
Ik ben zeer tevreden! Zowel telefonisch als ook het bezoek van de monteur.
had ik eerder moeten weten
Mijn ervaringen met jongeman Sven (helpdesk) en Vincent van As (buitendienst) zijn zeer positief. Ik hoop dat jullie erin slagen om de "groeistuipen" (nieuwe mensen aannemen) op de juiste wijze in goede banen te leiden. Een tip; haal af en toe voor "functioneringsgesprekken'externe deskundigheid in huis. Succes met alles !
Op wo 30-11 een hulpverzoek ingediend; op donderdag een afspraak gemaakt; op vrijdag werd ik gebeld of ik een afspraak wilde maken (?); op ma werd ik gebeld of de afspraak kon worden verzet wegens dubbele afspraak; tijdens het bezoek op dinsdag werd een belofte gedaan voor een prijsopgaaf. Heb gisteren (wo) daarover een SMS gestuurd en vandaag een voicemail ingesproken. Op donderdagavond nog geen reactie laat staan een offerte. Ergo: geeft weinig vertrouwen. Daar heb ik dus weinig aan!
Geachte Jan Fransen, Allereerst ons excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om kwaliteit en klant tevredenheid voorop te stellen. Dit geld natuurlijk ook voor u. Wij zouden graag in de gelegenheid gebracht worden om u tevreden te stellen. Mocht u ons dit vertrouwen willen geven, neem dan alstublieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Dwight Plugge Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Keurig geholpen,en goed!!!
Zeer tevreden over kennis van uw mensen. Vriendelijk en deskundig.
Op maandag zou een monteur bij ons aan huis komen tussen 10.00 - 12.00 uur. Ongeveer 12.15 uur gebeld dat monteur ziek zou zijn. Na veel geaarzel onzerzijds nieuw afspraak gemaakt voor de donderdag tussen 09.00 - 11.00 uur. Ongeveer 10.05 uur gebeld dat monteur met pech langs de kant stond en dat ik VOOR 12.00 uur teruggebeld zou worden. To op heden NIETS meer vernomen.
Geachte Henk Pleit, Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u gehad heeft. Helaas is het bij u niet gegaan zoals het hoort te gaan. Graag zouden we dan ook met u in contact willen komen om een nieuwe afspraak te plannen voor een Monteur aan Huis (indien gewenst). Ik hoor graag weer van u. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Zie website contactformulier, waarin alles wordt belooft en niets wordt nagekomen.
Geachte Bert Neijzing, Graag zou ik van u willen weten of uw probleem/vraag reeds verholpen/beantwoord is of niet. Mocht dat niet het geval zijn, zou u dan contact met mij op willen nemen via de mail. Dat kan via onderstaand adres, ik zal er dan zorg voor dragen dat uw probleem/vraag dan als nog in behandeling zal worden genomen. Ik hoor graag weer van u. Met vriendelijke groet, Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
in januari 2016 nwe laptop gekocht en na 9 maanden nog steeds problemen met de mail. zware bevalling
Monteur, een aardige jonge man kwam keurig netjes op tijd. In redelijk korte tijd werd het euvel opgespoord en hersteld.De monteur installeerde Google Chrome, echter hier kan ik geen gebruik van maken of ik doe het verkeerd. Wat ik echter niet terugvind is mijn scan programma.mogelijk is dit abusievelijk verwijderd. Tochhartelijk bedankt voor de goede service. A Lemmens Telf. 0434092237.
ze kome hun afsprake niet na
Geachte heer/mevrouw, Graag zou ik in contact met u willen komen omdat uw klacht niet bij mij bekend is. Wij staan juist voor afspraak = afspraak. Wellicht dat we u alsnog van dienst kunnen zijn. Zou u mij willen mailen op [email protected]? Alvast bedankt. Benjamin Albers Monteur aan Huis Adres: Displayweg 2 3821 BT Amersfoort Telefoon: 088-4010444 Email: [email protected] Website: www.monteuraanhuis.nl KVK: 59663170 BTWnr: NL853594181B01 Rabobank: NL03RABO0304604445
Hulp bij computerproblemen, installeren van programma's en met onderhoud. Ben blij met snelle en gedegen hulp.
Wij zijn naar volle tevredenheid geholpen. Zowel door de monteur aan huis als hulp op afstand.
snel en prima geholpen.
Goede deskundige hulp van monteur bij huisbezoek
Snel en geweldig. In een ogenblik de problemen vastgesteld en verholpen. Complimenten voor de monteur!
Zeer vriendelijke en deskundige monteur. Ook goede uitleg. Alleen krijg ik Skype niet meer voor elkaar. Ik zal volgend jaar een abonnement afsluiten.
mijn ervaring is prima. maar nu zit ik met een probleem dat de printer niet dubbelzijdig wil afdrukken uw telefoonnummer kwjijt. graag reactie groeten thm
Mijn ervaring met jullie is uitstekend
zeer tevreden kan weer fijn mijn laptop en pc gebuiken
Databankweg 6 c
3821AL Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.