Super tof

Aangenamen mensen Begeleiden zeer goed in de haven, ze helpen met aanleggen en geven tips Heel goede en duidelijke communicatie Het hele programma is uitstekend goed georganiseerd Echt een aanrader Zowel voor ervaren als beginnende zeilers

Een fantastische zeilvakantie om nooit te vergeten in een prachtige omgeving!

Al lang hadden wij de wens om een mooie zeilvakantie in Griekenland te hebben. Dit jaar voor het eerst bij Sunny Sailing geweest en alle verwachtingen zijn ruimschoots vervuld of overtroffen. Het zeilgebied is prachtig, de schepen in perfecte staat en de bezochte havens en baaien stuk voor stuk heel idyllisch! Maar naast dit alles hebben wij genoten van ons flottielje. Na de eerste dag hadden onze kinderen al vele vriendjes gemaakt en de sfeer was top! Speciale dank aan Stefaan en Berthil die onze flottielje zo enthousiast en goed hebben geleid en meteen zorgden voor een ontspannen sfeer binnen de groep. Ook dank aan schippers Klaas en Jan die niet alleen goed voor hun eigen schip zorgden, maar ook altijd klaar stonden om ons en andere schepen te voorzien van tips of een helpende hand. De week is voorbij gevlogen!! Wij komer zeker terug, maar dan voor een 2-weekse flottielje!

Geweldige 2 weken Zakynthos Flottilje!

Wat hebben wij een geweldige 2 weekse Flottilje gehad - Zakynthos reis! Met gezin met 2 jongens (10 en 8 jaar) en leuk dat er van de 6 boten meerdere kinderen in zelfde leeftijd waren. Hele fijne begeleiding gehad van Pim en Joyce! Fijne reis met geweldige baaitjes en dag tripjes gedaan (Olympia en blue caves). Heel fijn om vanuit Lefkas deze reis te beleven. Absoluut aanrader Sunny Sailing, wij komen zeker opnieuw terug!

Het ultieme vakantiegevoel ervaren tijdens een Sunny Sailing flottielje!

We hebben een heerlijke zeilweek en het ultieme vakantiegevoel ervaren tijdens onze Sunny Sailing flottielje in Lefkas. Alles was tot in de puntjes geregeld. We voelden ons onmiddellijk welkom en waren op flottieljepad met een hele leuke groep mensen. Schipper Stefaan heeft onze zeilskills verder verbeterd zodat we in de toekomst zelfstandig kunnen flottieljevaren. Wij komen zeker terug!

Heerlijke zeilweek in idyllische omgeving met goed gezelschap

Wij hebben met een gezin van 5 een weekje doorgebracht rond Lefkas onder de bezielende begeleiding van schipper Stefaan. We hebben fijn gezeild, een hoop geleerd, gelachen, gesnorkeld en in de kuip geluncht met uitzicht op steeds weer een nieuwe baai. We hadden een schitterende boot met alles erop en eraan, waarmee we sportief hebben kunnen zeilen. Ook stonden er leuke haventjes op het programma met uitstekende horeca. Kortom, een heerlijk week die aanvoelde als een heerlijke maand!

Fantastisch mooie en gezellige zeiltrip met goede begeleiding

Onze eerste keer op een 41 foot zeilboot en dan meteen op de Ionische zee. Door de goede begeleiding tijdens het aanmeren hebben wij een ontspannen reis gehad. Er was aandacht besteed aan de groepssamenstelling, zodat wij en de jeugd het heel gezellig hebben gehad met elkaar. Mooie baaien en haventjes. Een ervaring om nooit te vergeten. Dank je wel Pim en Joyce en de rest van de Crew voor de fantastische zeilweek. Liefs Annette, Arnoud, Sanne en Thijmen

Verwachtingen wederom waargemaak!

Hele fijne, behulpzame en vriendelijke begeleiding van Sunny. Schipper Jolien was top! Mooie havens weer aangedaan. Wederom een geweldige ervaring.

Een zalige geweldige zeilvakantie!

Sunny Sailing krijgt van ons een dikke 10/10! Het personeel is allemaal zo behulpzaam, zo lief en werken echt goed samen als een team. Altijd bereid om hulp te bieden en altijd paraat. We hebben prachtige plekjes van Griekenland ontdekt en hebben een geweldige week achter de rug! Een dikke aanrader!

Een onvergetelijke ervaring

Fijne vakantie in prachtige omgeving. Begeleiding en voorbereiding van het team van Sunny sails was goed. Persoonsgericht en ook gericht op het groepsproces. Ook wat geleerd; aanleggen op verschillende manieren en het ankeren. Wel miste we inhoudelijke informatie windrichtingen, windvallen etc. Bleef iets aan de oppervlakte. Het werd wel benoemd maar achtergrond informatie was iets te summier. Er zijn goede apps beschikbaar zoals bijv. Windy. Dit geldt voor voor veilig ankeren. Hiervoor is er ook een goede app beschikbaar. Veiligheid staat o.i. altijd voorop in het zeilen. Te grote nadruk op vermaak/ recreatie.

Geweldige vakantie!

En dan, na 3 weken op de Ionische zee, hebben we zojuist de Sunny Rock weer aangelegd aan de steiger bij de Twelve Gods in Sivota. Ik ben de boot nog niet af en heb al heimwee. Het fantastische zeilen, de feeërieke dorpjes, idyllische baaitjes, serene snorkelplekjes, de indrukwekkende dolfijnen, geweldige restaurantjes en de altijd gezellige EN professionele begeleiding van Pim en Joyce van Sunny Sailing maken dit tot onvergetelijke vakanties! Wil je dit zelf ook een keer meemaken, maar twijfel je nog en heb je vragen? Voel je vrij om me het hemd van het lijf te vragen. Ook voor beginners en mensen die (nog) niet kunnen zeilen is dit mogelijk. Pim Bastiaanssen en Joyce weer bedankt voor jullie goede zorgen en begeleiding en graag tot heel snel! Ik ga me klaarmaken voor de reis naar huis, aan alle mooie dingen komt (tijdelijk) een eind! Snel weer een nieuwe zeilreis plannen! Sunny Sailing Sívota, Levkas, Greece @TwelveGods @SunnyRock Tot snel!

Sophie

Met Sunny Sailing kun je heerlijk op zeilvakantie. Met een zeilboot kom je op mooie plekken in Griekenland en kom je tot rust in idyllische baaien waar je voor anker ligt en kunt zwemmen. In de avond eet je in gemoedelijke en pittoreske dorpen met fijne restaurantjes met een prachtig uitzicht. De reis is goed georganiseerd door de eigenaren die je met humor, passie en hun kunde begeleiden tijdens de flottielje. Beginners en ervaren zeilers zijn bij Sunny Sailing aan het juiste adres! Meestal kom je ook dolfijnen tegen.

Fantastische route naar Corfu langs de mooiste plaatsjes

Onze jaarlijkse familiereis bij Sunny Sailing was weer een unieke ervaring. Mooie tocht naar Corfu met een leuke groep en uitstekend begeleid door Pim en Joyce. De plaatsjes en restaurants waren allemaal top.

Voor de tweede keer een topvakantie

Topervaring! 2e keer flottieljezeilen, noordelijke route. 1 week met 6 vrienden (24-28 jaar) en zo'n 8 andere boten. Elke dag wakker worden met azuurblauw water en prachtige uitzichten. Begeleiding is uitstekend - dagelijkse briefing tijdens ontbijt en hulp bij aanmeren. Eerste dag wat bootproblemen, maar super opgelost door toegewijde begeleiders die zelfs in hun vrije tijd na middernacht (en wat wijn) nog aan het werk gingen. Avonden gevuld met lekker uiteten. Daarna of naar bed, of genoeg plekjes voor een afzakkertje. Deze vakantie biedt de perfecte mix van avontuur, ontspanning en gezelligheid. Of je nu een ervaren zeiler bent of een enthousiaste beginner, de flottielje-opzet zorgt ervoor dat je kan zeilen en ook weer veilig thuis kunt komen. We gaan zeker weer!

Fantastische Corfu reis met professionele begeleiding.

We hebben met de ons gezin ( kinderen 17 & 19 jaar) 2 geweldige weken gehad. We hebben de Corfu route gevaren wat echt een aanrader is. Prachtige mooie baaitjes waar je bijna alleen bent met de afwisseling van kleine havenstadjes was dit echt een top programma. Dit was onze 2de keer met Sunny Sailing met Pim & Joyce en dit zal zeker niet onze laatste keer zijn. Het programma is afwisselend en de begeleiding is echt heel erg goed, rustig en professioneel. Goede instructies voor je uit gaat varen en goede en rustige begeleiding als je aan gaat meren. Een dikke aanrader.

Geweldige tweeweekse flottielje gevaren!

Vorig jaar een fantastische vakantie gehad met Sunny Sailing (2 weekse Zakinthos) en dit jaar teruggekomen voor de 2 weekse Corfu route. Dit keer onder leiding van Pim&Joyce. Opnieuw goed georganiseerd en super gezellig met een kleine groep van 8 boten. Boten van top kwaliteit en als er onderweg een mankement werd geconstateerd, dan werd dit meteen opgelost. Onderweg: dorpjes, stadjes, baaien, dolfijnen, zeeschildpadden en heerlijk eten. We hebben opnieuw genoten! Dank voor alles en we komen graag terug!

Heerlijke week gehad

Heerlijke week gehad, goede boot, mooi weer,leuke route en een compliment voor Lex,Fleur en Anouk ,hartstikke leuk en betrokken begeleiders van de flottielje. Minpunt:Niets moet alles mag, dat is niet helemaal waar.Erg veel regels mbt avondeten en binnenloop tijden,en willen we dan een keer ergens anders eten en meldden we dit netjes,dan worden we via de groepsapp op onze vingers getikt door een crew lid die zelf 2x verzaakt.niet zo netjes.

Wederom een geweldige vakantie gehad. Dank Edwin en Martje!

Heerlijke week flottielje in een gloednieuwe boot!

Net terug van onze weekje Lefkas flottielje met Sunny Sailing. Verleden jaar ook al gedaan (twee weken) en was zodanig goed bevallen dat we dit jaar dus weer zijn gegaan. Voor het eerst met zijn tweeën, zonder onze dochters en ook dat is supergoed bevallen zeker met de hulp van de flottielje leiding bij het aanmeren einde dag. Ook de vaarroute was deze keer weer leuk en divers en bracht ons ook wat plekjes waar we nog niet eerder waren geweest. Al met al een topervaring in een gloednieuwe boot en dus zeker voor herhaling vatbaar!

Wederom een geweldige “‘mee”zeilvakantie gehad op leadboot SUNNY MOOD. Alles wordt door Joyce en Pim in het werk gesteld om je vakantie onvergetelijk te maken. Kom zeker weer terug.

Magic!

Pim, Joyce en de rest brengen je met passie een fantastische ervaring en vakantie. Alles is gericht op jou als klant en het creëren van een optimale zeil-ervaring. Perfecte organisatie, mooie boten en super personeel!

Niets meer aan veranderen perfecte vakantie en sailing trip

Met veel passie gevoel, aandacht voor detail, een geweldige vakantie georganiseerd. Prachtige boten perfect onderhouden en relaxed begeleiding

Super begeleiding en heerlijk genieten!

Fantastische week gehad. Super gezellig in de flottielje, nette en zeer goed onderhouden boten. Maar extra leuk maakte het dat Pim & Joyce deze week onze begeleiders waren. Een feestje om iedere ochtend bij de briefing te zijn. Een voorbeeld voor velen om zo met je gasten om te gaan. Wij komen zeker terug!

Genieten!

Al jaren mogen wij, zo voelen we dat, bij Pim en Joyce en hun crew aan boord stappen. We weten dat de boten op en top zijn onderhouden, dat zie je niet alleen, dat voel je al zeilend ook. Tussen de Ionische eilanden en de helder blauwe zee is het telkens weer genieten! Onderweg dolfijnen, de verlaten stranden maar ook de gezellige avonden samen met de andere boten. Heerlijk! En je weet aan het eind van de dag bij aankomst in de haven of een kristalhelder blauwe baai dat de crew voor je klaar staat om aan te leggen op altijd weer een beschutte en mooie plek. Een gastvrij team die je vakantie compleet maken.

Hele lekkere week gezeild rondom Lefkas, Meganisi, Kefalonia en Ithaki. We hebben 7 dagen zon en wind gehad. s'avonds lekker eten en koude biertjes. Complimenten aan de flotielje begeleiding Wendy, Martje en natuurlijk Bram. Een geweldig relaxed team dat de mooiste plekjes van het gebied kent en altijd zorgt dat je veilig en beschut voor anker ligt. Top !!!

Heerlijke vakantie op het water

Wij wisten het al; zeilen rond Lefkas is top. En zeker bij Sunny Sailing. Deze keer kozen wij voor de 2-weekse reis rond Corfu onder leiding van Marijn en Bram. Prachtig om te zien hoe deze jonge mensen het enthousiasme en de kundigheid waar Sunny Sailing voor staat, uitstralen. Terwijl wij genoten van de prachtige omgeving en het zeilen, zorgden zij voor alle begeleiding en logistiek. Met humor en oog voor veiligheid lieten zij alles op rolletjes lopen. Altijd aanspreekbaar en bereid om ons te helpen waar nodig. Dank jullie wel; wij hebben genoten!

Oude Steeg 18

5482LM Schijndel