Bezoek van Ben (verkoper/bezoeker) aan huis was zeer goed en instructief. Eén minpuntje was de vraag waar het verzekeringsplaatje moest komen, en hoe/waar te bevestigen. Bleek niet eenvoudig te zijn. Waarom niet een vaste plaats om dit te bevestigen? Voor mensen met twee linker handen een grote opgave!
Geachte G.A. uit Hilversum, Ondanks uw ervaring toch bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
zeer kundige, snelle montage door echte vaklui. Alle rommel opgeruimd.
Geachte egbert c uit badhoevedorp, Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Goede ervaring, alleen na 3 weken de driewielfiets gebruikt te hebben al een probleem sleutel van AXA slot afgebroken, dus slechte kwaliteit van het slot
Geachte Dick uit Apeldoorn, Bedankt voor uw beoordeling, als het goed is is er reeds contact met u opgenomen om het slot preventief te vervangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Prettig en deskundig contact. Goede en prettige uitvoering
Geachte Jaap uit Beverwijk, Goed om te horen dat alles naar wens is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
materiaal is perfect montage ging perfect alle afspraken zijn nagekomen. ik ben uiterst tevreden met de aangeboden oplossing het zorgt dat ik geen frustratie,s over de badkamer meer heb Alles in 1 woord prima.
Geachte wj uit rotterdam, Goed om te horen dat alles prima is verlopen! Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
In een reumablad lazen we een oplossing voor ons bad in de badkamer. Een deurtje, zodat je gemakkelijk in het bad kunt stappen. Gauw gebeld en een dag later stond de leverancier al op de stoep. Na slechts 6 weken werd er geleverd en geplaatst. De oplossing om niet te hoeven verhuizen.!!!!
Geachte Jan uit Barneveld, Goed om te horen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Items gekocht voor keuken, badkamer, woonkamer en slaapkamer (zorgbed)
Geachte R. uit Den Haag, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
vriendelijke en deskundige verkoopmedewerker(Willem) is thuis geweest met stoel met sta op hulp voor ons te prijzig het was geen probleem om later nog een keer te komen met een andere goedkopere stoel zonder sta op hulp deze hebben we besteld helaas werd de levertijd met 6 weken overschreden en er zat een verkeerde voet onder maar nu hij er eenmaal staat zijn we erg tevreden en hij staat helemaal top in ons interieur
Geachte ben uit dordrecht, Goed om te horen dat ondanks de ervaring u positief bent over ons. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
rapportcijfers spreken voor zich
Geachte E uit Den Haag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Wij zijn zeer goed geholpen door vertegenwoordiger en de montage is ook perfect verlopen. Vr Gr
Geachte Nel uit Maarssen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Zeer vakkundig geholpen bij de aanschaf van een fiets met lage instap. De betreffende verkoper was erg betrokken en nam uitgebreid de tijd en bij aankoop was ik mijn onzekerheid hierdoor al grotendeels kwijt. inmiddels fiets ik al weer 8 weken en heb m'n zelfvertrouwen van vroeger weer helemaal terug.
Geachte E uit Alblasserdam, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Onlangs had ik een dagje uit in Spakenburg, maar ik kon in eerste instantie niet mee. Ik heb namelijk ernstige rugklachten waardoor lange stukken lopen voor mij niet te doen is. Ik heb toen een scootmobiel gehuurd van senZup. Dit is mij erg bevallen, want zodoende kon ik van mijn dagje uit genieten en de kosten waren zeer redelijk. Verder ben ik vriendelijk geholpen door zowel de klantenservice alsmede door de adviseur die bij mij thuis is geweest om alles uit te leggen.
Geachte Mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
De aankoop en plaatsing prima!!! De after sales service zeer slecht
Geachte heer Ton, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In het kader van verbeteren ontvangen wij graag een e-mail, met uw ervaring, met betrekking tot onze after sales service. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Geachte, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Geachte, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Contact met sensup was fijn en de mogelijkheden die er geboden waren. De scootmobiel is fijn, 1 klein dingetje is dat de scootmobiel soms een bijgeluid maakt,net of er iets aanloopt bij de banden. Groet theo
Geachte heer Terwindt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mocht het probleem met het geluid constant blijven, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet Klantenservice senZup
Nazorg - afstellen van de 3-wieler- laat te wensen over. De eerste ervaringen - overhellen, dreigend omvallen bij de eerste km.s. waren onplezierig. De stabiliteit liet te wensen over. Ik voelde me niet veilig in het verkeer. De versnelling- de 4e en de 5e weigerde regelmatig. Onderhoudsbeurten waren niet mogelijk. Ik ben teleurgesteld. Voor zoveel geld had ik meer ondersteuning verwacht.. Zijn er meer bezitters van de scootrike woonachtig bij mij in de buurt? Ik zou graag van anderen willen leren.Komen er nog verbeterpunten? - o.a. w.b. de ketttingafscherming.
Geachte heer Wessels, Volgens onze gegevens heeft u deze ervaringen aan ons doorgegeven op 28-12-2015, op d.d. 29-12-2015 zijn wij bij u langs geweest om naar deze problemen te kijken. Op locatie hebben wij de fiets voor u geheel nagekeken. Tot op heden hebben wij geen reactie vernomen over eventuele zaken die nog niet naar wens zijn uitgevoerd. Wij horen dit anders graag zo snel mogelijk van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
Uiteindelijk nog steeds tevreden. Alleen jammer dat ik vanwege rugklachten de huidige Comfort moest inruilen voor de Trike. Deze blijkt hoe dan ook in alle opzichten mijn rug beter te beschermen. Blijf ik helaas wel met afbetalingen zitten!
Beste Gerard, bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat de Trike goed bevalt en dat deze optimale bescherming biedt aan uw rug. We wensen u nog veel veilige kilometers.
Het heeft te lang geduurt tussen het bestelling plaaatsen en de montage.
Beste Alice, bedankt voor het mooie cijfer en ondanks dat de levering langer duurde dan gehoopt, veel plezier gewenst met uw aankoop.
Mijn driewielfiets geeft mij alle vrijheid die ik de laatste jaren zo gemist heb. Fijne mensen bij senzup, ben goed geholpen.
Geachte, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice senZup
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.