Filters

2

Prutswerk voor € 175 en falende backoffice

Monteur vertrokken, maar probleem bleek niet verholpen. Ondanks diverse beloftes van verschillende mensen belt men niet terug en wordt er zelfs geen geld terugbetaald voor onderdeel wat ik aangetekend heb teruggestuurd. Laatste ondanks meerdere toezeggingen. 1 ster nog te veel.

  • Aanbevelen? Nee
9

Met de juiste adviezen geholpen

Vwb computers heb ik 2 linkerhanden en begrijp er geen snars van. De monteur heeft me door de installatie van mijn nieuwe printer geleid die niet helemaal standaard bleek volgens de handleiding omdat mijn verouderde computer geen wifi had. De virtuele assistent van de printerleverancier kon mijn vragen/problemen niet begrijpen en ik kwam daar niet verder.

  • Aanbevelen? Ja
1

Monteur aan huis schrijft onrechtmatig geld van mijn rekening

Ik had twee abonnementen lopen bij Monteur aan huis, voorheen Computerzorg. Omdat ik ben overgestapt naar een systeembeheerder deze abonnementen netjes op tijd geannuleerd ( najaar 2019). Wat schets mijn verbazing monteur aan huis blijft maar geld van mijn rekening schrijven zelfs na meerdere emails en telefoontjes. denk goed na voordat je met monteur aan huis in zee gaat .

  • Aanbevelen? Nee
3

Zeer matig

Telefonisch bij Monteur aan Huis een hardwareprobleem met mijn computer uitgelegd. Dit was geen probleem, dit zouden ze kunnen maken. Op het moment dat de monteur aan huis komt is zijn conclusie snel en duidelijk: het betreft een hardwareprobleem, dit kunnen we níet herstellen. Wel voorrijkosten á 50 Euro betaald. Direct contact opgenomen met Monteur aan Huis: dit was niet de bedoeling, en ik zou de door mij betaalde 50 Euro geretouneerd krijgen. Inmiddels meer dan een maand, vele telefoontjes, emails en niet nagekomen afspraken later: nog steeds geen geld gezien. Ik zou dit bedrijf dan ook alleen aanraden indien je een groot fan bent van mensen die hun afspraken niet nakomen en gebrekkig communiceren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer snel klaar met de reparatie en zelf langsgebracht echt perfect en een aardige kerel.

De PC kon niet worden gerepareerd aan huis en dus werd hij naar Peter Bos gebracht. Ik kreeg een uur nadat hij was opgehaald al een bericht dat hij klaar was en of hij vandaag nog langs kon worden gebracht. De Drivers werden weer opnieuw geinstalleerd en tijdens het installeren hadden we ook nog een goed gesprek. Enorm aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Internetproblemen op mijn macbook prima verholpen door Youri!

Hardnekkige malware verwijderd. Zeer to the point

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en deskundig

bijna alles opgelost alleen na een paar dagen was de computer erg traag jammer

  • Aanbevelen? Ja
7

juiste snelle diagnose

snelle juiste diagnose, maar ik ben teleurgesteld in de opties tot reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles werkt weer prima.

Zou niet zonder kunnen, vakman!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben geweldig geholpen.

Goede en vriendelijke monteur en heeft alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle probleemoplossing

Toch een onverklaarbaar effect vanwege een remanent venster om op Outlook in te kunnen loggen

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel deskundige hulp.

We zijn heel goed geholpen nadat de PC gecrasht was. Later was er nog hulp op afstand voor een klein vraag. Fijn dat dat kan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Zeer goed : 9

  • Aanbevelen? Ja
10

deskundig en ervaren. Behulpzaam.

Monteur was stipt op tijd en had inzicht in de problematiek: instabiel internet en wifi. Verscheidene updates alsnog (opnieuw) geïnstalleerd en netwerk adeptor gekeurd en aan software aangepast. Hopelijk is nu alles weer paraat.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Fijn dat ze er zijn, zowel telefonisch als aan huis. E.e.a. geeft een veilig gevoel, als je geen IT-kenner bent. Compliment, ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed geholpen met veel deskundigheid en zeer klantvriendelijk !

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
7

Kundig en meedenkend kortom ik ben super goed geholpen

Op mijn verzoek kwam de monteur nog even langs om de puntjes op de i te zetten. Na de installatie van mijn nieuwe computer kwam ik er achter dat een aantal belangrijke documenten ontbraken bij het overzetten van de oude naar de nieuwe computer. Dit heeft hij goed en creatief opgelost en hij heeft mij ook nog even geholpen met de nieuwe printer. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
9

fantastisch

veel begrip voor de problemen. heel vriendelijk en meelevend, problemen worden opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Sympathieke man

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter!

Mijn scherm en programma waren een wirwar voor mij maar VICTOR heeft het keurig in orde gemaakt, ben meteen cliënt geworden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima opgelost

Probleem netjes opgelost door reparatie. Vriendelijke jongens die je te woord staan. Bedankt voor de hulp. Pc draait weer als nieuw!

  • Aanbevelen? Ja
10

supervriendelijk, hulpvaardig, betrouwbaar en kundig

Hele goede ervaring met Peter Bos. Dacht mee, was geduldig met mijn eigen onkunde en niet vinden van wachtwoorden enz. Ging zelf op zoek naar alternatieven. Ik 1 woord heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prettig. Goed overleg

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en eerlijke uitleg. Zeer positief

Niets anders te melden dan lof😎

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Databankweg 6 c

3821AL Amersfoort

088-4010444

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.