Slechte informatievoorziening en service.
Omdat ik na de gebruikelijke levertijd nog geen bericht van verzending had ontvangen, moest ik zelf bellen.
De 20 nieuwe pallet waren kennelijk nog niet binnen, maar werden`binnen 1 of 2 dagen verwacht.
Twee dagen later bel ik nog maar eens een keer en nu blijkt dat de nieuwe pallets er wel zijn, maar dat op men op de gebruikte pallets moest wachten en dat er bovendien minder binnen komen dan met had verwacht. Niet veel later krijg ik een mail waarin staat dat de pallets de volgende dag (donderdag) zullen worden afgeleverd. Omdat ik die dat veel afspraken heb en weinig thuis ben, bel ik de planning en krijg ene Merijn (of Marijn) aan de telefoon en vraag of de levering met 1 dag kan worden verzet naar vrijdag. Merijn geeft me kortaf en bijna boos te kennen dat de pallets al bij de expediteur staan. Ik zeg dat het niet mijn schuld is dat de zaken zo rommelig verlopen en vraag hem om toch maar even met de expediteur te overleggen. Nors stemt hij toe. Na 1,5 uur heb ik nog steeds niets gehoord en bel hem opnieuw, zeg dat ik nog niets heb gehoord en vraag of het nou geregeld is. Ik krijg kortaf als antwoord "ja dat is geregeld, dat wilde je toch?". Ik bedank schuchter voor de moeite.
Tot mijn verbazing werd de hele partij toch op donderdag afgeleverd en niet, zoals beloofd, op vrijdag. Gelukkig was ik thuis en kon ik de pallets het erf op halen, want de vrachtwagen kon het erf niet op.
Op basis van het gedrag van meneer Merijn én het feit dat hij me niet terug belde, vermoed ik dat hij die expediteur nooit heeft gebeld.
Dus los van het feit dat informatie niet klopt (op welke pallets wachten we nou), zit er bij u op de planning iemand die er op basis van zijn manieren, gedrag en klantvriendelijkheid niet behoort te zitten, tenzij mijn order de uitzondering is de de regel bevestigt.
Over de producten kan ik nog niets zeggen, want ik heb ze nog niet gebruikt.