je voelt dat je in een goede,deskundige en betrouwbare zaak bent binnengetreden.
Mijn ervaring met Fonique is zeer positief. Deskundige audiciens en een hele fijne benadering. Men neemt echt de tijd voor je om het gehoortoestel helemaal aan te passen. Echt uitgebreid en absoluut een zeer goede dienstverlening. Zeer tevreden!
Mijn ervaring met Fonique is zeer positief. Deskundige audiciens en een hele fijne benadering. Men neemt echt de tijd voor je om het gehoortoestel helemaal aan te passen. Echt uitgebreid en absoluut een zeer goede dienstverlening. Zeer tevreden!
Michiel Blokzijl en zijn team hebben als geen ander begrepen wat klantvriendelijkheid en service inhoudt! Daar kunnen veel andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen! Bij deze audicien voel je je welkom. Vakkundig, behulpzaam, altijd een gezellig praatje en uitstekende service. Al jaren klant en van begin af aan heel tevreden! Voor mij geen andere audicien meer! Michiel en team nog veel succes!
Ik werd professioneel en heel vriendelijk ontvangen en kreeg heerlijke cappuccino !
Fonique Deventer gebeld met een probleem aan mijn gehoorapparaat. Door omstandigheden was de winkel in Deventer gesloten. Nu ben ik in het verleden bij Fonique altijd wel goed geholpen en wel zoekende naar een oplossing om mij in ieder geval door het weekend heen te helpen kwam Fonique gewoon bij mij thuis om een nieuwe luidspreker te plaatsen in mijn hoortoestel. Geen voorrijkosten en geen overige kosten. Dat noem ik nog eens service.
En gaat er toch iets niet helemaal goed, wordt het snel opgelost.
Mijn hoortoestellen waren aan vervanging toe volgens de keten-audicien. Na een second opinion bij Fonique kan ik met mijn oude, nu veel beter afgestelde ‘hoorbellen’ prima horen. Eenmaal buiten moest ik wel wennen aan alle geluiden. Ik dacht b.v. dat er ergens een alarm stond te piepen, maar bij nader inzien was het een koolmees!!! Dat had ik heel lang niet meer gehoord! Ook muziek klinkt veel mooier, veel meer nuances. TV en mobiel stonden veel te hard. En dat allemaal gratis en voor niets. Transparant mbt tot de prijzen van hoortoestellen die Fonique levert. Die zijn duurder. Maar als de heer Blokzijl zoveel verbetering kan aanbrengen in mijn oude apparaten, hoe geweldig zullen dan die van hem wel niet zijn!!! Als het zover is weet ik de weg naar Het Klooster in Hoogeveen absoluut weer te vinden. Mijnheer Blokzijl, u heeft een blij mens van mij gemaakt! Heel hartelijk dank.
Wegens slechte ervaringen met mijn gehoorapparaat waar niets aan te doen was, zo werd gezegd , vroeg ik een second opinion aan bij Fonique Hoogeveen Daar werd heel vakkundig, nauwkeurig en geduldig bekeken wat er verbeterd kon worden, dat leverde goede resultaten op! Nog gratis ook Heel veel dank!
Jens de Graaff geeft heldere uitleg bij wat hij doet en gaat vriendelijk, rustig en kundig te werk. Hij voert toegewijd en met zichtbaar plezier zijn vak uit! Ook complimenten aan de medewerkers van de klantenservice!
Professioneel, vriendelijk, kordaat en een zeer goede service. Gratis parkeren en lekker bakkie.
Heel vriendelijk, goed uitleg, vragen werden netjes beantwoord. En een kop koffie aangeboden.
Michiel is een uiterst deskundige audicien met een scherp oor voor de wensen van de klant. Zo wist hij voor mij o.a. de perfecte afstellingen te vinden voor zowel het luisteren naar als het maken van muziek. En dat alles met veel tijd, oprechte belangstelling en humor. Warm aanbevolen!
Amstel of Heineken?
Het klinkt overdreven, maar Jens en Ingeborg stellen zich ontzettend open en vriendelijk op, zodat je je er direct thuis voelt. Geen vraag is hen teveel, en je kunt bij Jens altijd rekenen op "maatwerk", d.w.z. hij gaat een probleem stapje voor stapje met door en pakt het ook zo aan. Daarbij geeft hij zowel begripvol, technisch en biologisch uitleg. Ik ben iedere keer weer met plezier van zo'n service beurt naar huis gegaan. En het resultaat nadert nu de perfectie van waarachtig beter horen. Het zijn heel waardevolle mensen met een buitengewoon sensitief vermogen om met hun klant (ik kan alleen voor mezelf spreken) om te gaan.
Na al enige tijd last te hebben van gehoorklachten kreeg ik het idee om een paar oudere gehoorapparaten van een kennis te laten testen of ze voor mij geschikt waren en ze aan te passen voor mijzelf. Op internet vond ik Fonique die het merk op zijn site had staan. Na een goed gesprek met de volledige aandacht voor mijn wensen is er een oplossing gevonden om deze gehoorapparaten, zo ver mogelijk is, in te stellen voor mijn gehoor. Dit alles als service van de zaak. Bovendien een geheel vrijblijvend voorstel voor een oplossing met een nieuw toestel voor een optimaal resultaat. Wie graag een echt persoonlijk en duidelijk advies wil radio beslist deze audicien aan.
Wordt altijd vriendelijk ontvangen en doen alle moeite om je goed te helpen.
Deze meneer ken ik via ziekenhuis en sins het begin in Deventer. Ik kan niet anders zeggen en schrijven dat deze Heer zijn beroep echt op mensen richt, laatst was mijn app kapot via mail contact gehad en op zaterdag nog een nieuwe gebracht vanuit Heerenveen naar Deventer. Dat zijn service. Raad deze firma dan ook van harte aan. Een woord GEWELDIG.
Ik had nogal problemen en de audicien heeft ontzettend veel geduld met mij gehad.. Steeds weer uitproberen en afstellen. Uiteindelijk hebben we toch een oplossing kunnen vinden.. Alle lof !!!
Wij kwamen met een ander hoortoestel maar werden heel vriendelijk en kundig geholpen. We komen hier zeker terug.
Geweldig de tijd die er aan mij besteed wordt. En er wordt goed naar geluisterd qua wensen en verwachtingen
Michiel ‘Fonique’ komt gewoon aan huis! Wie doet dat? Vriendelijk, deskundig geholpen. Daarnaast geduldig met mijn moeder(95) die het zelf vaak allemaal ‘weet’. Dankjewel.
Zie boven
Fijne ontvangst in de winkel. Goede, rustige en deskundige uitleg over de verschillende mogelijkheden van een hoortoestel. Ben erg blij met de verbetering van mijn gehoor. Complimenten.
De gehoortest, het adviseren voor de aanschaf van gehoorapparaten is uitstekend verlopen. Ook in de nasleep van de Corona-beperkingen is getracht om maximale veiligheid en service te geven. Alle complimenten hiervoor aan het team Deventer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.