Relaxt leasen !!

Wij leasen nu al een paar maanden een Fiat 500 en zijn met deze uiterst tevreden tevens de communicatie/afhandeling/dag van ophalen verliepen zeer soepel. Voorafgaande ook de reviews gelezen en uiteraard ook even goed moeten nadenken of we na het lezen van diversen reviews (negatieve) überhaupt bij Youre Lease een auto wilden gaan leasen. Maar prijstechnisch en kwalitatief en de kilometerstand toch over stag gegaan en geen spijt van deze keuze. 1 minpunt ....de auto was een cadeau voor m'n vrouw en gevraagd deze onder een doek met een strik te zetten ....helaas ...maar de vreugde was niks minder !!!

• Aflevering

Beste meneer Kleton, Bedankt voor uw uitgebreide review en fijn dat uw ervaring zo positief is. Op het doek over de auto na dan :(. Hopelijk bevalt het cadeau voor uw vrouw goed. Groet, Team Yourlease

Great service and easy to use.

Yourlease made it extremely easy to lease a car.

• Aflevering

Dear Ian, Thank you for taking the trouble to write a review about us. Good to hear that you have found the process easy. Greetings, Team Yourlease

Super service

Binnen 2 weken geregeld online een Fiat 500 e aangeschaft in 1 woord geweldig geregeld zeer vriendelijk te woord gestaan van het begin tot het einde.Er zijn nog maar maatshapijen die zo het verschil maken. Het zit hem in de kleine dingen!!! Dat laat your lease absoluut zien! Ik ben blij!!!

• Aflevering

Beste Renate, Dankjewel voor de review, fijn om te horen dat u blij bent met de Fiat 500E. Heel veel plezier gewenst van uw private lease auto! Groet, Team Yourlease

The best price lease with excellent car

Yourlease has an excellent car with best price and flexible period. For me the car delivery was delayed by 1 week which is something can be considered to make it a "Perfect" lease.

• Aflevering

Dear Mr. Oltikar, Thank you for writing this review. We are working hard to get the delays out. During the vacation season, this is extra challenging. Glad you had a pleasant experience despite that. Wishing you much enjoyment from your private lease car. Greetings, Team Yourlease

Alles loopt perfect voorlopig.

Snelle levering, iedereen was ook super lief, en ik heb mijn droom auto

• Aflevering

Beste Aleksandra, Bedankt voor de review. Hier worden wij natuurlijk heel blij van. Veilige kilometers gewenst in uw droomauto! Groet, Team Yourlease

Meelevend, vriendelijk, professioneel, meedenkend & oplossing gericht

Dit bedrijf zorgt voor een veilig en vertrouwd gevoel. Twijfel je doe een belletje, gaat er iets mis ze zijn er meteen. M’n auto is in goede kwaliteit geleverd. Wees trots op dit bedrijf!

• Aflevering

Beste Nick, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review over ons te schrijven. We waarderen dat erg! Veel veilige kilometers toegewenst! Groet, Team Yourlease

Goed tot bij het inname rapport

Na 5 jaar trouw te hebben betaald elke maand komt er ineens bij het inname rapport dat er een hond in de auto heeft meegereden, nooit hebben wij huisdieren gehad. Toen ineens u heeft gerookt in de auto oke dat wisten we want bij het contract stond dan dat er 75 euro voor werd gerekend nou mooi niet dit werd ineens 275 euro zg inflatie van 300 % zeiden ze. Nou dit is echt fraude en oplichting erg jammer er viel ook niet over te praten ook al konden we dit aantonen volgens het contract. Het gaat hier om principes die lappen ze aan hun laars slecht zeer slecht dit. Dus kijk erg uit met dit bedrijf zou hier niet meer leasen of een auto uitzoeken.

• Aflevering

Beste meneer de Haay, Bedankt voor uw review betreffende de leaseovereenkomst die u bij ons heeft afgesloten en bedankt voor de klandizie de afgelopen 5 jaar. Dat waarderen wij erg. Het is vervelend om te horen dat het innameproces niet prettig is verlopen en dat daar onenigheid over de door te belasten kosten voor schades is ontstaan. Zoals al eerder besproken met verschillende collega's hebben wij het volgende doorbelast: - 245 euro rooklucht; Wij hebben de factuur van de reiniging met u gedeeld. Wij betalen voor reiniging 271,04 euro; - 165 euro Spot Repair naar aanleiding van schade aan de buitenzijde. Wij hebben geen kosten doorbelast betreffende hondenlucht of hondenharen. Het klopt inderdaad wel dat op het innameformulier de termen rooklucht en hondenlucht in dezelfde regel staan aangezien het herstellen daarvan vergelijkbare kosten met zich meebrengt. De doorbelasting is 1 keer en enkel voor rooklucht. Op ons ingebruiknameformulier staan verschillende schades met prijzen genoemd. Zo is het ook vooraf duidelijk dat het niet de bedoeling is om in de lease auto te roken en die met een rooklucht in te leveren. In 2019 waren prijzen voor het volledig reinigen en geurvrij krijgen van een auto een stuk lager dan nu in 2024 en daar zijn prijswijzigingen in doorgevoerd. Wij geven op het formulier aan dat alle prijzen onder voorbehoud van prijswijzingen zijn. De prijzen die op het ingebruiknameformulier en innameformulier staan betreffen schades die lagere kosten bevatten dan het eigen risico (los van gewone gebruikersschades). Zo betaalt u per schadegeval nooit meer dan het eigen risico dat in het contract is opgenomen. Met vriendelijke groet, Sanne Smeeing

Wat een grote ***.

Het begon al bij de aanvraag, de auto die we graag wilden was al weg terwijl er een offerte voor aangevraagd was. Konden ze niet 'reserveren' en weet ik het wat voor onzin er bijgehaald werd. En nu bij het inleveren van de auto laten ze de schades 'opnemen' door *** i.p.v. door een echte schade expert te laten bekijken. En erover in discussie gaan kan je proberen maar dan verzinnen ze wel weer iets waardoor je de moed opgeeft. En 295 euro eigen risico durven te vragen. Dat heb je bij een normale auto verzekering al niet eens behalve als je er zelf om vraagt. En betalen voor wassen van de auto want deze was niet 'schoon'. Er zat namelijk nog een vlekje op de binnenkant van een deur. Als je showroom kwaliteit verwacht bij inleveren, moet je ze ook zo uitleveren. Zo kan ik ook mijn geld verdienen. ***, dan moet je hier je auto gaan private leasen :).

• Aflevering

Beste Francesco, Bedankt voor uw review. Om te beginnen over de reservering, hierin zijn wij aan de voorkant erg duidelijk dat wij geen auto’s reserveren tot de financiële toetsing akkoord is. Wij begrijpen de teleurstelling als de auto naar wens dan verkocht is, maar dit kan helaas voorkomen. Wel kijken wij altijd met de klant mee of we een alternatief naar wens kunnen vinden. We hebben meer dan 500 auto’s op voorraad dus daar moeten wij altijd uit kunnen komen. Zelfs als we de auto naar wens niet op voorraad hebben kunnen we kijken naar de mogelijkheden. Dan uw opmerking over de inname. Onze collega’s zijn allen erg kundig en kunnen u exact uitleggen hoe het werkt. Aan bijna alle kanten van de auto zat schade. Er waren diverse panelen beschadigd waarbij er diverse deuken en schades gereden zijn. Er is duidelijk niet als een goede huisvader met de auto omgegaan. Dit zou de schade-expert u ook vertellen. We kunnen altijd in discussie gaan over een vlekje aan de binnenkant van een deur, maar ik denk niet dat dat de strekking is van het schadebeeld van de algehele auto. De schades bekeken over de hele auto zijn duurder om te repareren dan wat u betaald heeft, dit omdat het inderdaad een eigen risico per schadegeval betreft. In uw geval was het voordeliger geweest om de optie verlaging eigen risico af te sluiten, dan betaalt u namelijk maar € 125,- per schadegeval. U heeft later ook nog contact gehad met de collega wie de auto heeft ingenomen, dit omdat u het graag via een schade-expert wou laten verlopen. Hier gingen wij mee akkoord als u dit zelf zou betalen, met daarbij het risico dat het bedrag hoger kon worden. Wij hebben u daarbij zelfs nog een filmpje gestuurd van de schades en na dit filmpje en deze mail (met overduidelijk de schade te zien) hebben wij niets meer gehoord. Wij snappen dat het vervelend is om een hoge eindfactuur te ontvangen, maar ik denk dat u zelf ook weet dat de auto echt flink onder de schade zat en hier kosten voor berekend moeten worden. Dit is dan ook gedaan volgens de contractvoorwaarden. Toch willen wij u bedanken voor de jaren bij Yourlease, en wensen wij u veel veilige kilometers met u eventuele nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen

Goede snelle afhandeling en keurige auto.

Na inschrijving snel geholpen en binnen 2 weken konden wij onze auto afhalen. Keurige kleine auto voor woon werk verkeer. Netjes en als nieuw afgeleverd.

Heel prettig

Mijn eerste ervaring überhaupt met lease. Dankzij Your Lease is deze erg prettig verlopen. Duidelijke prettige communicatie vooraf en bij het ophalen nemen ze de tijd voor je en wordt de auto keurig netjes geleverd. Kortom een nieuwe en fijne ervaring met een auto leasen. Bedankt daarvoor.

Auto was snel geregeld

Tot nu toe prima. Al heb ik de auto pas een kleine 4 maanden.

Goede service!

Sinds afgelopen april rijd ik in een mooie fiat 500 via Yourlease. Vanaf aanvraag tot ophalen heb ik een goede ervaring opgedaan. Ook bij vragen achteraf staan ze je netjes te woord en komen ze afspraken na. Ik zou Yourlease zeker aanbevelen!

Netjes geholpen

Tot nu toe geen aanmerkingen. Alles verliep soepel en de aanvraag was zo geregeld. De auto ophalen liep ook soepel en netjes. wat punten op papier gezet na het nakijken van de auto en ik kon lekker naar huis rijden in een nieuwe auto. Voor mij een goede leasemaatschappij

Geduldig en vlot

Ik ben erg goed geholpen en begeleid in het proces om een leasecontract aan te gaan met een leuke fiat 500 Dolce Vita. Alles was heel snel geregeld.

Goede en snelle service!

Toen wij begonnen met onze zoektocht naar een lease auto kwamen we al snel uit bij YourLease. We zijn toen super goed geholpen en kregen overal duidelijke uitleg over. We hadden daardoor heel snel een leuke auto met passende voorwaarden gevonden. Gewoon helemaal top dus!!

Kan beter

Motor storing Geen goede laadkabel Motorklep stond open

• Aflevering

Snel, vriendelijk en scherpe prijs

Met plezier rij ik in mijn occasion lease VW Up. Er was een zeer ruime keus beschikbaar toen ik geheel onverwacht een andere auto nodig had. Binnen 2 weken lon ik de auto van mijn keuze ophalen en alles werd heel duidelijk en vriendelijk uitgelegd. Ook de maandelijkse facturering verloopt vlekkeloos. Ik ben tevreden!

Prima.

Ik lease nu voor het tweede jaar een auto bij Yourlease. Ondanks het soms wat moeilijk te krijgen contact i.v.m. de drukte, heb ik over het algemeen een goed gevoel en ervaring met dit bedrijf. Ik moet eerlijk zeggen dat de medewerkers die mij geholpen hebben oprecht vriendelijke mannen waren en me ook kundig hebben geholpen. De auto's waren beide keren in uitmuntende staat, ondanks dat het geen nieuwe auto's waren. Ik heb mijn ervaringen ook gedeelt met mijn collega's. Een ervan heeft nu ook een leuk autootje via jullie. Ga zo door!

Hele goeie ervaring.

Snelle reactie op mijn aanvraag.

Top!!

Ik ben super blij met mijn lease auto , de prijzen zijn redelijk vergelijken met andere maatschappijen. Duidelijkheid, snel en goed geregeld

Ik ben netjes geholpen.

Kundig en beleefd personeel.

Snel, duidelijk en vriendelijk

Ik ben weer goed geholpen met de wisseling van de auto's. Op tijd gewaarschuwd, geholpen en afgehandeld

• Showroom N.v.t.

Heel tevreden

Ik heb nu een 2de leasecontract aangegaan en hoewel het 1ste contract niet helemaal vlot verlopen was is dit nu met het 2de contract zeker wel zo. Jullie zijn goed bereikbaar en indien er iets is kan je op snelle hulp rekenen.

• Aflevering

Snelle en duidelijke uitleg over de lease van de auto. Alles vlot geregeld.

• Showroom N.v.t.

Zeer tevreden, goede service

Nu inmiddels al een aantal jaar een lease auto in mijn bezit. Voor de onderhoudsbeurten blijf ik altijd wachten. Fijne sfeer

• Aanbod N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.

Koningsweg 14

3762EC Soest

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.