Als klant van het eerste uur kom ik nu al ruim 40 jaar met veel plezier bij 'mijn' kapper.
Dag Eveline Dank voor de mooie cijfers en woorden..... En dat vanuit Zeewolde - en al 40 jaar...... DANK daarvoor!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Uurtje heerlijk ontspannen, klantgericht en zeer tevreden over hoe ik word geknipt. Complimenten voor de zaak in het algemeen en complimenten voor Patty in het bijzonder!
Na 25 jaar kom ik nog steeds heel graag naar jullie toe. Prettig om in een persoonlijke sfeer geholpen te worden. En ook de ligging in deze winkelstraat is leuk.
Dag Jeanette Dank voor de mooie lijst en woorden, en natuurlijk voor je 25 jaar trouw aan de zaak! Wij heten Bussum welkom. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
altijd gezellig
De aandacht is erg persoonlijk, de kunde van de medewerkers heel goed waardoor de kwaliteit van het werk prima is, tevens is de sfeer heel erg prettig en dat levert ontspannen klanten op. Ik geniet ervan om even aandacht te hebben voor het haar en het hoofd. Ik ben het personeel zeer dankbaar daarvoor. De prijs is redelijk hoog, maar voor wat je krijgt is het in goede verhouding.
Dag Bert-Jan Dank voor de mooie lijst en woorden. Fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding op waarde weet te schatten..... Wij heten Blaricum welkom!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Je wordt echt even in de watten gelegd!
Dag Paula ....... met liefde!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Prettig personeel Prachtige ruime salon; met mooie aankleding mede door wisselende kunst. Fijne produkten. Fijne muziek en op zaterdag live muziek is geweldig
Dag Mieke Dank voor de mooie lijst en warme woorden. Prettig personeel, ambiance, kunst, (live) muziek en fijne producten >>> dat is Haarbeleving!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Al jaren ben ik een tevreden klant: ik kan bij dit kappersbedrijf erop vertrouwen dat mijn haar in goede handen is - wie er ook kleurt of knipt-. Dat is echt een heel groot goed en de reden dat ik hier al zo lang klant ben. Ook vind ik het knap van Kees dat hij als ondernemer zo lang deze kapsalon runt. Wat ik minder fijn vind, is dat je niet op de hoogte bent van de prijzen. Toefje schuim kost geld, olie in je haar kost geld, maar dat staat nergens en het is ook niet duidelijk. De kapsters brengen het alsof het bij de knipbeurt hoort. Kortom: je bent als klant niet ''in charge'' van hoeveel geld je uitgeeft. Altijd afwachten hoeveel bij de kassa hoeveel het is. Dat vind ik erg vervelend. En dan ga ik weg met een gevoel van '' hoe zit het nou? Terwijl je weg moet gaan met een gevoel van ''Wauw, wat ben ik weer lekker gekleurd of geknipt! Ik kan het nergens even vooraf het rustig inkijken - bij mijn weten althans, maar misschien heb ik het mis? Dan nog een puntje: sommige kapsters zijn wel heel enthousiast in het willen verkopen van shampoos, maskers e.d. Niet altijd relaxed.. Dan nog een positief puntje: fijn dat ik thuis ook kan kleuren met verf van de kapper. Heel tof! Dat was het. Hele hartelijke groeten!
Dag Neske Dank voor de zeven, vier keer een acht en de negen....... en de moeite die je neem om je vijf toe te lichten. Helaas scoren we een onvoldoende op prijs/kwaliteit, en dit terwijl je al (zoals je zelf schrijf) lang klant bent. Direct antwoord geven op de concrete vraag is: al de prijzen zijn afgestemd op de individuele behandelingen, je betaald voor dat geen is gedaan/gebruikt. Geen all in prijzen, waar je dus ook kan betalen waar je geen behoefte aan hebt. Natuurlijk zal dit antwoord niet bevredigend zijn, maar de rekening is altijd van tevoren op te maken. Vraag het gerust één van de kapsters, en natuurlijk vinden wij het totaal GEEN probleem om het exacte bedrag met je door te nemen. Je bent als het ware wel "in charge'' wat je uitgeef. Achteraf de rekening meenemen zorgt er ook voor dat je thuis de gespecificeerde bon kan nalezen. Maar natuurlijk staan wij de eerstvolgende keer paraat om al de vragen te beantwoorden, want wij zijn alleen gebaat bij een Neske die tegen zichzelf zegt "WAUW"wat ben ik weer lekker gekleurd of geknipt!!! Tot snel. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Wij waren onbewust een halfuur na de studentenkorting wat ons ook niet verteld werd. En moesten meer dan 50€ afrekenen voor alleen wassen en knippen. Belachelijk dus, afgeraden bij al onze studiegenoten.
Dag Manon Ik schrik van je ingezonden lijst en woorden.............. Toch wil ik direct antwoorden op dat geen je hebt opgeschreven. Studentenkorting doen we in samenwerking met het loyaliteits spaarsysteem "PIGGY", en via dit systeem zijn de tijden dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00 uur tot 17.30 uur bekend en natuurlijk te lezen op Piggy en onze site. Daar haal ik je boosheid en irritatie natuurlijk niet mee weg........... Schrikken doe ik van het feit dat er zo streng op te tijd is gelet bij het afrekenen - terwijl wij (ook al zeg ik het zelf) toch bekend staan als een zeer klantvriendelijk adres in kappersland. Omdat ik begrijp dat je dit niet direct zal aannemen - kijk de 259 reviews met een prachtig gemiddelde van 8,6 om daar een idee van te krijgen. De teleurstelling kan ik niet goed op waarde schatten, omdat hieruit niet blijkt of het kapsel en behandeling goed/niet goed worden ervaren. Maar als je (en dat hoop ik ten zeerste) ons de gelegenheid geef deze valse start om te zetten in een positieve ervaring, neem contact op met de zaak en vraag even naar Cees. De eerst volgende keer brengen we op het juiste tijdstip de -25% met de -25% van de eerste keer in rekening! Ik stel het zeer op prijs als we elkaar spreken, en zal via de mail een foto jou kant laten komen met de juiste studentenkorting - basic behandeling: € 31,50 i.p.v. € 43,00. Hopelijk tot snel..... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
weet werkelijk niet wat 'haarbeleving' is dus kan geen oordeel geven. En 'nazorg' is niet aan de orde. Ben oha heel tevreden!
leuk dat er op zaterdag (en donderdag) op de vleugel wordt gespeeld. zorg er wel voor dat dat niet te luid is, en de muziek zelf ook niet te indringend is. je moet elkaar blijven verstaan. afgelopen zaterdag 28/11 was een voorbeeld voor hoe het wat mij betreft moet: niet te hard, mooie muziekkeuze.
Dag Cathrien Dank voor de mooie lijst en tekst. Natuurlijk doen wij er alles aan om de muziek prominent, doch dragelijk qua geluid te bieden in de zaak. Wat niet wegneemt dat er bij live musiceren, met name met blaasinstrumenten er wel eens iets te veel decibelletjes door de ruimte worden geslingerd. Dank voor de betrouwbaarheid "10" en je muzikale tip - wij blijven alert! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Prima ervaring, Aandachtspuntje; laat aan de klant vooraf weten wat ongeveer de tijdsduur van de behandeling is.
Ik ga altijd met plezier naar "dé" kapper. Vind het ook erg fijn dat ik dinsdagavond terecht kan. Het team is geweldig. Alleen de prijs vind ik iets aan de te hoge kant.
Geweldige sfeer: mooie muziek, kunst aan de muur . , koffie of thee en goede verzorging , aardig personeel . Gezelligheid
hartelijke sfeer en professionele haarbeleving
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.