewerker
aangezien mijn bedrijf ook op zaterdag open is en de storing altijd op deze dagen is, zou het makkelijk zijn als er dan ook een soort hulp zou kunnen zijn. Het terug bellen verloopt weleens moeizaam. Verder aardige, kundige mensen.
Bij afspraak nakomen heb ik een 1 ingevuld omdat ik over 2016 geen onderhoud heb gekregen dan alleen die ene keer, aan het einde van het jaar, omdat ik problemen had met mijn computer.
Prettig geholpen; monteur was alleen veel te laat.
ben tot dusver zeer tevreden
Jullie geven een goede technische uitleg als ik problemen heb.
De ene keer goed geholpen,de andere keer minder goed.
De deskundigheid kwam goed over. Hij heeft ook de nieuwe computer goed geïnstalleerd.
Goed
Ja, Ik ben blij met jullie. Bovenaan bij keuze ervaring kun je maar één kiezen. Ik heb ervaring met aale 3 mogelijkheden. Ga zo door. Vriendelijke groet, Marja Charles PS; 1x op een zaterdag wat 'knullig' behandeld. Deze man/jongen was niet zo op de hoogte. Maar dat is alweer een tijd terug en het is oké voor mij nu. Ik weet al niet meer waarover het ging.
Prima en uitstekende ervaring in de uitvoering. Zou graag iets meer inzicht hebben in de planning van het onderhoud.
HET veel 100 procent goed OKJ
Tot nu toe goede ervaringen gehad en geen problemen, dus houden zo!
Monteurs werken meestal oplossing gericht en zijn deskundig
zer te vreden over zijn werk
monteur was behalve bekwaam ook aardig en correct
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.