In fijne sheer met mooie rustige muziek geholpen worden door vaste kapster. Wie wil dit nou niet?
Schiffer is een fijne zaak met goed gekwalificeerd personeel. Het is heerlijk en ontspannen om hier je haar te laten doen. Duur is het wel. De ambiance is rustgevend, mooi. En, heel belangrijk, je wordt op tijd geholpen, je krijgt prima advies en het personeel is erg vriendelijk.
Ik zou de salon aanbevelen, afhankelijk van wat iemand zoekt. Afgelopen bezoek was mijn eerste keer. Nadat ik op de stoel ging zitten werd netjes mijn haar gewassen. Super dat je daarvoor niet nog in een andere stoel hoeft te gaan zitten. Het meisje dat mijn haren waste, vertrok daarna ineens. Dat was vreemd, ik had niet door dat er een andere dame zou komen die mijn haar zou gaan knippen. Ze knipte mijn haar goed; het was echter alleen niet volledig zoals afgesproken vooraf. (Het zou lang gelaten worden en het is nu echt kort. Maar goed, dit is ook mooi.) Al met al wel een goede beleving, ik zou alleen adviseren iets meer te communiceren m.b.t. wat er gaat gebeuren (wassen/knippen/hoe knippen). Verder: Mooie salon, fijne pianomuziek. Ik zou een 8 of een 9 geven wanneer kapster meer proactief advies zou geven, verwachtingen zou afstemmen en vanuit haar rol goed zou adviseren over een kapsel dat past + een verfijnde afwerking. Dat past ook bij de prijs vind ik, alhoewel de jaren '60 sfeer erg tof is. Ter vergelijking: ik vind dat de kapsters bij Rob Peetom erg verfijnd te werk gaan als het gaat om knippen (misschien net ietsje verfijnder, maar dit verschilt natuurlijk ook per kapster an sich). Ik vind de sfeer echter bij Schiffer echt wel toffer. Hartelijke groet, Martijn, 28 jaar en buurtbewoner :-) (ik woon om de hoek).
Dag Martijn. Dank voor je lijst en uitgebreide uiteenzetting van het aandachtspunt. Vooraf - welkom in onze salon. De wisseling en niet voldoende doorspreken is NATUURLIJK een gemiste kans, die ik helaas niet vanachter de computer kan rechtzetten. Gelukkig zie ik een acht voor Haarbeleving en een negen voor sfeer, in combinatie met de positieve elementen in je review bied dat hoop voor de toekomst.... Aangezien het de eerste keer was in onze salon, die al 40 jaar gevestigd is jou woonwijk - misschien aan te raden om de inmiddels 168 reviews, SITE en actieve FACEBOOK te bekijken. In de hoop je een compleet beeld krijg van Schiffer Haarbeleving. Neemt niet weg dat als je volgende keer binnen wandel, wij deze eerste kennismaking een positieve draai kunnen en mogen geven. Nogmaals dank voor je uitgebreide uiteenzetting en snel tot ziens! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ik kom bijna 30 jaar in uw kapsalon. De eerste 23 jaar bij Brigitte en de laatste jaren bij mijn bijna "'buurmeisje"" Monique. Er is een prima treinverbinding nam Hollandsche Rading naar Utrecht v.v. en van het station naar de Nachtegaalstraat lopen mijn vrouw en ik in circa 25 minuten.
Het sparen van punten vind ik prima, maar jammer dat de kortingen die je kan krijgen niet afgestemd zijn op het individu. Bijvoorbeeld een keer korting krijgen op je behandeling die je altijd neemt in plaats van wimpers verven waar je geen behoefte aan hebt.
Dag Carolien Dank voor de mooie lijst en natuurlijk ook - het puntje van kritiek. Zoals we bij ieder onderdeel in de zaak (ruim) stil staan bij hetgeen we bieden en aanbieden, blijkt het altijd weer onmogelijk te zijn om werkelijk iedereen (ruim) tevreden te stellen. Als je op onze PIGGY loyaliteit spaarlijst kijk (zichtbaar op de site onder ACTIES) zie je 10 verschillende aanbiedingen voor zowel heren als dames in de behandeling sfeer, en voor heren of dames goodiebags, één professioneel electronisch apparaat en om het geleel compleet te maken een stuk kunst en een huiskamerconcert. Daar is altijd iets van een gemis in te vinden, maar wij zullen er alles aan doen om die lijst van "10" zo aantrekkelijk en leuk mogelijk te houden! En natuurlijk wisselt de lijst, deze wisselingen en tijdelijke aanbiedingen zijn zichtbaar op ons FACEBOOK gebeuren. Hopelijk neem ik de angst weg dat je, je wimpers moet laten verven......... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Goed bezig. de haarbeleving mag langer duren ;-)
heel erg tevreden met mijn haren super aardig personeel luisteren na je wensen goed prijs
Dag Sharon Dank voor de mooie cijferlijst en warme woorden. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ik kom al jaren met veel plezier bij Schiffer. Het fijne vind ik dat iedereen die er werkt kwalitatief goed is en heel vriendelijk is. Ook de kunst aan de muur is een extra evenals de muziek van Cees. Ik zou niet snel overstappen naar een andere kapper.
Dag Titia ......that's the spirit...... dank. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Wordt al meer dan 25 jaar prima geknipt en gekleurd bij jullie. Voel me altijd erg op mijn gemak en weet dat het goed komt met mijn haar (met dank aan Monique!). Ga met plezier naar mijn afspraak (even een heerlijk moment voor mezelf met koffie en tijdschriften). Fijne sfeer ook onderling, dat merk je als klant. Kortom, ben dik tevreden!
Dag Netty Dank voor de mooie lijst, en natuurlijk voor de 25+ jaren als trouwe klant! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Ik ben al jaren een vaste klant, en wordt bijna altijd geholpen door Danielle. De sfeer vind ik erg plezierig en er wordt goed geknipt.
Ik ben erg tevreden over jullie. Ik kom er nu 38 jaar en ben nog steeds tevreden. Naast de kwaliteit van de kapsels vind ik het heel belangrijk dat er ook aandacht is voor de klant als persoon zelf. Gezelligheid, babbeltje, kopje koffie etc. Zeer vriendelijk personeel dat niet gemaakt gedrag vertoont. Gewoon jezelf zijn. Alleen jammer dat er geen vrijgezelle kapsters zijn haha Gr dominique
Dag Dominique Dank voor de mooie lijst, ik zie een tien voor betrouwbaarheid - en dat na 38 jaar ervaring! Dank. p.s.: fijn om te zien dat je onze persoonlijke touch waardeer, en die vrijgezelle kappers lopen er echt wel HAHA! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ondanks dat Schiffer niet goedkoop is, is het het voor mij even een goed moment voor m'nzelf. De prijs is voor mij het enige punt ter overweging maar de service is altijd top!
Dag Barry Dank voor de mooie cijferlijst, en natuurlijk het puntje van kritiek.... Wij beloven er echt alles aan te doen om de prijs / kwaliteit verhouding zo goed mogelijk te houden binnen de 45 minuten sessie. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Je merkt aan alles dat de hele organisatie erop is gericht om de klant optimaal te bedienen
Kom al jaren hier en ben altijd tevreden weggegaan. Na een korte uitstap naar andere kapper gauw weer terug naar deze uitstekende salon. Extraatjes: goede muziek, persoonlijke benadering en meedenkend, vast personeel. Ook leuk de kunst en live muziek-momenten. Een levendige salon!
Dag Aloyse Dank voor de prachtige cijferlijst en de mooie woorden. Je overzicht is nagenoeg compleet, daar valt niets op aan te merken >>> HAARBELEVING! p.s.: TIP voor nog meer beleving - LIKE ons FACEBOOK en blijf op de hoogte. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Altijd op tijd, altijd goed knipwerk, heerlijke massages en warme doekenverwennerij - wat wil een mens nou nog meer?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.