Mentaliteit: klantenonvriendelijk, slechte wil, niet behulpzaam, arrogant
Vrijdagavond (18:00-21:00) was ik aangemeld voor een vormingsmoment in Leuven. Door omstandigheden kwam ik daar om 10 na 6 aan. Ik stond, samen met 3 andere personen - die al 5 minuten aan het wachten waren, voor gesloten deuren. Telefonisch was niemand bereikbaar. We zagen mensen op de eerste verdieping en probeerden hun aandacht te vestigen. Cursisten merkten ons op, maar mochten blijkbaar niet reageren. We bleven de aandacht op ons vestigen tot een zeer arrogante dame eindelijk het raam open deed en ons kort meedeelde dat we niet meer mochten deelnemen omdat we te laat waren. Ze zei dat we een e-mail hadden ontvangen waarin stond dat we op tijd moesten zijn en deed het raam terug dich. Ik heb deze e-mail nooit ontvangen. Toen ik vandaag de rijschool belde om een nieuwe afspraak te maken, kreeg ik te horen dat ik dat via de website moet doen en dat ik opnieuw moet betalen. Toen ik naar een oplossing vroeg en uitlegde waarom ik te laat was werd ik met een ongelooflijke arrogantie, dominantie en onvriendelijkgeid behandeld, werkelijk als als een klein kind en vooral met slechte wil. Deze rijschool is klantonvriendelijk en verrijkt zich aan klanten zonder daar iets tegenover te stellen. Ze zou hard moeten werken aan haar houding ten opzichte van klanten, haar visie en procedures. Dit is niet aanvaardbaar en zal verdere consequenties hebben.