Servicebeleid niet geheel duidelijk. Afgelopen 2 jaar werden klanten in januari opgeroepen voor een service check van de hoortoestellen. Dit jaar niet. Is dat alleen de eerste 2 jaar na aanschaf?
Ik ben erg tevreden. Er wordt alle tijd genomen. Jammer dat de verzekeringsmaatschappijen minder vergoeden dan bij andere ketenzaken. Elke klant zou vrij moeten zijn om te kunnen kiezen naar wie hij toe wil. Ik heb in ieder geval voor Fonique gekozen.
Ben heel tevreden. Heb ik deze informatie al niet eerder gegeven?
Excellent. Organisaities als Schoonenberg en Beter Horen stellen weinig voor in vergelijking met Fonique zowel op product als dienstverleningsniveau.
Als ik onverwacht met mijn vriend in de winkel kom, voor iets 'kleins' is er haast altijd wel tijd, om even tussendoor geholpen te worden. Daarbij is de jaarlijkse controle, en daar kan ik in overleg ook op een andere datum voor komen. Er zijn geruststellende woorden en begrip voor de situatie, i.v.m. de Alzheimer ziekte van mijn vriend.
Zie rapportcijfer
Prima contact en service. Ik beveel nooit iemand anders iets aan. Het is een persoonlijke keuze ik geef wel een tip mee als iets mij goed bevalt.
Zeer klantvriendelijk en zeer geduldig
ik kwam steeds met mijn 80+ demente man mee. De mensen van Fonique waren uiterst vriendelijk, geduldig en bekwaam. Kom eerdaags welceens langs, mijn echtgenoot is 16-2-2016 overleden.
Erg klantvriendelijk en goed vakmanschap.
Op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.
Mijn collega's en ik zijn rond om tevreden, bedankt
Goede service en voorlichting naast kunnen uit proberen
Prettige ervaring
"u wordt in januri / februari uitgenodigd voor de jaarlijkse controle" het is intussen half maart en nog steeds niets gehoord, misschien niet noodzakelijk maar zeg het dan niet
Bereikbaarheid winkel wat laag, dit i.v.m. parkeerkosten als je met de auto komt. Met de fiets is geen probleem. Mijn algemene oordeel is dat je vriendelijk wordt geholpen, maar een stortvloed aan gegevens over je heen krijgt. Heb (nog) geen hoortoestel uit geprobeerd, het verhaal erachter vond ik erg uitgebreid. Dit v.w.b. wel/geen eigen kosten of wel/geen dekking zorgverzekering.
De ervaring is prima en de service goed
Kwaliteit product heeft te maken met niet de resultaten die ik er zelf van verwachtte. Met veel geduld en zoeken naar een oplossing ben ik zeer tevreden over Fonique.
Goede ervaring.
Na jarenlange ervaringen met diverse audiciens en de bekende grote ketens, is de persoonlijke en op het individu aangemeten oplossing door Fonique,met oog voor detail en kwaliteit, een enorme verbetering met een goede nazorg. waar andere stoppen met het zoeken naar een goede oplossing,begint Fonique aan de uitdaging met een uitstekend resultaat.
Fonique Hoortechniek heeft echt alle mogelijke moeite gedaan om een onderdeel via FedEx naar Indonesië te sturen toen ik daar op rondreis was, en mijn hoortoestel defect ging. Hulde Michiel!
Vroeg om hulp voor het functioneren van de toestellen. Ik kon op zeer korte termijn terecht om MIJN probleem op te lossen. M.b.t. advies zou ik het fijn vinden, wanneer er niet direct op 1 merk wordt gefocust, maar breder informatie wordt gegeven over meerdere merken.
GOED
Alle moeite is gedaan om me aan een hoortoestel te helpen, hoewel bij aanvang al duidelijk was dat dit moeilijk zou worden. Dat geen toestel uiteindelijk voldoende soelaas bood, is niet te wijten aan Fonique. Een heel groot contrast met een eerder ervaring met een andere leverancier.
Zeer snel geholpen, super service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.