Eenvoudige aanvraag en prima uitwerking

De aanvraag is goed en snel verlopen, de aflevering is netjes uitgevoerd

Correct

Een betaalbare wijze om aan je mobiliteit gehoortest geven.

Nooit meer YourLease

Yourlease doet meerdere beloftes die ze niet kunnen nakomen, daarnaast zijn ze niet oplossingsgericht. - ik zou binnen 3 dagen kunnen rijden, maak er maar 2 maanden van. - extra sleutel zou besteld worden nooit iets van gehoord; - afspraak om de auto op te halen werd twee keer verzet (2 uur van te voren) en als de auto dan geleverd werd moest je 2 uur in de showroom wachten omdat de auto nog gepoetst moest worden; - de auto zou dus gepoetst geleverd worden maar was niet netjes gepoetst; - de voetmatten zijn besteld maar nooit geleverd. Als je dan een mail stuurt met de feedback hierboven bieden ze een poets beurt aan, waarvan je auto dus niet schoon word. Zelfs onder deze pagina staat letterlijk: “klanten kunnen na financiële verplichtingen altijd snel rijden” onzin, financiële gedeelte was binnen een week geregeld en daarna 1,5 maand moeten wachten.

• Aflevering

Beste meneer Lansink, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. U heeft ons natuurlijk al eerder gemaild, waar wij een mooie reactie met oplossing op hebben gegeven en wij hebben helaas niks meer van u mogen vernemen. U geeft aan 2 maanden te hebben moeten wachten, dit is niet correct, uw aanvraag is binnengekomen op 11-06-2024, de toetsing is gestart op 14-06 waarop deze op 18-06 is goedgekeurd. Op 10-07 heeft u uw nieuwe leaseauto mogen ophalen, wat dus in een tijdsbestek van 1 maand is geregeld van 1e contact tot aflevering. Dit vinden wij ook nog steeds te lang, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van de werkplaats wie in verband met personeelstekort en de vakantiedrukte de eerder geadverteerde 48 uur niet meer haalde. Dit hebben we destijds dan ook verwijderd van de website. Tevens zijn wij aan de telefoon direct transparant geweest dat dit 3 à 4 weken zou duren, dus dit was u al eerder bekend. Wij hebben u op de dag van de aflevering langer dan 2 uur van tevoren gebeld met de vraag of u later wilde komen omdat de poetsafdeling het niet zou redden. Uiteraard is het vervelend dat u heeft moeten wachten, ook dit gaf u in uw eerdere mail aan dat het om 1 uur ging wat ook was in plaats van de nu door u benoemde 2 uur. Hier hebben wij ook in ons eerder gestuurde mail onze excuses voor aangeboden. Wij hebben u daarbij wel een oplossing aangeboden door namelijk de auto opnieuw te laten poetsen, en dan uiteraard goed. En voor het uur wachten hebben we aangeboden u de brandstoffactuur à € 40,- te crediteren wat naar ons inzien erg netjes was. Dat u nog niks heeft vernomen van de sleutel en matten is natuurlijk wel kwalijk en zullen wij met het magazijn bespreken en laten opsturen. Bovenstaand aanbod staat nog steeds open, dus mocht u hier gebruik van willen maken vernemen we dit graag. Toch wensen wij u veel plezier van uw leaseauto. Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen

Vervelende start. Prima opgelost

Mijn ervaring met yourlease is tot nu toe heel fijn verlopen. Nadat ik de auto had opgehaald kreeg ik meteen onderweg een melding dat er iets mis was. Meteen pechhulp gebeld en ik kon terug naar de garage. Het probleem is uiteindelijk opgelost. Goede en open communicatie met yourlease.

Klantvriendelijke behandeling

Vriendelijke medewerkers die duidelijk uitleg geven over het contract dat je wil afsluiten!

Super! Alles snel geregeld

Vanaf het eerste contact werd alles goed en snel geregeld. Bij aflevering duidelijke uitleg en er werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Wij gaan vier jaar van deze auto genieten en weten dan zeker your lease te vinden voor de volgende auto!

• Aflevering

simple, makkelijk en snel en goed geregeld

ze doen precies wat jé verwacht van een lease voertuig . makkelijk en snel geregeld.

• Aflevering

Klantvriendelijk en klaar voor vragen

Duidelijk in de communicatie en klaar voor alle vragen die we hadden.

• Aflevering

Fijne auto, ruim aanbod en goede service

Via Yourlease heb ik een auto abonnement afgesloten voor een VW Up. Ze hebben een ruim aanbod van onder andere kleine goedkope occasion auto's die je als een soort short lease kan afsluiten. Ik ben vriendelijk en goed geholpen. Ik rij nu een paar weken in de auto en nog steeds heel blij.

• Aflevering

Vlotte service, nette verzorgde auto en vriendelijk personeel !

Ondertusssn twee maanden bij yourlease. Binnen 2 weken zat ik in mijn nieuwe auto. De auto is zeer verzorgd afgeleverd. Of het nou aan de balie is, telefonisch of mail, De klantenservice is top. Snelle reactie, goed geholpen en uiterst vriendelijk personeel

zeer goed

Vlotte en snelle afhandeling, en vriendelijke medewerkers

• Aflevering

Zorgeloos auto rijden voor een schappelijke prijs en goede service

• Aflevering

Uitstekend professioneel en accuraat geholpen

Binnen korte tijd op een professionele manier geholpen en ben van alle benodigde info voorzien, vanaf het begin tot eind van het proces.

• Aflevering

Bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkers.

Tijdens de aanvraag ben ik uitstekend geholpen zoor zowel de medewerkers van YourLease als door de creditmaatschappij. Deskundig advies en hulp die verder gaat dan je mag verwachten. Zo kreeg ik uitstekende hulp toen ik de auto op ging halen, na gestrand te zijn met mijn eigen auto. Alles werd snel en vakkundig opgelost. Toen na enkele dagen bleek dat mijn contract wellicht toch niet goed paste, kreeg ik kosteloos een nieuw voorstel Vanzelfsprekend ben ik daar op ingegaan. Topbedrijf!

• Aflevering

goede service en goede auto

wij zijn erg tevreden over de communicatie van yourlease en de auto is zoals omschreven.

• Aflevering

Ik heb 13 augustus mijn lease auto opgehaald bij yourlease, ik ben erg goed geholpen en ben tot nu toe zeer tevreden

• Aflevering

Goede auto voor een goede prijs

Zeer klantvriendelijk en duidelijke voorwaarden. Zeer tevreden over de auto. Echt een aanrader.

• Aflevering

Beste Eliza, Bedankt voor het schrijven van deze review en fijn dat u ons een aanrader vindt. Hopelijk heeft u veel plezier van uw private lease auto! Groet, Team Yourlease

Super personeel!

Auto opgehaald op de dag dat de RDW storing had…. Er werd gezorgd voor broodjes, drinken etc. Eigenlijk een hele gezellige dag gehad en de mensen die het nodig hadden kregen zelfs een leenauto mee. Communicatie vlot, kortom top! Kunnen veel lease partijen een voorbeeld aan nemen.

• Aflevering

Beste mevrouw Harinck, Dat was voor ons inderdaad een uitdagende dag! Fijn dat u het ondanks de problemen dei de storing gaf het als een gezellige dag heeft ervaren. Heel veel plezier van uw leaseauto toegewenst. Groet. Team Yourlease

Fantastisch geholpen.

Ruim assortiment een occasions lease. Snel geleverd en prima oplevering.

• Aflevering

Beste Michael, Bedankt voor het schrijven van de review. Zijn we erg blij mee! Veel plezier van uw private lease auto toegewenst! Groet, Team Yourlease

Perfect en goede service

Zinds kort een mooie peugeot E-2008 begonnen te leasen bij Yourlease. Het was voor ons de eerste keer. Alle communicatie was duidelijk en auto afgeleverd op de afgesprroken datum en tijd. Ze namen genoeg tijd voor ons om de afwikkeling goed te doen. We zijn super blij met de auto.

• Aflevering

Beste Rob, Leuk om te horen dat de E-2008 goed bevalt en de eerste keer private lease ook! Bedankt voor het schrijven van de review. Groet, Team Yourlease

Klantvriendelijk & meedenkend

De service is goed. Het personeel is klantvriendelijk en heeft goede kennis van zaken. Mocht je een probleem hebben, dan zijn ze meedenkend en helpen ze je zo goed mogelijk. Goede prijzen en cintractvoorwaarden.

• Aflevering

Beste Rakhee, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over Yourlease te schrijven. Dat waarderen wij zeer! Veilige kilometers gewenst in uw private lease auto! Groet, Team Yourlease

Very happy with the service

Efficient and happy with the car

• Aflevering

Dear Mr. Mpando, Thank you for writing the review. Good to hear that you are happy with your private lease car. Greetings, Team Yourlease

Snel geregeld

Goed en laagdrempelig contact met de medewerkers. Zeer klantvriendelijk Ruime keuze in aanbod auto’s Alles prima geregeld!

• Aflevering

Beste Henny, Dank voor uw beordeling over Yourlease. Fijn dat u het contact als laagdrempelig en klantvriendelijk heeft ervaren. Hopelijk heeft u veel plezier van uw private lease auto. Groet, Team Yourlease

Heel vriendelijk bedrijf Denken met je auto.s zien er perfect uit Personeel super aardig

• Aflevering

Beste Fenny, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over ons te schrijven en u vind dat onze auto's er perfect uit zien. Heel veel plezier van uw private lease auto toegewenst. Groet, Team Yourlease

Duidelijk en snel geregeld

Yourlease is een bedrijf dat de tijd neemt, legt duidelijk uit en is prettig in contact!

• Aflevering

Beste Janine, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u het contact met onze adviseurs als fijn heeft ervaren. Groet, Team Yourlease

Koningsweg 14

3762EC Soest

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.