Allemaal helemaal super, ben erg blij met mn kapsel. Een ding schoot me in het verkeerde keelgat: per se een piggy account aanmaken voor de studenten korting vond ik geen goeie ervaring. Ik heb een hekel aan dit soort acties. Dus kapper, en organisatie top, piggy niet top! Zeker niet top. Ook deze dienst wil erg veel informatie van mij hebben (ip address?? Waarom??) Als ik 1 mailtje ontvang van schiffer of piggy, of dit platform dan kom ik nooit meer terug.
Dag Xander Dank voor je mooie lijst en woorden...... Ja we worden allemaal wat kritischer wat betreft de info die we achterlaten, duidelijke stelling!! De keuze blijft bij zowel de organisatie als de participerende student voor de 25% kortingsregeling. Maar - je kritiek zal zeker meewegen in ons eventuele besluit het anders in te vullen. p.s. we zijn overeengekomen dat zowel WIJ als ZIJ geen mails en reclame-uitingen versturen....... Geniet van je kapsel en tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team
In een woord geweldig!
Dag Bianca/Miss Twist Een lijst die leest als een TWISTIN' PARTY!!!!! THX Cees en het Schiffer team
Ik kwam enkel voor het knippen van de nekpartij maar kreeg de volledige luxe behandeling, van ongeveer € 35,- (het totaalbedrag van de rekening was hoger omdat ik ook wenkbrauwpoeder kocht) maar ik heb ervan genoten. Waar ik bij een vorig bezoek elders voor het knippen van dezelfde nekpartij met de plantenspuit werd beneveld, geknipt en gekapt voor € 5,-. Het prijsverschil was dus enorm tov mijn verwachtingen maar zoals gezegd, ik ging met een tevreden gevoel weg. De kapster die mij hielp gaf goed advies dat recht uit haar hart kwam. Ik kom zeker nog eens terug bij haar!
Dag Monique Dank voor je mooie lijst en ik bewonder je schakelmoment! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Een kapper die écht de tijd neemt voor al haar klanten
Dag Rianne Dank voor je prachtige lijst, een "10" voor jezelf - voor het begrijpen en waarderen van het Schiffer concept!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Dag Saskia Dank voor de prachtige lijst, ik geef je voor het invullen en het begrijpen van ons concept een dikke 10!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Gezellig wel en erg lekker ook die handdoek en massage! Maar voor mij zijn die extraatjes de prijs niet waard, daarnaast is ook m'n pony net wat gek geknipt merk ik nu. Maar geen slechte ervaring gehad hoor!
Dag Tessel Dank voor je lijst van 2x een 8, 3x een 9 en één 10..... helaas zie ik op prijs/kwaliteit een 4 (?). Om op de overige punten bovengemiddeld te scoren hebben we tijd en professionals nodig, iedere knipbehandeling is gebaseerd op 45 minuten voor jou haarbeleving. Tot snel en de vriendelijke groet van Cees & het Schiffer Team.
Dag Camiel Dank voor je mooie lijst! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team
Top ervaring! Duurde wel erg lang voordat ik geholpen werd. Maar daarna hebben ze dat helemaal goedgemaakt.
Heerlijke wellness behandeling, was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste
Dag Jeanette Dank voor de mooie woorden en lijst, fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding op waarde schat! Tot snel Cees en het Schiffer Team
Fijne plek, goede koffie (erg belangrijk), erg prettige kapster, duidelijk deskundig. mijn haar is in principe goed geknipt maar ik vind het jammer dat het toch ergens te kort is geknipt. Ik had verzocht om het volledig in een staart nog te kunnen doen, dat is nu niet het geval. Verder werd er goed geluisterd
Kapster Merve weet van het haar dat rest iets heel fatsoenlijks te maken.
was er voor de eerste keer, uitleg over haar erg prettig genoeg tijd en aandacht, als erg fijn ervaren
Dag Isabel Dank voor de moeite die je hebt genomen om de lijst in te vullen. We hebben bewust een week gewacht i.v.m. de 5 op nazorg - in de veronderstelling dat er contact kwam... Wij stellen het zeer op prijs om te weten waardoor dit cijfer is gekozen: ontevredenheid, niet voldaan aan de wens of een foutje in de invulling van de lijst..... Ik zie dat de 25% studentenkorting is doorgevoerd en ben alleen tevreden als jij dat ook bent! Ik kan geen telefonisch contact opnemen, neem zelf gerust contact op en vraag even naar Cees. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.