Kan vaak terecht bij vaste medewerkers Merve of Robin, dat is prettig, want zij weten hoe ik het geknipt wil hebben en zijn altijd leuk in de omgang. Er is meer kennis en aandacht voor zowel het haar zelf als de service er omheen dan bij een gemiddelde kapsalon. Extra's zoals hoofdmassage kan ik zeker waarderen. Of bijvoorbeeld een elektrische schaar extra resultaat biedt weet ik niet, maar ik heb me maar overgegeven aan de marketingskills van de dames ;-) Tot slot de prijs kwaliteit verhouding. Persoonlijk heb ik voor de extra persoonlijke aandacht, de sfeer en de kwaliteit extra geld over, ik raad jullie alleen aan bij mensen die ook geld over hebben voor extra kwaliteit maar niet iedereen die ik ken heeft dat in die mate. Conclusie: voor mij een prettige plek om mijn haar te laten verzorgen.
Dag Gert-Jan Dank voor de lijst en woorden / tip. Fijn dat je ons uitgebreide service pakket kan waarderen - ook namens Robin en Merve.... Wat betreft je bezorgdheid over de prijs / kwaliteit verhouding van de knipbeurt voor anderen, iedereen kan en mag zijn wensen uitspreken over de aankleding van de knipbehandeling. Wij zijn er om via een advies tot een zo goed mogelijk eindresultaat te komen! Daarom zijn de tarieven (al drie jaar ongewijzigd) HEREN KNIP BASIC € 39,50 tot aan HEREN KNIP WELLNESS € 49,00 >>> beide behandelingen o.b.v. 45 minuten **aandacht**service**techniek** en de behandeling zal NIET worden uitgevoerd door een leerling/stagiaire. Nogmaals dank en tot snel. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ben eind jaren '70 van de vorige eeuw op aanraden van een vriend bij Schiffer terechtgekomen, toen gerund door Peter Schiffer zelf. De huidige eigenaar heb ik bij wijze van spreken in zijn korte broek als leerling zien starten in de inmiddels fors uitgebouwde accommodatie. De bezoeken aan Schiffer Haarbeleving zijn al die jaren een echte beleving met muziek, kunst en altijd vriendelijk en deskundig personeel. En je komt er perfect gekapt vandaan!
Dag Leo Dank voor de mooie lijst en woorden. Het is altijd fijn om te horen/lezen dat de tevredenheid na al die jaren diep heeft kunnen intrekken!! Ik hoop alleen dat je me niet kwalijk neem dat ik tegenwoordig een lange broek aan trek naar de zaak............ Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Prima, maar wel aan de dure kant.
Een idee omdat ik slecht namen kan onthouden ( en ik denk dat ik niet de enige ben) is het misschien een idee om het personeel een eigen kaartje te geven, zodat ze die kunnen afgeven. Waardoor ik later nog weet door wie ik ben geholpen. PS. Kees als je besluit dit te doen met een foto er op maak je het nog persoonlijke..
Dag Nico Dank voor de mooie lijst en tip....... Ons visite kaartje >>> daar zijn we trots op zoals die recent is gestyled. Maar een tip om direct te gebruiken: op onze site staat onder het kopje TEAM een presentatie met foto"s. Tevens te zien hoe lang deze toppers al binnen de Schiffer muren actief zijn!!! En naast de site hebben we natuurlijk een actieve FACEBOOK, waar je natuurlijk welkom bent. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Prima kapper. Ik weet slechts niet wat ik moet verstaan onder 'haarbeleving'.
goede ambiance, supervriendelijke staf, lekkere massages, oog voor detail
de kapsalon mag wel een opknapt beurt hebben plafonds zijn oud en de wanden mogen wel een een verfje hebben
Dag Sonja Dank voor de lijst en het puntje van kritiek.... Inderdaad mag de salon regelmatig een opknapbeurtje krijgen, zo is het moment aangebroken dat de verfrollers weer in begin januari ter hand worden genomen. Ik moet je attenderen dat dit regelmatig gebeurd - rond de 3 maanden is de salon toe aan een retoucheer beurt (i.v.b. met de wisselende kunst expo). En wat betreft de brandvertragende plafondplaten: het complete midden stuk is net een paar jaar geleden vervangen i.v.m. waterschade. Zo zie je dat we continue in beweging blijven en vind ik het niet erg dat de complete schilder werkzaamheden niet zijn opgevallen, waarschijnlijk omdat het dezelfde kleur is gebleven en tijdens sluitingstijd is uitgevoerd. Dank - en inderdaad staat een complete opknapbeurt / verbouwing op het programma.......... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
25 jaar al fan van deze prettige zaak, waarbij de mens en zijn/haar haarwens voorop staat. Vanaf babytijd zijn ook mijn twee kinderen klant en zij willen - verwend als zij zijn - als jong-volwassenen voor geen goud naar de 10-euro kapper van om de hoek!
Dag Elly Dank voor de mooie lijst, woorden en 25 jaar trouw. En natuurlijk niet te vergeten - de kritische nieuwe generatie!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Ik kom al zo lang bij Schiffer...en ben al op zo veel "Schifferlocaties" geknipt,, dat ik me het niet kan voorstellen dat ik door een andere kapper kan worden geknipt! Met echte Kunst aan de wanden, op zaterdagmiddag "levende" muziek...het is een echte "haar" beleving.
Dag Elsje Dank voor de prachtige lijst en mooie woorden. Fijn dat de Haarbeleving zo binnen kan komen - mercy! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Bij Schiffer ga je niet naar de kapper, maar kom je om je te laten verwennen. En uiteindelijk ben je nog geknipt ook!
Wat is in vredesnaam "haarbeleving"??? Kapsters allemaal goed, maar kapster Robin is super. "Baasje" Kees was niet echt aardig toen hij mij 2 tissues gaf om mijzelf af te drogen toen ik drijfnat geregend was. En dat terwijl er bij iedere stoel stapels handdoeken liggen. Wat zijn de beste klanten, Kees? Juist, de vaste klanten!
Dag Elly Dank voor de lijst en puntje van kritiek........ We zijn inderdaad allemaal blij dat Robin de jonge moeder weer terug is! En die twee tissues die ik direct voor je pakte om het gezicht te deppen, volgende keer even galant 3 tissues of een gastendoekje..... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
ik laat me al jaren, misschien intussen wel tien jaar , zo niet langer,knippen door Helma.Elke keer weer ben ik hartstikke blij met haar want zij knipt geweldig. Mijn haar is er helemaal van gaan krullen , wat ik altijd al wilde. Ik kan voor honderd procent van haar op aan. mijn haar blijft zes soms acht weken in model. ik hoef er verder niet naar om te kijken. ik beveel haar graag aan.
Van harte aanbevolen! Ik ken geen vriendelijker medewerkers dan de mensen bij Schiffer. Complimenten voor Helma, Monique, Mami, Angela en alle andere collega's die niet genoemd zijn. Onlangs nog door Helma geknipt en het regende comlimentjes thuis en op het werk :-)
Dag Miryam Dank voor de mooie lijst en woorden. Dat lijkt me een heerlijke regenbui...... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Altijd weer een moment compleet aandacht voor mij. Een oppepper voor mijn haar en mijn mens-zijn.
Ik vind de prijs aan de erg hoge kant. Voor mij een reden om ook andere kappers te bezoeken.
Dag Sandra Dank voor de mooie lijst en je puntje van kritiek.... Wij aan onze kant zullen er alles aan doen om de Haarbeleving in brede zin zo toegankelijk mogelijk te houden. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Sylvia Dank voor de prachtige lijst! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Fijn personeel, prima sfeer, erg collegiale medewerkers, secundaire voorwaarden ook prima, soms originele leuke verrassingen
Dag Mevr. van Embden Dank voor de mooie lijst en woorden. Onze doel op zich: primaire en secundaire voorwaarden geniet onze prioriteit!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.