Helemaal geweldig

Prima verzorgd, gezellige mensen, hele behulpzame chauffeur en zijn partner!!!!

• Reisbestemming Ischl Oostenrijk - 8 dgn.

Zeer mooie vakantie gehad in Ischl . Adrie de chauffeur en José waren goede gastheer en gastvrouw. Het hotel was prima, netjes en schoon. Het ontbijt was overvloedig, maar diner was goed maar het mocht wel iets meer zijn. Jammer dat we door weersomstandigheden niet alles konden doen van het programma.

Geweldig, ervaren chauffeur, reisleiding

Vlot verlopen heen en terugreis. Zeer ervaren chauffeur tevens reisleider, goed hotel met perfecte verzorging en acomodatie. Chauffeur ook zeer behulpzaam bij zich toch op een meerdaagse reis zich mogelijk voorkomende problemen en vragen

Goed verzorgde reis.

Mooie omgeving, echter waren vele gelegenheden gesloten omdat de reis laat in het zomerseizoen was.

• Reisbestemming Ischl Oostenrijk - 8 dgn.

Fijne en goed verzorgde vakantie

Alles was goed geregeld, leuke medereizigers/groep, fijne en deskundige buschauffeur, fijn en goed hotel , eten was goed!

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Nooit eerder met een reis gezelschap mee geweest maar het is goed bevallen Een mooie kleine groep maar wel leuk En boven al de chauffeur met reis leidster in een woord geweldig❤️groetjes

Een fantastische reis.

Jammer dat er Duitse gidsen zijn en geen Nederlandse.

We hebben genoten

Het was een prachtige reis. We hebben veel gezien in een week We hadden een hele goede chauffeur en fijn dat zijn vrouw Rieky ook was ze stonden voor iedereen klaar !

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Goed verzorgde en hele mooie reis.

Hele leuke en verzorgde reis. Alles werd goed en verzorgd geregeld door Erik en Tineke. Heel belangrijk: leuke mensen om je heen. Goede hotels, goed eten, wel smalle bedden. Franse mensen kunnen nog wel wat leren qua gedrag. Normandië; “mooi” om eens te zien . Ierland; prachtig mooi land, natuur, kleine en gekleurde huizen/ winkels en vele schapen. Reis was heel divers, een mooie ervaring rijker voor ons

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 11 dgn.

prachtig land, maar nooit meer een reis op deze manier.

Ierland erg mooi. Reis teveel in de bus en vaak te weinig tijd ergens goed rond te kijken. Behalve eerste hotel wat op loopafstand van Rohen lag, geen enkel hotel bij natuur gebied of op loopafstand van leuke plaats. Veel plas /koffie pauze ook bij tankstations. Daarvoor niet naar Ierland gegaan. Wilde graag meer ervaren van echte Ierland en kans om mensen te ontmoeten of een Ierse pub. Niet als toerist overal langs racen. In beschrijving stond ook hoe leuk Dublin was met alles op loopafstand en leuke steegjes en details. In de stad niet eens uit de bus geweest alleen kort in een afgelegen park, toen vroeg naar de haven waar we van goed 13.00 uur tot iets voor 17.00 uur in de bus zaten. Dit wel erg dure reis geweest met hoge 1 persoons toeslag voor dat wat ik te zien kreeg. Wel compliment voor chauffeur en zijn echtgenote en onderlinge samenwerking in de groep. Denk door wat meer tijd en betere plek hotels en stopplaatsen onderweg het een stuk beter kan.

• Reisbestemming Ierland en Normandië - 11 dgn.

Alles van begin tot het eind.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Oostzee, Rügen en Stralsund - 8 dgn.

Hele fijne reis

Goede en fijne chauffeur en partner.leuke excursies.fijn hotel en een leuk gezelschap

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Een geweldige goed verzorgde reis.

We hadden een gezellige gezelschap, Goede en gezellige reisleiding. En het goede weer was de kers op de taart. Groet

Gewoon geweldig

We hebben heerlijk genoten. Bremen was geweldig. Heel gezellig gezelschap. De buschauffeur was ook heel vriendelijk en heel behulpzaam. Het avondeten in het hotel was wat minder. We hebben een geweldige vakantie gehad.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Geweldige reis! Erik en Tineke goede chauffeur reisleidster!

Wij vonden de reis en het gezelschap naar Ierland geweldig!

Ik ben zeer tevreden

Voorbereiding was goed. Busreis door Bertus goed verzorgd

Een prachtige reis!

Een zeer mooie, goed georganiseerde reis. Ierland is prachtig! Goede hotels met een goed ontbijt en prima eten. Goede chauffeur, die met name op de smalle weggetjes liet zien dat hij goed kon rijden. Zijn vrouw vergezelde hem. Beide waren erg flexibel. Zo mogelijk werd er aan onze wensen voldaan.

Prachtig

Een fijne reis en een fijne chauffeur Adrie en partner Jose. Een uitstekend Hotel Alpenblume in Damuls

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Genoten, zeer goed hotel, fijne chauffeur met vriendin en hele leuke reisgenoten. In één woord, geweldig. Nog bedankt voor alle hulp.

• Reisbestemming Bregenzerwald - 8 dgn.

Een goede verzorgende reis Goede chauffeur en reisleider

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Loreley & Wiesbaden - 5 dgn.

Ontzorgd!

Vanaf het moment dat je de chauffeur/reisleider ontmoet voel je dat je vakantie hebt! Koffers in de touringcar, prima plek in de bus en rijden maar. Muziekje op de achtergrond, het eerste gesprek met je medereisgenoten en regelmatige stops! Ontzorgd!!

Mooie reis naar Rugen en Stralsund

Dit was een hele fijne reis naar een mooie bestemming. Het hotel was heel goed, met vriendelijk personeel, mooie kamer en een zeer goede uitgebreide lunch en avondeten. Dienstverlening in dit hotel was helemaal goed. Onze topchauffeur Jan was ook nog een prima reisleider met veel informatie. Al met al een zeer geslaagde reis. Ruud uit Almelo

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Oostzee, Rügen en Stralsund - 8 dgn.

Genoten van reisbestemming. Prachtige rondleidingen geleid door ervaren gidsen

Een minpuntje was het verblijf in het hotel. Een aantal keren functioneerde de chip niet om de kamerdeur te openen. Moest je weer terug naar de balie om de chip opnieuw te laten activeren. Heel weinig ruimte in de kamer om kleding en dergelijke op te bergen. We hadden zegge en schrijve 1 kleerhanger per persoon hangend in een zeer kleine kleerkast. Het avondeten in buffetvorm viel enorm tegen. Weinig keuzemogelijkheden omdat aanvulling sporadisch plaatsvond.

• Reisbestemming Verrassingsreis – 5 dgn.

Tevreden met een mooi gezelschap

De bus was lawaaiig, de reis verliep voorspoedig. Het hotel was aardig maar het eten in buffetvorm vond ik niet geweldig. De kamer was prima. Meerdere leuke excursies gemaakt, een excursie naar kunstenaarsdorp worpswede viel tegen want er waren weinig gebouwen open. Het vogelpark was prachtig. Prettige chauffeur.

Nog steeds tevreden

Altijd een mooie reis, goede hotels, mooie excursies, goede chauffeur en goed gezelschap.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen