Slechts zelden kan men voor dit soort opdrachten een ideale 10 uitdelen. Toch doen wij dit met overtuiging. Onze markiezen zijn perfect gereinigd, geinpregneerd en enkelen in maatvoering aangepast,bij terugplaatsing werd ongevraagd een systeem aangepast zodat het ophalen beter functioneerde tevens was een langere opslag dan voorzien geen probleem.En dat alles voor een zeer redelijke prijs.Volgende keer weer Zonklaar in Sneek!
Makkelijk bij een verzamelpunt in te leveren. Prima resultaat!
Bij het afgetnin Sneek werdt ik geholpen door een stagiaire te zo als hij zelf zei en kon me niet mijn vragen beantwoorden. Hij melde dat het rustig was dus het zeil waarschijnlijk snel klaar zou zijn. Na iets meer dan een week kreeg ik een mail dat het zeil klaar was. Dus ik naar Sneek. Iets meer dan een uur rijden. Voor niks bleek. Er was een fout gemaakt en niet mijn zeil was klaar maar dat van iemand anders. De medewerker beloofde dat het zeil vrijdag opgestuurd zou worden. Om 1600 maar eens gebeld. De medewerker wist niks van de afspraak en hij zou zijn collega bellen. Ik zou terug gebeld worden. S'avonds kreeg ik een track en tracé nummer. Helaas het zeil is zaterdag niet binnen gekomen. Ik vermoedt dat het zeil te laat bij postnl afgegeven is. Erg jammer.
Onze KIP-caravanluifel, precies op maat en vorm gemaakt, was erg vervuild door schimmel (weer) wat zich elk jaar verder uitbreidde. De enige remedie volgens kenners was vernieuwen. Tot vrienden van ons de tip gaven en te praten met ZonKlazr in Sneek, nota bene vlak bij ons. Dat gebeurde met als resultaat dat een volledig van schimmel ontdane, schone en geïmpregneerde luifel weer strak voor onze caravan staat. Hij is niets gekrompen. Wat zijn we hier blij mee en bedanken ZonKlaar dan ook voor hun vakmanschap. Dit is absoluut een aanrader voor andere caravanners met het weer in luifel of voortent en het scheelt heel veel geld t.o.v. een nieuwe.
Ik moet helaas een slechte recensie schrijven. Al vanaf het begin is alles goutgelopen. Bij het inleverpunt is de tent drie weken blijven liggen. Daarna is de communicatie zeer slecht verlopen en werd niet een keer door Zonklaar geinformeerd zonder zelf steeds te moeten bellen. Ook nog een onderdeel kwijtgeraakt en de factuur klopte ook niet. Wat is wel goed verlopen? Het schoonmaken van de tent. Ik zou het iedereen afraden.
Beste Bergsma, Hartelijk dank voor u e-mail. Onze oprechte excuses voor de nalatigheid in onze communicatie. Wij zijn ons er enorm van bewust dat dit natuurlijk niet kan, en het is ook nooit onze intentie geweest om geen reactie op uw probleem te geven. We zullen kijken hoe we het verloop van binnenkomst nog beter kunnen uitstippelen zodat deze vervelende situatie niet weer kan gebeuren. Graag ga ik nog voor u opzoek voor het ontbrekende bandje, en regel ik desnoods een vervangende. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over het wasproces. We zullen contact opnemen met betrekking tot het missende oprolbandje. Met vriendelijke groet, Feike van ZONklaar
Vorig jaar onze boottent laten reinigen en nu een spuitbus (ramen reiniger) besteld en een snelle reactie ontvangen. Zeer klantvriendelijk en daar hou ik van!!
Hoi mensen van Zonklaar,, Mijn voortent die jullie voor mij gewassen en geïmpregneerd hebben staat nu bijna vier weken. Ondertussen heb ik hier al de nodige stevige regenbuien gehad die het doek glansrijk heeft doorstaan! Op één klein plekje na is hij tot nu toe helemaal dicht gebleken. Dat plekje was met even sprayen ook snel dicht. Bijgaand stuur ik je nog twee foto's. Met dank en vriendelijke groet, John Beers. Camping Amarin Rovinj Croatia. Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
Fijne mensen en leveren uitstekend werk.
Sommige klanten vinden ze de prijzen van wassen en impregneren van boottenten te duur.
Keurige service, doen wat ze zeggen. Resultaat is uitstekend.
Duidelijke en nette communicatie. Ik wacht nog wel op de toe te sturen onderhoudsvoorschriften.
Prima advies.Bootkap ziet er als nieuw uit.Zie bovenstaande rapportcijfers.
netjes afgeleverd na een vlotte verwerking. Netjes op de hoogte gehouden via de mail.
Technisch prima. Het overleg met de zeilmaker na reparatie kan beter
Vriendelijk personeel ,deskundig,en een goede prijs
Super service en top mensen!
Zeer tevreden met name ook over de service. Ondanks dat het bedrijf gesloten was, was men toch bereid om op zaterdag terug te komen zodat wij de kussens van onze boot konden ophalen.
Schrijnwerkersstraat 7 B
8601 VD Sneek
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.