Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rapportcijfers zeggen genoeg vind ik

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Korte toelichting: Twee items kan ik niet beoordelen, prijs kwaliteit en deskundigheid, daarvoor mis ik zelf de deskundigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wellicht goed om ,indien mogelijk , de cliënt te informeren waar de moeilijkheden vandaan komen. In mijn geval was ik niet op de hoogte van de veranderingen die hebben plaats gevonden met de overgang naar de nieuwe computer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al 4 maanden discussies met de provider... na 1 telefoontje met monteur aan huis was het zo opgelost. Toppie jongens!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kwam er zelf niet meer uit met de problemen die ik met internet had maar na een telefoontje met monteur aan huis werd dit snel en vakkundig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Probleem was heel eenvoudig vast te stellen en er hoefde verder geen onderzoek te worden gedaan. Ik heb sterk het gevoel dat het hele vervolg Nieuwe computer, voorrijkosten, installatie, pakketten, terughalen van gegevens etc veel te duur is geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring met Monteur aan Huis! Ik had problemen met mijn internet verbinding, verbinding viel regelmatig weg. Na wat speurwerk op internet kwam ik uit bij Monteur aan Huis. Nadat ik gebeld had met het bedrijf kwam de monteur langs om mijn internet na te kijken. Hij concludeerde al snel dat mijn Ziggo router niet goed zou zijn. Vervolgens adviseerde hij om een router van hem te kopen van het merk TP Link. Ik ging hiermee akkoord omdat ik graag van de problemen af wilde. De monteur sloot alles binnen 10 minuten aan en zei dat alles goed werkte. Vervolgens mocht ik even het schrikbarende bedrag van ruim 240,- betalen!! voor nog geen 10 minuten werk! Zelfs zijn koffie liet hij onberoerd achter en weg was hij. Nadat ik op internet had gezocht naar de prijs van de router bleek dat ik 3x meer had betaald dan de gemiddelde prijs op het internet!! Ik voelde me echt flink belazerd en besloot contact met hun op te nemen. Zij vertelden mij dat de prijzen zo hoog zijn omdat er een groot service verhaal bij zat. Een compensatie zat er niet in. Vervolgens viel de internetverbinding nog geen 2 dagen later regelmatig weg. Het lampje op de router ging regelmatig op oranje waardoor er totaal geen verbinding meer was. Ik heb gelijk het bedrijf opgebeld. Een aantal dagen later konden zij langskomen maar op dat moment deed de verbinding het weer. Gevolg: of ik even de onderzoekskosten wilde betalen omdat er niets geconstateerd was twv 37,50!!!! Ik bel natuurlijk niet voor niets op met een klacht. De afspraak om klachten op te lossen omdat hun prijzen zo hoog liggen zat er dus ook niet bij. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en kan het echt niemand aanraden. De monteur had niet genoeg kennis om het probleem op te lossen en de service laat zwaar te wensen over. AUB neem geen diensten af bij dit bedrijf! Het kost je klauwen vol geld en daar krijg je weinig voor terug. Mijn probleem is nog altijd niet opgelost door hun.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was de eerste keer dat ik een groot probleem had met mijn laptop. Via de gouden gids ben ik bij u gekomen. Het was voor mij een gok, omdat ik totaal geen ervaring heb met zulke bedrijven. Mijn ervaring is heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De monteur aan huis (David) was wel zo handig om mij gelijk een nieuwe laptop te verkopen. De oude was zeer traag en niet meer werkbaar. Fijn contact met hem

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima, deskundig en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

2x gebruik van uw diensten gemaakt. Goed, snel en deskundig behandeld. Kosten vallen wel eenstegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Traag internet. ik bel al jaren met enige regelmaat naar mijn provider die met korte termijn oplossingen komt. (en me een extra router heeft laten aanschaffen wat dus nergens op sloeg) was het nu zat en heb jullie gebeld. Had ik veeeeel eerder moeten doen! Een hele deskundige monteur die een gesprek van niveau kon voeren met mijn provider en dat vervolgens goed aan mij kon uitleggen. Oook technisch gezien heel kundig en ik ben dus zeer tevreden want alles is opnieuw aangelegd en opgestart. Het enige minpuntje was dat degene met wie ik de afspraak maakte mij vertelde dat de monteur tussen 10 en 12 zou komen en de monteur doorkreeg dat hij tussen 11 en 13 verwacht werd. Ik ben erg tevreden, ook omdat ik weet wat nu het probleem is en ik weet wat ik kan verwachten qua internetverbinding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Internet problemen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

waardeloos bedrijf, beslist niet mee in zee gaan....komt zijn afspraken niet na.........en als je ze 'n normaal schikkingsvoorstel doet......krijg je als antwoord: sorry meneer we doen liever geen zaken met U

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat mij stoorde is het bedrag wat ik af moest rekenen. 37,50 voor het komen en 50 euro voor een "onderhoudsbeurt". Ik zie die 37,50 dan toch als voorrijdkosten. Totaal 87,50 voor een half uurtje. De monteur leek me wel deskundig maar begon gelijk met het afkraken van de computer( Acer, all in one) 2 jaar oud, de harde schijf, mijn beveiliging (Mc Afee), voordat er nog iets gedaan was. Dat moest allemaal veranderd en vernieuwd worden en van de genoemde bedragen zakte mij de broek vanaf. Ik moest tekenen voor GEEN garantie voor het oplossen van het probleem. En ik moet inderdaad afwachten of het probleem verholpen is. Als ik met zijn voorstel in zee was gegaan, nieuwe beveiligingsprogramma, waar ik overigens nog nooit van gehoord had, maar wellicht provisie voor de monteur, complete verwijdering van windows 10 en alles opnieuw installeren, nieuwe harde schijf, dan had ik waarschijnlijk wel de garantie gekregen dat het probleem was opgelost. Maar zo kan ik het ook, had me ongeveer 500 euro gekost. Een nieuwe computer was dan een betere oplossing geweest. Kortom ik ben hier niet tevreden over. Ik kreeg het idee dat er omzet gemaakt moest worden en niet gekeken werd na de voordeligste oplossing voor de klant. In ieder geval doe ik geen zaken meer met jullie

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed werk, vakkundig verricht, alleen jammer dat de persoon aan de telefoon mij liet denken dat wat aan mijn computer was, een paar tientjes zou kosten, dat werd dus 127 euro, dat is net iets meer, dat was slik. Misschien wel logisch, maar niet correct voorgelicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hoewel er slechts een schroef moest worden aangedraaid om de ventilator vast te zetten, werd door de monteur €57,45 berekend onder het mom van een complete APK keuring.Overigens de diagnose :loszittende ventilator was reeds door mijzelf vastgesteld. Verder heeft hij niets gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb een nieuwe computer bij U gekocht maar de overzetting is niet goed verlopen daar een deel zoek is en het nu nog steeds niet is opgelost. hoe kan dit ik heb wel alles betaald het moet wel snel worden opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

PC en Laptop goed in orde gemaakt heb er geen problemen meer mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Particuliere klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Afspraak nakomen
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Bedrijfsgegevens

Databankweg 6 c

3821AL Amersfoort

088-4010444

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.