
Tevreden
Rapportcijfers zeggen genoeg vind ik
Korte toelichting: Twee items kan ik niet beoordelen, prijs kwaliteit en deskundigheid, daarvoor mis ik zelf de deskundigheid.
Wellicht goed om ,indien mogelijk , de cliënt te informeren waar de moeilijkheden vandaan komen. In mijn geval was ik niet op de hoogte van de veranderingen die hebben plaats gevonden met de overgang naar de nieuwe computer.
Geachte heer Adaamse, Bedankt voor uw mooie beoordeling, mocht u nog vragen hebben over het gebruik van de computer, neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op. Hopende u bij deze van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Al 4 maanden discussies met de provider... na 1 telefoontje met monteur aan huis was het zo opgelost. Toppie jongens!
Ik kwam er zelf niet meer uit met de problemen die ik met internet had maar na een telefoontje met monteur aan huis werd dit snel en vakkundig opgelost
Probleem was heel eenvoudig vast te stellen en er hoefde verder geen onderzoek te worden gedaan. Ik heb sterk het gevoel dat het hele vervolg Nieuwe computer, voorrijkosten, installatie, pakketten, terughalen van gegevens etc veel te duur is geweest.
Zeer slechte ervaring met Monteur aan Huis! Ik had problemen met mijn internet verbinding, verbinding viel regelmatig weg. Na wat speurwerk op internet kwam ik uit bij Monteur aan Huis. Nadat ik gebeld had met het bedrijf kwam de monteur langs om mijn internet na te kijken. Hij concludeerde al snel dat mijn Ziggo router niet goed zou zijn. Vervolgens adviseerde hij om een router van hem te kopen van het merk TP Link. Ik ging hiermee akkoord omdat ik graag van de problemen af wilde. De monteur sloot alles binnen 10 minuten aan en zei dat alles goed werkte. Vervolgens mocht ik even het schrikbarende bedrag van ruim 240,- betalen!! voor nog geen 10 minuten werk! Zelfs zijn koffie liet hij onberoerd achter en weg was hij. Nadat ik op internet had gezocht naar de prijs van de router bleek dat ik 3x meer had betaald dan de gemiddelde prijs op het internet!! Ik voelde me echt flink belazerd en besloot contact met hun op te nemen. Zij vertelden mij dat de prijzen zo hoog zijn omdat er een groot service verhaal bij zat. Een compensatie zat er niet in. Vervolgens viel de internetverbinding nog geen 2 dagen later regelmatig weg. Het lampje op de router ging regelmatig op oranje waardoor er totaal geen verbinding meer was. Ik heb gelijk het bedrijf opgebeld. Een aantal dagen later konden zij langskomen maar op dat moment deed de verbinding het weer. Gevolg: of ik even de onderzoekskosten wilde betalen omdat er niets geconstateerd was twv 37,50!!!! Ik bel natuurlijk niet voor niets op met een klacht. De afspraak om klachten op te lossen omdat hun prijzen zo hoog liggen zat er dus ook niet bij. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en kan het echt niemand aanraden. De monteur had niet genoeg kennis om het probleem op te lossen en de service laat zwaar te wensen over. AUB neem geen diensten af bij dit bedrijf! Het kost je klauwen vol geld en daar krijg je weinig voor terug. Mijn probleem is nog altijd niet opgelost door hun.
Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u ervaren heeft. Heb het een en ander nagevraagd bij de betreffende monteur. De problemen waren (na het plaatsen van de nieuwe router) verholpen. Dit geeft u ook aan in uw beoordeling. Indien er een onderdeel bij u vervangen is of een product bij u geleverd is krijgt u daar standaard 1 jaar lang on-site garantie bij. Heeft u een nieuwe computer of laptop bij ons aangeschaft dan krijgt u zelfs 2 jaar lang on-site garantie! Wat houdt on-site garantie eigenlijk in? On-site garantie is een garantie waarbij eventuele mankementen aan huis worden verholpen. U hoeft dus niet terug naar een winkel of een product retour te sturen! Mocht het product echt defect zijn dan wordt deze direct omgeruild voor een nieuwe. U zit dus niet weken/ maanden zonder. Hierdoor ervaart 100% gemakt en heeft u altijd de zekerheid van een werkend apparaat. Door deze service zijn de producten wel hoger geprijsd dan bijvoorbeeld een webwinkel of een grote retailer. Echter na 2 dagen had u geen verbinding meer, dit kwam omdat het modem geen signaal meer gaf aan de router, vandaar dat er dan ook een oranje lampje gaat knipperen op de router. Omdat u dacht dat het aan de nieuwe router moest liggen is mijn collega nogmaals bij u langs geweest, echter was er toen niks meer aan de hand en werkte alles prima. We kunnen dan helaas geen garantie geven. Het kan zijn dat uw provider een tijdelijke storing had of dat uw modem wellicht vervangen dient te worden. Dit kunt u regelen door contact op te nemen met uw provider. Hopende u bij deze zo voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers
Geachte mevrouw Liesbeth, Uit uw beoordeling lees ik dat u niet tevreden bent over onze dienstverlenging. Helaas is uw klacht bij ons niet bekend, zou u contact met ons op kunnen nemen? Wellicht dat we u alsnog van dienst kunnen zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Het was de eerste keer dat ik een groot probleem had met mijn laptop. Via de gouden gids ben ik bij u gekomen. Het was voor mij een gok, omdat ik totaal geen ervaring heb met zulke bedrijven. Mijn ervaring is heel goed.
De monteur aan huis (David) was wel zo handig om mij gelijk een nieuwe laptop te verkopen. De oude was zeer traag en niet meer werkbaar. Fijn contact met hem
prima, deskundig en snel
2x gebruik van uw diensten gemaakt. Goed, snel en deskundig behandeld. Kosten vallen wel eenstegen.
Traag internet. ik bel al jaren met enige regelmaat naar mijn provider die met korte termijn oplossingen komt. (en me een extra router heeft laten aanschaffen wat dus nergens op sloeg) was het nu zat en heb jullie gebeld. Had ik veeeeel eerder moeten doen! Een hele deskundige monteur die een gesprek van niveau kon voeren met mijn provider en dat vervolgens goed aan mij kon uitleggen. Oook technisch gezien heel kundig en ik ben dus zeer tevreden want alles is opnieuw aangelegd en opgestart. Het enige minpuntje was dat degene met wie ik de afspraak maakte mij vertelde dat de monteur tussen 10 en 12 zou komen en de monteur doorkreeg dat hij tussen 11 en 13 verwacht werd. Ik ben erg tevreden, ook omdat ik weet wat nu het probleem is en ik weet wat ik kan verwachten qua internetverbinding.
waardeloos bedrijf, beslist niet mee in zee gaan....komt zijn afspraken niet na.........en als je ze 'n normaal schikkingsvoorstel doet......krijg je als antwoord: sorry meneer we doen liever geen zaken met U
Geachte Henk Pleit, Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u gehad heeft. Helaas kon de eerder gemaakte afspraak niet doorgaan omdat de monteur was uitgelopen bij zijn eerste klant. Hier hebben wij u tijdig van bericht en aangegeven dat de reeds gemaakte afspraak helaas niet door kon gaan. U heeft tegen mijn collega telefonisch aangegeven dat u dan zelf nog 2 andere opties had, helaas waren dit alleen opties laat in de avond. Graag zouden we dan ook met u in contact willen komen om een nieuwe afspraak te plannen voor een Monteur aan Huis (indien gewenst). Ik hoor graag weer van u. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Wat mij stoorde is het bedrag wat ik af moest rekenen. 37,50 voor het komen en 50 euro voor een "onderhoudsbeurt". Ik zie die 37,50 dan toch als voorrijdkosten. Totaal 87,50 voor een half uurtje. De monteur leek me wel deskundig maar begon gelijk met het afkraken van de computer( Acer, all in one) 2 jaar oud, de harde schijf, mijn beveiliging (Mc Afee), voordat er nog iets gedaan was. Dat moest allemaal veranderd en vernieuwd worden en van de genoemde bedragen zakte mij de broek vanaf. Ik moest tekenen voor GEEN garantie voor het oplossen van het probleem. En ik moet inderdaad afwachten of het probleem verholpen is. Als ik met zijn voorstel in zee was gegaan, nieuwe beveiligingsprogramma, waar ik overigens nog nooit van gehoord had, maar wellicht provisie voor de monteur, complete verwijdering van windows 10 en alles opnieuw installeren, nieuwe harde schijf, dan had ik waarschijnlijk wel de garantie gekregen dat het probleem was opgelost. Maar zo kan ik het ook, had me ongeveer 500 euro gekost. Een nieuwe computer was dan een betere oplossing geweest. Kortom ik ben hier niet tevreden over. Ik kreeg het idee dat er omzet gemaakt moest worden en niet gekeken werd na de voordeligste oplossing voor de klant. In ieder geval doe ik geen zaken meer met jullie
Geachte Hans Hakvoort, Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u ervaren heeft. Afgelopen week heb ik de betreffende monteur gesproken en aan hem navraag gedaan hoe het een en ander gegaan is. Mijn collega heeft aangegeven dat het systeem het beste een herinstallatie kon gebruiken, om het beste resultaat te kunnen behalen. Echter zat in uw computer nog een traditionele HDD en geen SSD. Mijn collega heeft u hier dan ook over geïnformeerd om dan ook gelijk de schijf te vervangen omdat een SSD gemiddeld 8 x sneller is dan een normale schijf. Daarnaast maakte u ook gebruik van het programma McAfee antivirus. Dit programma scoort erg laag in test die de consumentenbond heeft gepubliceerd in mei 2016. Daarin komt McAfee als slechtste uit de test met een onvoldoende, 5.3. Wij werken zelf al jaren met het programma BullGuard Internet Security en dat is niet voor niks. BullGuard staat namelijk in dezelfde test van de consumentenbond op plek nummer 1 en dus als beste uit de test, 7.0! Als we dan alle werkzaamheden bij elkaar optellen, herinstallatie van Windows + van te voren maken van een back-up, plaatsen andere hardeschijf (SSD) en de aanschaf van BullGuard Internet Security dan kom je al gauw richting de €400,- Mijn collega heeft u dit dan ook duidelijk van te voren uitgelegd, u gaf aan dat u dit niet wilde laten uitvoeren en dat u dan alleen een onderhoudsbeurt wilde laten uitvoeren. Dit hebben wij dan ook voor u gedaan, echter kunnen we dan geen garantie geven dat de problemen niet terugkeren. Dit hebben wij u dan ook van te voren verteld en mijn collega heeft dit dan ook opgenomen in het akkoordformulier wat u ondertekend heeft. Uiteraard willen wij u graag als klant behouden. Mocht u besluiten om bij ons toch de reparatie uit te laten voeren of om een nieuw systeem bij ons aan te schaffen. Dan hoeft u de volgende keer niet nogmaals de onderzoekskosten te betalen van €37,50. (Vermeld dit wel even bij het plannen van de afspraak.) Hopende u bij deze voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Goed werk, vakkundig verricht, alleen jammer dat de persoon aan de telefoon mij liet denken dat wat aan mijn computer was, een paar tientjes zou kosten, dat werd dus 127 euro, dat is net iets meer, dat was slik. Misschien wel logisch, maar niet correct voorgelicht
Hoewel er slechts een schroef moest worden aangedraaid om de ventilator vast te zetten, werd door de monteur €57,45 berekend onder het mom van een complete APK keuring.Overigens de diagnose :loszittende ventilator was reeds door mijzelf vastgesteld. Verder heeft hij niets gedaan.
heb een nieuwe computer bij U gekocht maar de overzetting is niet goed verlopen daar een deel zoek is en het nu nog steeds niet is opgelost. hoe kan dit ik heb wel alles betaald het moet wel snel worden opgelost
PC en Laptop goed in orde gemaakt heb er geen problemen meer mee
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.