jammer dat er altijd een rotte appel in een bedrijf zit
wil met deze review niet heel het bedrijf of product afkraken. wellicht een heel goed product.
door verschillende offerte uit te zetten voor een ontkalker, was de verkoper *** als eerste bij mij op gesprek.
het gesprek loopt vlotjes, hij gaf Weliswaar aan dat zijn product het beste was van Nederland. toch door zijn uitleg van het product snapte ik een onderdeel van zijn uitleg niet helemaal. uiteindelijk had ik de knoop doorgehakt om het product af te nemen. maar naar maten ik mij ging verdiepen in wat ik niet helemaal snapte van de werking van het product wat zo anders is dan andere. dacht ik de andere dag. ik bel Amy soft op om hem even in de wacht te zetten zodat ik mij nog eens beter kan verdiepen, en of beter uitleg zou krijgen. wat de verschillen zouden zijn. alleen naar 30 minuten belde de waren niet aardige **** mij op, met de vraag waarom ik het product stop heb gezet. heb uitgelegd het dat hij niet de enige in Nederland is , zoals hij mij uitlegde, en dat ik mij nog iets verder wil verdiepen. en wellicht het product bij Amy soft afneem.
nou het is niet normaal hoe deze man mij verder over de telefoon benaderde, hij vertelde mij dat ik het product maar ergens anders moet halen, ik niet welkom ben bij Amy soft. en ik het maar moest uitzoeken. heel naar mannetje jammer voor het bedrijf. als verkoper heb je de taak om het goed uit te leggen. en als je iets niet snap van wat er gezegd wordt. je niet een dag later door de telefoon gaat zeggen, ik dacht al dat je dat stukje niet snapte. als verkoper zal je ook je verlies moeten hebben, en niet de directeur uitmoeten hangen door mij te vertellen ik niet moet aankloppen bij Amy soft
ondanks ik contact heb opgenomen met het bedrijf heb je niet eens je excuus aangeboden, dat zegt wat over je zelf en het bedrijf.