Lange wachttijd, rommelige plaatsing over 3 of 4 dagen, slechte communicatie
Ze liggen er op, maar de weg ernaar toe is verschrikkelijk. In het voortraject nog enige vorm van communicatie, maar bij de start begon het ter rommelen. Afgesproken was 19-12-2023, na telefonische contact werd dit de 18-12-2023. Uiteindelijk zonder communicatie de 19e gestart. Het binnen gedeelte aangesloten en wegens de regen na 12 uur vetrokken. Vervolgens werd het stil. Geen communicatie Toen een telefoontje, nieuwe afspraak. 10:00 uur aanwezig, 15:00 uur naar huis. Een aantal bevestigings stroken bevestigd op 1 na. Weer wachten op een telefoontje, 3e dag 9:15 uur aanwezig, 17:30 uur vertrokken. afhandeling met de app moest ik maar regelen met de Zonnefabriek afd. service.
Bij vrienden en kennissen was het in 1 dag geregeld, bij mijn 3 dagen met een waardeloze communicatie. Op de nieuwsmedia ging de ronde dat er mensen ontslagen moesten worden, omdat er weinig opdrachten waren. Waren ze de 18-12 op tijd gekomen was het misschien in 1 dag klaar. Vandaar dat ik bij aanbeveling NEE het ingevuld. En dat vooral voor de plaatsing. Jammer.