Reactie van het bedrijf
Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling van Vloeroptimaal. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden was met onze service. Staat u mij toe een paar punten voor u te verduidelijken.
Ten eerste willen we verduidelijken dat ons team nooit heeft gedreigd met juridische stappen tegen u. We hebben enkel gewezen op de overeenkomst die wij samen hebben.
Ons team heeft hard gewerkt om uw opdracht zo snel mogelijk in te plannen en uit te voeren. U kunt begrijpen dat het annuleren van een opdracht op het laatste moment kostbaar en onhandig kan zijn voor een bedrijf. U wilde namelijk de opdracht enkele dagen van te voren annuleren, terwijl de opdracht al maanden vaststond. Hiervoor hebben wij uiteraard kosten gemaakt. Dit staat ook duidelijk in de algemene voorwaarden.
Daarnaast hebben we u geïnformeerd dat u 30% van de oorspronkelijke offerte in rekening zou worden gebracht, aangezien we omzet zouden mislopen door de vertraging in de uitvoering. We hebben ook werknemers die salaris moeten krijgen en huur moeten betalen, dus ons prijsbeleid is eerlijk en redelijk. Hierop gaf u aan de vloer toch te willen laten renoveren.
De offerte werd op ons verzoek aangepast zodat deze voor u betaalbaarder zou zijn en na 2 dagen uitvoering was u zeer tevreden met het eindresultaat.
Pas na ruim een maand nam u contact met ons op om te zeggen dat u de vloer niet mooi vond. U kunt begrijpen dat dit een aparte manier van communiceren is. Als tegemoetkoming, terwijl wij dit niet verplicht zijn, hebben wij u onderhoudsproducten aangeboden. in plaats van een normale communicatie heeft u besloten om een review te plaatsen met onwaarheden.
Het spijt ons als er onderweg misverstanden of miscommunicaties waren, maar we zijn ervan overtuigd dat we onze belofte zijn nagekomen en een dienst van hoge kwaliteit hebben geleverd dat aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u nog eens nadenkt en ons nog een kans geeft om uw zaken in de toekomst te verdienen.
mvg,
Vloeroptimaal