Hele goede service!

Ons raam is vlot en vakkundig vervangen. Helaas zagen we na het schoonmaken een kras in het raam. Na inspectie zijn we tot een passende oplossing gekomen. Een oplossing waarin beide partijen zich het beste konden vinden. We zijn daar heel blij mee!

Super tevreden

Super tevreden werken netjes.

Nette en vlotte manier van plaatsen glas.

Vanaf de opname en het uitbrengen van de offerte is het goed geregeld. De offerte was snel verstuurd maar ook de communicatie was prima. De monteurs werkte netjes en dachten mee. Voor 1 raam was een steiger begroot maar die was niet nodig en werd ook direct van de factuur gehaald, heel netjes!

vakkundig geholpen

Zeer vakkundig en snel geholpen, mooi werk!

Een firma waar je goed zaken mee kan doen.

Een firma die hun afspraken nakomen. Kwaliteit van het geleverde werk is zeer hoogstaand en netjes afgewerkt. Het personeel is service gericht en zeer bekwaam. Qua netheid krijgen de monteurs van mij een dikke tien. Werkplek aangeveegd en netjes achtergelaten.

Goede service, ze houden zich aan de afspraak, vriendelijk personeel en werken heel netjes.

heel erg goed, vakkundig en vriendelijk!

Prima werk afgeleverd.

Goed !

Zoals altijd weer tevreden ,! Raymond en Mohammed fijne nette werkers !

Prima uitgevoerd

Heldere afspraken, attente meldingen, snelle opname en offerte, zorgvuldig uitgevoerd

Gewoon goed

Installatie en installateur een 9 alleen opmeten en inschatten werk en materiaal 5,5 had bepaalde zaken moeten zien

Vakmensen!

Had de indruk dat de hr Klok zeer goed en zorgvuldig te werk ging en geen rommel achterliet.

Netjes gewerkt.

Bedankt voor het meedenken in het vinden van een geschikte datum. Nu is het gereed nog vóór onze vakantie. Super fijn.

Vaktechnische kennis in plaatsen ramen en vriendelijk

Wederom goede ervaring

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van firma Erkamp voor vervanging ruit. Ook dit maal weer goede ervaring.

Zeer goed geregeld.

Van bestelling tot plaatsing zeer goed geregeld. Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en afspraken nakomen. Super.

Prima bedrijf, netjes en snel

Door stormschade was het ruit van onze garagedeur gesneuveld. Gebeld met Erkamp Glas en nog dezelfde dag een offerte ontvangen. Afspraak gemaakt voor herstel en 14 dagen voor de afgesproken datum telefoontje ontvangen van Erkamp Glas dat men ‘nu’ tijd had. Geweldig!

Accuraat en net nedrijf

Accuraat, netjes, afspraken worden goed nagekomen, vriendelijke netjes werkende monteurs

Komt afspraken na en werkt netjes

Voldeed aan mijn verwachtingen van goed en degelijk werk afleveren.

Goede en prettige vakmensen die hun werk prima en netjes hebben afgeleverd.

Zeer goede service en snelle verwerking van mijn aanvraag.

Snelle verwerking van mijn aanvraag voor vervanging van mijn oude glas. De prijsopgave was na de opmeting direct zichtbaar voor mij en de oplevering was ook binnen mijn verwachte levertijd binnen. Ook de service daarna was uitstekend.

Prima bedrijf dat alles goed voorbereid en goed informeerd over de voortgang.

Vanaf het eerste contact, het opname bezoek en plaatsing is het prima uitgevoerd door vakmensen.

Prima dienstverlening, deskundige medewerkers

Van begin tot eind prima dienstverlening en keurige en deskundige medewerkers. Het duurde even voordat het bestelde glas binnen was maar ik veronderstel dat Erkamp daar niet aan kon doen (om het te versnellen).

Op tijd voor de afspraak en alles zeer correct

Uitstekend vakmanschap

De medewerkers waren vriendelijk, deskundig en fijn in de omgang. Er werd goed doorgewerkt en alle vragen werden op de vriendelijke manier beantwoord. De ramen zijn zeer netjes geplaatst met aanwijzingen hoe wij om moeten gaan met het geplaatste glas.

Nijverheidsweg 13

1442LD Purmerend