Waardeloze service
Zeer slechte ervaring. Het begon al bij de offerte fase. De verkoper kwam langs en zou een offerte opstellen, maar in plaats daarvan plaatste hij direct (zonder ons akkoord) een order. Na wat mailcontact met een andere collega (omdat de verkoper diezelfde week was gestopt, en dat ook niet had gemeld) hebben wij akkoord gegeven. Er zou contact met ons opgenomen worden voor een plaatsing afspraak, maar dat is nooit gebeurd. Na een maand heb ik zelf maar gebeld. Bij het plaatsen van het apparaat bleek dat de locatie, die volgends de verkoper geen probleem was, niet mogelijk was. Na de plaatsing van het apparaat kregen wij druk verlies in onze keukenkraan (onze enige bruikbare kraan op dat moment). Dit kwam volgends Amysoft niet door jullie en dit wilde jullie in eerste instantie niet oplossen. Uiteindelijk waren jullie bereid een monteur te sturen, maar alleen wanneer die in de buurt zou zijn, wat 6 dagen later was. Wij waren volgends jullie geen ‘prioriteit’ omdat er toch water uit de kraan kwam. De monteur die 6 dagen later kwam kon het probleem ook niet oplossen, maar bevestigde wel dat het vuil is dat in de leidingen gekomen was. Ook vertelde hij ons dat er een water hardheids test gedaan had moeten worden en een testkit zou worden gegeven, wat beide niet gebeurd was. Een nieuwe monteur kon 8 dagen later weer komen (zelfde reden, we zijn geen prioriteit er was niemand in de buurt). Die heeft het vuil uiteindelijk verwijderd en het probleem opgelost.
Ik vind dit enorm slechte service. Ik moest overal achteraan gaan en toen we probleem hadden was hulp ver te zoeken. Er moet toevallig iemand in de buurt zijn, anders worden we niet geholpen.