Er word opgenomen en de persoon zeg bel nog maar een x. En daarna word er niet meer op genomen? Gisteren avond rond half 12!
Het zegt veel over de algemeen directeur Marco de Roo die zelf door wanbeleid de zaak bijna naar de klote hielp ,een pers bericht op vrijdag uit laat komen over een doorstart en zo dat hij niet even al zijn medewerkers die van 1 tm 42 jaar dienstjaren altijd alles voor de zaak over hadden even te bedanken voor alles wat ze gedaan hadden en zeker de laatste 3 weken want door hun inzet kan de Roo een doorstart maken is gewoon een schande hoe hij de oud medewerkers heeft behandeld
Afgelopen zondag na afloop van een crematie niet opgehaald, maar gewoon aan ons lot over gelaten ,in opdracht voor de regio taxi. Telefoon stond nog op stil ( wel zo gepast gezien de omstandig heden) .Wij waren gewoon binnen aan het wachten chauffeur is niet eens uit gestapt, gewoon volgens mensen die hem gezien hebben na een halve minuut weg gereden.
goed geregeld geheel volgens afspraak
Prima, service, vooral Raymond Manager Verhuur, goed over te spreken. Goed bereikbaar, snel en accuraat!
Groepsvervoer kinderen voor een spinning evenement ten bate van Team Westland in sporthal de Wielepet Monster. Dank voor de service, zeer tevreden!
Speciaal een taxi gereserveerd voor mijn schoonmoeder die graag op tijd naar huis wilde 01-01-2017 om 01:15 en mij niet wilde belasten met haar te moeten brengen , mar toch moest ik haar zelf naar huis brengen omdat de taxi werd gestuurd naar groeneveldstraat 6 i.p.v 16 en de chauffeur ZOU mij hebben gebeld maar mijn telefoon heeft continu aangestaan dus de chauffeur kletst uit zijn nek dat hij mij gebeld heeft. Kortom een zeer slechte ervaring met taxi de roo.
Geachte heer Van Opstal, Excuses voor de wat verlate reactie maar ik wilde graag eerst even wat dingen uitzoeken. Allereerst onze excuses voor de foutieve invoer van het huisnummer. Dit is natuurlijk zeer vervelend maar helaas kan dit wel eens voorkomen. Dan wil ik graag nog wel even terugkomen op het bellen. Ons systeem registreert alle handelingen van de chauffeur. Kort samengevat geeft dit de volgende gegevens; 00.53 uur Wagen accepteert de rit 01.06 uur Wagen arriveert in de Groeneveldstraat 01.07 uur Wagen voert terugbelservice uit 01.08 uur Wagen voert terugbelservice uit 01.12 uur Wagen doet een loosmelding 01.13 uur Loosmelding afgehandeld Zoals u kunt zien heeft de chauffeur dus wel degelijk twee keer geprobeerd om telefonisch contact te krijgen. Volgens onze planner heeft u omstreeks 01.30 uur gebeld naar ons kantoor met de vraag waar de taxi bleef. De planner heeft u toen uitgelegd dat de wagen is geweest maar geen contact heeft kunnen krijgen. Logisch als hij bij het verkeerde huisnummer staat. Echter heeft hij dus wel degelijk geprobeerd om verbinding om contact met u te maken. Het voorstel van de planner was vervolgens om de eerst volgende beschikbare auto uw kant op te sturen. Waarheidsgetrouw heeft de planner hierbij wel duidelijk aangegeven dat dit waarschijnlijk 15 tot 30 minuten kon duren in verband met de drukte. U heeft toen zelf aangegeven hier niet op te willen wachten en de keuze gemaakt om zelf uw moeder naar huis te brengen. In mijn ogen hebben wij wel degelijk ons best gegaan en kunnen wij ons niet vinden het door uw gegeven commentaar. Uiteraard willen wij wel onze excuses aanbieden voor het feit dat in eerste instantie het huisnummer verkeerd genoteerd stond maar ons inzien hebben wij wel degelijk ons best gedaan om contact te maken en een andere oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, John de Roo De Roo Taxi BV
Onbeschoft gedrag van taxichauffeur bij vervoer van kwetsbare ouderen op 1e kerstdag. Nam niet de moeite zijn klanten aan te kijken of te begroeten. Reageerde ook niet op opmerking "fijne avond en bedankt" van familie die aanwezig was bij het in de taxi helpen. Omgangsvormen op geen enkele wijze kunnen ontdekken. Veilig rijden mag je verwachten maar beleefd gedrag blijkt van ondergeschikt belang te zijn???
Geachte mevrouw Van der Stok, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u onze dienstverlening als onvoldoende heeft beoordeeld. Uiteraard willen wij hierop ook gepaste actie ondernemen en met deze chauffeur in gesprek gaan. Hij blijft tenslotte het visitekaartje van het bedrijf. Indien u ons een e-mail kunt sturen met daarin de ritgegevens, kunnen wij achterhalen welke chauffeur dit dan ook geweest zou moeten zijn. Wij zien dan ook graag uw persoonlijke bericht tegemoet. Met vriendelijke groet, John de Roo De Roo Taxi BV
Van begin tot eind goede service en professioneel personeel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.